بازی Horizon MMO
یحیی رحیمی

بازی MMO سری Horizon در حال ساخت است

یحیی رحیمی 18 آبان 1401 بدون دیدگاه
153 بازدید

سری بازی Horizon به یکی از موفق‌ترین عناوین انحصاری شرکت سونی تبدیل شده که دو پروژه جدید از آن در حال توسعه است. انتشار Horizon Forbidden West با گرافیک بی‌نظیر و تغییرات شگرف باعث شد تا راه برای نسخه‌های جدید هموار شود. در حالی که نسخه واقعیت مجازی بازی Horizon در حال ساخت است، آخرین اخبار بازی از ساخت بازی MMO سری هواریزن می‌گویند. بازی جدید این سری توسط استودیو سازنده Guild Wars ساخته می‌شود.

خبرگزاری کره‌ای MTN گزارش داده که ساخت بازی MMO از سری Horizon از عناوین انصاری پلی استیشن شروع شده است. ساخت این بازی به شرکت NCSoft واقع در کره جنوبی سپرده شده است. این شرکت بازی‌هایی مانند Guild Wars 2 را منتشر کرده و در زمینه ساخت بازی‌های MMORPG تبحر دارد. طبق گزارش، سازنده بازی همچنان به دنبال توسعه‌دهندگان و کارمندان تازه می‌گردد و آگهی استخدامی را هم تحت اسم رمز Project H منتشر کرده است.

سری بازی هورایزن کار خود را با کنسول پلی استیشن 4 در سال 2017 آغاز کرد. این بازی که هم‌اکنون برای کامپیوتر هم در دسترس است، دنباله‌ای در خور و مناسب دریافت کرد و به‌سرعت توانست به یکی از مهم‌ترین عناوین شرکت پلی استیشن از لحاظ تجاری تبدیل شود. پرداختن به جهانی تحت کنترل ربات‌ها و قبایل مختلف در آینده‌ای دور توانست میلیون‌ها نفر طرفدار به خود جذب کند. محبوبیت بازی باعث شده تا سونی به فکر گسترش آن به ژانرهای دیگری از جمله MMO بیفتد.

بازی Horizon MMO

بازی Horizon MMO در حال ساخت است

استودیو NCSoft که توسعه بازی Horizon MMO را به دست گرفته، سال 2012 موفق به انتشار بازی Guild Wars 2 شد که رقیب جدی بازی دنیای وارکرفت در نظر گرفته می‌شود. این بازی دارای طرفداران محدودی بود و در طی سال‌های اخیر، آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی مختلفی دریافت کرد. آخرین محتوای بازی به نام «پایان اژدها» نیز سال 2022 در دسترس قرار گرفت. در حال حاضر مشخص نیست آیا بازی MMO این سری برای کنسول و کامپیوتر منتشر می‌شود یا خیر.

گزارش تازه‌ای نشان داد که ریمستر Horizon Zero Dawn برای کنسول PS5 در حال ساخت است. طبق گزارش، یک پروژه چندنفره از سری هورایزن هم ساخته می‌شود و ممکن است منظور از آن همین بازی MMO باشد. آگهی استخدامی سال گذشته گوریلا گیمز نشان داد که آن‌ها نیازمند طراحی سیستم‌های اجتماعی برای یک بازی جدید هستند که با شور و اشتیاق خاصی بتواند قابلیت‌های آنلاین و چندنفره را ایجاد کند. سونی سرمایه‌گذاری زیادی روی بازی‌های آنلاین انجام داده و قرار است دوازده بازی لایو سرویس تا پایان 2025 منتشر کند.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.