دانلود بازی Killzone 3 برای PS3
دانلود بازی Killzone 3 برای PS3 پارسی گیم

دانلود بازی Killzone 3 برای PS3

پارسی گیم 9 شهریور 1398 6 دیدگاه
17,434 بازدید

دانلود بازی Killzone 3 برای پلی استیشن 3

سونی مدت‌ها پیش برای رقابت با فرانچایز Halo ساخته مایکروسافت، فرانچایز Killzone را از دل هیچ خلق کرد. این شوتر اول‌شخص ترکیب یافته با المان‌های فانتزی، اولین بار روی کنسول PS2 منتشر شد و بعدها توانست حضور خوبی روی PS3 داشته باشد و در آخر استودیو Guerilla Games موفق به ساخت نسخه سوم شد و حالا با عرضه Killzone 3 دست‌پر به میان طرفداران برگشته است و رؤیای بزرگی در سر می‌پروراند. این بار امپراتور Scolar Visari توسط نیروهای ISA ترور شده است و این‌طور است که یک حمله مهیب توسط ارتش Helghan First شروع می‌شود. هدف گرفتن انتقام خون Visari است و بازماندگان نیز باید دنبال راهی برای پیدا کردن خانه باشند.

Killzone 3 دقیقاً بعد از اتفاقات نسخه دوم شروع می‌شود نیروهای ISA با تمام قدرت به محل فرماندهی Helghast حمله می‌کنند و رهبر آن‌ها را می‌کشند و اشتباه بزرگی انجام می‌دهند. پس از انجام این کار Helghastها با تمام توانایی و قوایی که داشتند به ISA حمله می‌کند و تمامی سفینه‌ها، ربات‌ها و تجهیزات جنگی آن‌ها را نابود می‌سازند. اندکی از افراد قادر به فرار می‌شوند ولی دیگر افراد محکوم‌به ماندن در سرزمین Helghanها می‌شوند. پس از گذشت 6 ماه افراد ISA با مخفی‌کاری تلاش بسیار می‌کنند تا با مرکز کنترل فضایی برای نجات یافتن خود و تخلیه آنجا ارتباط برقرار کنند و زمانی که این کار را انجام دادند، فرمانده کنترل فضایی به آن‌ها اعلام می‌کند که در حال حاضر، مذاکراتی با Helghan در حال انجام است و تمامی نیروهای انسانی و ربات‌های خود را باید تسلیم کنند.. دشمن نیز تادندان‌مسلح است و راه سختی برای نابودی همه آن‌ها دارید. گیم پلی بازی نسبت به نسخه دوم نرم‌تر شده است و البته وسایل نقلیه‌ای مانند Jetpack نیز به هیجان کار اضافه کرده است. حالا می‌توانید از نزدیک نیز نبردهای نفس‌گیری را بچشید و اگر یکی از آن لعنتی‌ها نزدیک شما شود، گردنش را بشکنید و او را به همان جهنمی که از آن آمده است بفرستید و البته اگر مایل به استفاده از PS Move هستید، این بازی آپشن های استفاده از آن را نیز برای شما در نظر گرفته‌شده است.

Killzone 3 همان هیجان نسخه دوم را در قالب داستانی نفس‌گیر ارائه داده است و برای پوشش ضعف‌هایش نیز تمرکز جدی روی گیم پلی به خرج داده است. بخش مولتی پلیر بازی نیز مودهای مختلفی را در نظر گرفته است که می‌تواند ساعت‌ها شمارا سرگرم خود سازد و از Warzone کلاسیک تا Search and Destroy هیجان‌انگیز را می‌توانید در حالت مولتی پلیر بازی تجربه کنید. این بازی هنگام عرضه خود امتیازات بسیار خوبی دریافت کرده است و بسیاری از منتقدان نیز امتیاز کامل نسبت به آن داده بودند و طرفداران نیز روی خوشی نسبت به بازی نشان داده‌اند. از هیجان و مبارزات نفس‌گیر بازی لذت ببرید.

در ادامه برای دانلود بازی Killzone 3 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Killzone 3 is a 2011 first-person shooter video game for the PlayStation 3, developed by Guerrilla Games and published by Sony Computer Entertainment. It is the fourth installment in the Killzone series, the first game in the series to be presented in stereoscopic 3D, and the first to include motion controls using the PlayStation Move. It was released worldwide in February 2011 to positive reviews.
After failing to save Visari’s life, Sgt. Tomas Sevchenko and Rico Velasquez regroup with Captain Jason Narville outside the imperial palace. With Helghan cruisers preparing to attack their fleet, they are forced to fight their way through the ruins of Pyrrhus, sacrificing most of their remaining armor and manpower in order to reach an extraction point near the edge of the city. Admiral Orlock, commander of the First Army, is pressured by Jorhan Stahl, the chairman of arms manufacturer Stahl Arms, to either ensure the total destruction of the ISA or turn over control of the army to him. Meanwhile, Rico receives a transmission from Jammer, a sniper whose platoon has been cut off by the Helghast. Against Narville’s orders, he goes to assist them. The rest of the force attempts to link up with the fleet, but enemy interference leads to several ships being shot down, forcing the remainder to leave without Narville’s men.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 42.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.7 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    ali

    مهمان

    سلام با شبیه ساز میشه این فایل ها را دانلود کنم بازی کنم … سیستم خیلی قوی دارم کارت گرافیک 3070

    پاسخ دهید
  • Avatar

    وحید

    مهمان

    سلام بازی رو انلود کردم اما با انتقالش به ps3 مشکل دارم از حالت فشرده که خارج کردم حجم بعضی از فایل ها بسیار بالاست و در انتقال به فلش با فرمت فت 32 امکان پذیر نیست راه دیگه ای که امتحان کردم این بود که فایل رو به فلشی با فرمت ان تی اف اس انتقال دادم و سعی کردم با برنامه تغیر فرمتش بدم که بازم امکان پذیر نبود و ایراد حجم بالای فایل رو میگرفت گیگ زیادی رو جهت این بازی اتفاده کردم ممنون میشم اگر راهنماییم کنید که چی کار کنم

    پاسخ دهید
    • Avatar

      mehdir در پاسخ به وحید

      مهمان

      باید با برنامه ps3 splitter محل پوشه بازی را انتخاب کنید و برنامه فایل های بیشتر از 4 گیگ را تکه تکه میکند. بعد در تنظیمات برنامه گزینه حذف فایل اصلی را هم انتخاب کنید. یا بصورت دستی فایلهای بیشتر از 4 گیگ را حذف کنید. خود پلی استیشن فایل های تکه تکه شده را شناسایی میکند و اجرا میکند. مشکلی نداره.

    • Avatar

      Sepidosia در پاسخ به وحید

      مهمان

      با روش FTP منتقل کنید. کامپیوتر و پلی استیشن رو به یه وای فای مشترک وصل کنید و به صورت بی سیم کپی کنید

  • Avatar

    امیر

    مهمان

    لطفا در مورد نحوه ی اجرا شدن این بازی با شبیه ساز ps3 اطلاعاتی رو در سایت خوبتون قرار دهید.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیرحسین

    مهمان

    مرسی از اینکه این بازی رو قرار دادید مناظر بودم یک سایت معتبر این بازی رو قرار بده
    ممنون

    پاسخ دهید