Horizon-Zero-Dawn-Remaster
یحیی رحیمی

ریمیک Horizon Zero Dawn برای پلی استیشن 5 در حال ساخت است

یحیی رحیمی 11 مهر 1401 بدون دیدگاه
165 بازدید

منابع متعددی از ساخت نسخه جدیدی از بازی Horizon Zero Dawn برای کنسول پلی استیشن 5 با گرافیک ارتقاءیافته خبر داده‌اند. همچنین یک بازی چندنفره و آنلاین از این سری هم در حال ساخت است که نسخه فرعی این مجموعه به‌حساب می‌آید. این خبر که توسط VGC بازتاب داده شد به‌سرعت توسط دیگر رسانه‌ها پوشش داده شد و منابع مختلفی به وجود این پروژه‌ها اذعان کرده‌اند.

گفتنی است ماهیت ریمیک Horizon Zero Dawn مشخص نیست و طبق یک گزارش، پروژه جدید یک ریمستر خواهد بود تا یک بازسازی کامل. طبق آخرین اخبار بازی، سیستم نورپردازی، کیفیت بافت‌های گرافیکی، انیمیشن و مدل شخصیت‌ها بهبود می‌یابد و با استانداردهای امروزی تطابق پیدا می‌کند. گفتنی است نسخه جدید از قابلیت‌های بیشتری برای بخش دسترسی‌پذیری بهره می‌برد که در بازی Horizon Forbidden West معرفی شدند. در پایان حالت‌های مختلف گرافیکی و بهبود جزئی گیم پلی هم جزو برنامه‌های استودیو است.

هدف اصلی توسعه‌دهندگان، افزایش گزینه‌های دسترسی‌پذیری و ارائه بازی برای افراد بیشتری است. این بازی از قابلیت‌های کنسول پلی استیشن 5 استفاده می‌کند و ویژگی‌هایی مانند فریم ریت آزاد و VRR را پشتیبانی می‌کند. تغییرات گیم پلی بازی جزئی خواهند بود و قرار است که تعدادی از ویژگی‌های دنباله بازی به نسخه اول اضافه شود. مشخص نیست آیا گلایدر هم به بازی اضافه می‌شود یا خیر. گفتنی است ریمیک Horizon Zero Dawn با تمرکز روی بهبود گرافیکی ساخته می‌شود و وضعیتی مشابه ریمیک لست آو آس خواهد داشت. بسیاری آن را یک ریمستر خوانده‌اند تا یک ریمیک.

ریمیک Horizon Zero Dawn

بازی چندنفره Horizon

ریمیک Horizon Zero Dawn تنها پروژه در حال ساخت توسط گوریلا گیمز نیست. به نظر می‌رسد که بازی چندنفره آنلاین هم در دست ساخت است. بازی چندنفره Horizon یک نسخه فرعی به‌حساب می‌آید که برای دو پلتفرم PS5 و کامپیوتر توسعه داده می‌شود. در حال حاضر اطلاعاتی از این پروژه در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که قبایل موجود در این سری حضور دارند و جنگی میان آن‌ها را شاهد هستیم. گفتنی است سونی خرداد امسال از پروژه چند نفره The Last of Us هم رونمایی کرد که ماهیتی مشابه این بازی دارد.

دو منبع مستقل این خبر را تائید کرده‌اند و گفته‌اند که پروژه چندنفره هورایزن در حال ساخت است. یک منبع دیگر افزود که قابلیتی مشابه کوآپ ارائه می‌شود و همچنین شخصی‌سازی و آیتم‌ها نیز بر اساس سری هورایزن خواهند بود. بازی Horizon Zero Dawn پنج سال پیش برای کنسول PS4 منتشر شد و مدتی پیش نسخه‌ای از آن برای کامپیوتر در دسترس قرار گرفت. دنباله بازی که اوایل سال جاری میلادی منتشر شد از لحاظ گرافیکی تحسین شد.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.