بازی Assassin's Creed Hexe
یحیی رحیمی

داستان Assassin’s Creed Hexe در عصر ساحره سوزی آلمان روایت می‌شود

یحیی رحیمی 21 شهریور 1401 بدون دیدگاه
779 بازدید

یوبی‌سافت در مراسم اخیر از پروژه‌های مختلف سری اساسینز کرید رونمایی کرد. یکی از جذاب‌ترین پروژه‌ها که تفاوت زیادی با عناوین پیشین این سری دارد، Assassin’s Creed Hexe نام گرفت. این بازی که طبق تیزر، حال و هوای Blair Witch را دارد، طرفداران این سری را با راز و رمز خود سرگرم می‌کند. بسیاری به این نتیجه رسیده‌اند که داستان Assassin’s Creed Hexe در مورد دوران ساحره‌ سوزی و دادگاه جادوگران در آلمان قرن هفدهم است.

تریلر کوتاه بازی اساسینز کرید با اسم رمز Hexe یک جنگل ترسناک را نشان می‌دهد و سپس صدای سگ‌ را در پشت زمینه می‌شنویم. در نهایت لوگو اساسینز کرید را می‌بینیم که با چوب درست شده و نشان از جادوگری دارد. تولیدکننده سری اساسینز کرید در مراسم گفت که این تریلر پر از رمز و راز است و بازی‌کنان باید آن را کشف کنند. این گفته باعث شد تا افرادی دست به کار شوند و نظر خود را در مورد ماهیت داستان Assassin’s Creed Hexe به اشتراک بگذارند.

طبق گفته تولیدکننده با یک اساسینز کرید کاملاً متفاوت روبه‌رو هستیم. عده‌ای می‌گویند که این اولین بازی واقعیت مجازی این سری خواهد بود. اما در مورد داستان چه می‌دانیم؟ طبق گفته یکی از کاربران ردیت به نام جیکوب، اسم بازی وی را یاد فیلم صامت سوئیسی به نام Haxan انداخته که در مورد تاریخ ساحره‌ها است. دیگر کاربر می‌گوید که Hexe در اصل واژه‌ای آلمانی و به معنی ساحره است و این نشان می‌دهد که بازی دارای فضای ژرمانیک است.

داستان Assassin's Creed Hexe

داستان Assassin’s Creed Hexe 

کاربران دیگر وارد عمق ماجرا شدند. یکی می‌گوید که حلقه موجود در تصویر که Magi نام دارد، توسط یک فیلسوف سوئیسی قرن شانزدهم ساخته شده است. ترجمه آن متن عجیب بدین شرح است: «ما در تاریکی مشغول خدمت به نور هستیم». این سرنخ باارزشی است که در توییت معرفی بازی نیز نوشته شد. در نهایت اشاره‌هایی به کتاب «پتک جادوگران» شده است. این یک رساله نفرت‌انگیز در مورد جادوگران است که به دست یک مفتش عقاید کلیسا کاتولیک نوشته شده و در قرن پانزدهم در آلمان چاپ شد. انتشار این کتاب منجر به شروع ساحره سوزی در عصر رنسانس شد.

تمام این سرنخ‌ها کنار همدیگر در کنار صدای سگ‌های عصبانی داخل تریلر، نشان می‌دهد که داستان Assassin’s Creed Hexe در مورد دادگاه‌های جادوگران ورتزبورگ در آلمان است که بین سال‌های 1625 تا 1631 در امپراتوری رم برگزار شد و بزرگ‌ترین کشتار زنان به اتهام سحر و جادوگری به راه افتاد. کمتر بازی و فیلم سینمایی به دلیل کلیسا کاتولیک به آن عصر پرداخته و به نظر می‌رسد که اساسینز کرید قرار است وارد آن دوران شود. گفتنی است گزارش قبلی به ساخت اساسینز کرید در روم باستان اشاره می‌کرد و معرفی بازی، اتفاقی دور از انتظار نبود.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.