Assassin's Creed جنگ جهانی دوم
یحیی رحیمی

سفر اساسینز کرید به دوران جنگ جهانی دوم در ویدیو جدید

یحیی رحیمی 18 آبان 1401 بدون دیدگاه
657 بازدید

سری بازی اساسینز کرید تابه‌حال به دوره‌های تاریخی مختلفی از جمله انقلاب فرانسه، عصر وایکینگ‌ها و مصر باستان سفر کرده است، اما هیچ‌گاه به وقایع تاریخ مدرن نپرداخته است. گروه تیزرپلی به‌تازگی ویدیویی از سفر اساسینز کرید به دوران جنگ جهانی دوم منتشر کرده است. دمو گرافیکی که با آنریل انجین 5 ساخته شده، فضای جنگ جهانی دوم را با طعم Assassin’s Creed نمایش می‌دهد و بالاخره می‌توان جمجمه نازی‌ها را با خنجر ویژه شکافت.

بازی‌های مختلفی از سری Assassin’s Creed در حال ساخت هستند. برای نمونه بازی Assassin’s Creed Hexe به عصر ساحره‌سوزی در دوران رم می‌پردازد و همچنین اساسینز کرید رد هم به دوره سامورایی‌ها در ژاپن توجه دارد. یوبی سافت برنامه‌ای برای ساخت بازی اساسینز کرید در جنگ جهانی دوم ندارد، اما این باعث نمی‌شود از خیال‌پردازی دست برداریم و بگوییم که ساخت چنین بازی غیرممکن است. گروه تیزرپلی با ویدیو تازه‌ای بازگشته است و طرفداران را متحیر ساخته است.

تریلر خیالی اساسینز کرید در جنگ جهانی دوم با آنریل انجین 5 ساخته شده است. ویدیو به پاریس اشغال‌شده و تحت کنترل آلمانی نازی می‌پردازد و فضای تریلر کاملاً به آن دوره تاریخی مربوط است. برای نمونه می‌تواند چند بالن ویژه را مشاهده کرد و همچنین سربازان آلمانی را دید که در خیابان‌ها گشت می‌دهند. در پایان برج ایفل دیده می‌شود و پرچم حزب نازی هم روی آن دیده می‌شود. برج ایفل تائید می‌کند که این دمو در فرانسه جریان دارد. تیزرپلی مدتی پیش نیز ویدیو خیالی از اساسینز کرید در ایران منتشر کرد که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفت.

Assassin's Creed جنگ جهانی دوم

اساسینز کرید در جنگ جهانی دوم

بررسی تریلر Assassin’s Creed در جنگ جهانی دوم نشان می‌دهد که فناوری‌های بصری مخصوص آنریل انجین 5 همانند لومن و نانیت برای ارائه فضای گرافیکی زیبا استفاده شده‌اند. طبق توضیحات تریلر، تیزرپلی سعی کرده تا تصویری کلی از این آرزوی دیرینه ایجاد کند و امیدوار است که یوبی‌سافت روی پتانسیل چنین ایده‌ای را درک کند و بالاخره بازی رسمی آن منتشر شود. استفاده از تفنگ‌های مدرن در کنار حرکات پارکور و قتل بی سر و صدا می‌تواند ترکیب مناسبی برای یک بازی باشد.

کاربران یوتیوب در بخش نظرات از کیفیت ویدیو تعریف کرده‌اند. آن‌ها می‌گویند که جنگ جهانی دوم، دورانی است که مدت‌هاست انتظار سفر به آن را در بازی اساسینز کرید دارند. به نظر می‌رسد که یوبی‌سافت تنها دوره‌های تاریخی دور را در نظر دارد و علاقه‌ای به خلق بازی در عصر جدید ندارد. نظر شما در مورد این ویدیو چیست؟ آیا ساخت اساسینز کرید در دوره جنگ جهانی دوم می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.