بهترین بسته های الحاقی در بازی های ویدیویی
محمدرضا اسکندری

بهترین بسته های الحاقی بازی ها با محتوای حجیم

محمدرضا اسکندری 23 شهریور 1401 بدون دیدگاه
1,324 بازدید

قصد ادامه ماجراجویی در دنیای بازی مورد علاقه خود را دارید؟ بسته های الحاقی بهترین گزینه برای شما هستند. سالیان سال است که شرکت‌های بازی سازی، برای آثار خود دی ال سی های مختلفی منتشر می‌کنند. این بسته‌های الحاقی یا به ارائه داستانی جدید در دنیای بازی می‌پردازند یا ادامه داستان اصلی بازی و کاراکترهای مختلف را پی می‌گیرند. درکل بسته‌های الحاقی برای گسترش محتوای بازی‌ها، ساخته و منتشر می‌شوند. حال با پارسی گیم همراه باشید تا به معرفی ۱۵ تا از بهترین بسته های الحاقی در بازی های ویدیویی بپردازیم.

بهترین بسته های الحاقی طولانی بازی های ویدیویی 

چندسالی است که خیلی بیشتر از قبل شاهد انتشار دی ال سی‌های مختلف برای انواع و اقسام بازی‌های ویدیویی هستیم. از بسته‌های الحاقی‌ای که داستان جدید را در پیش می‌گیرند، سراغ داستان کاراکترهای مختلف داستان رفته یا خلاصه روشی برای روایت داستانی جدید در دنیای خودشان پیدا می‌کنند. متاسفانه بخش عظیمی از این DLCها به شدت کوتاه و فاقد ارزش خرید هستند و به همین دلیل یکی از مهم‌ترین فاکتورها در تعیین ارزش بسته‌های الحاقی، مدت زمان گیم پلی آن‌ها است.

مدت زمان کوتاه گیم پلی این آثار باعث می‌شود آن‌طور که باید و شاید محتوای درخوری را ارائه ندهند. حال در این مطلب با معرفی ۱۵ تا از بهترین بسته های الحاقی در بازی های ویدیویی با محتوای طولانی، به شما کمک می‌کنیم تا با بخشی از طولانی‌ترین دی ال سی‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی آشنا شوید و اگر دوست داشتید، به سراغ آن‌ها بروید.

بازی Monster Hunter World Ice Born

بازی Monster Hunter World: Ice Born

بخش داستانی سری بازی Monster Hunter همیشه طولانی بوده و محتویات بسیار زیادی را برای گیمرها تدارک دیده است. ساعت‌ها شکار هیولا‌های مختلف، گشت و گذار در دنیای بازی و فعالیت‌های جانبی گوناگون برای گیمر تدارک دیده است. حالا بسته الحاقی Monster Hunter World با نام Ice Born بین ۳۵ الی ۱۲۰ ساعت محتوا برای طرفداران خود تدارک دیده تا دوباره گیمرها را غرق در شکار حیوانات و مبارزه‌های فوق‌العاده جذاب کند.

سلاح‌های مختلف، کاراکتر‌های جدید، هیولاهای جدید و کلی ویژگی خفن و جذاب دیگر در تجربه فوق‌العاده طولانی بازی Monster Hunter World Ice Born برایتان تدارک دیده شده است. راستی Monster Hunter World Ice Born گیم پلی بازی را نیز با مکانیزم‌های جدیدی همراه کرده تا حس تکراری بودن؛ سراغ گیم پلی نیاید. استودیو کپکام به گله‌های طرفداران نیز گوش داده و کلی از هیولاهای دوست داشتنی و نوستالژی مجموعه را در Monster Hunter World Ice Born دوباره به بازی اضافه کرده تا با یک بسته الحاقی طولانی، پر از محتویات جذاب و خلاصه از همه نظر بی‌نظیر طرف باشیم.

بازی Monster Hunter Rise Sunbreak

بازی Monster Hunter Rise: Sunbreak

حالا که اشاره‌ای به Ice Born داشتیم، نمی‌توان اشاره‌ای به دیگر بسته الحاقی جذاب این سری یعنی بازی Monster Hunter Rise Sunbreak نداشته باشیم. درست مانند Monster Hunter World، بازی Monster Hunter Rise ساعت‌ها محتویات جذاب برای گیمرها تدارک دیده و اتمام بخش داستانی بازی، ده‌ها ساعت به طول می‌انجامد. کپکام ساعت‌ها سلاخی هیولاهای مختلف، گشت و گذار در دنیای زیبای بازی و انجام ماموریت‌های مختلف، برای گیمرها تدارک دیده. بعد از اینکه بخش داستانی بازی به اتمام رسید، حالا نوبت دی ال سی جذاب و طولانی این نسخه یعنی بازی Monster Hunter Rise Sunbreak می‌رسد. اثر جذابی که باز هم محتویات جدید و جذابی را به بازی اضافه کرده و می‌تواند، گیمرها را چندین و چندساعت سرگرم کند. یکی از ویژگی‌های جذابی که Sunbreak برای گیمرها تدارک دیده، ایجاد یک نقطه ایده‌آل برای شروع این سری بازی است.

اگر جزو افرادی هستید که به تازگی با این سری بازی جذاب آشنا شدید و علاقه دارید اطلاعات بیشتری از دنیای بازی و ویژگی‌های آن کسب کنید؛ بازی Monster Hunter Rice Sunbreak بهترین شروع برای شما است. پس معطل نکنید و اگر عاشق سلاخی هیولاها هستید و دلتان هوای چندساعتی شکار موجودات عجیب و غریب را کرده، می‌توانید بین ۲۵ تا ۴۴ ساعت غرق تجربه این بسته الحاقی جذاب شوید. بدون‌شک بازی Monster Hunter Rice Sunbreak یکی از بهترین بسته‌های الحاقی در بازی‌های ویدیویی است.

بازی The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine

بازی The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine

به Blood and Wine، بسته الحاقی فوق‌العاده جذاب و دوست داشتنی بازی ویچر 3 می‌رسیم. در این بسته الحاقی، گرگ سفید برای یک قرارداد و شکار یک هیولا، به سرزمین جدیدی سفر می‌کند تا داستان‌های جدیدی رقم بزند. Blood and Wine آنقدر محتوا در دلش جای داده که خیلی راحت می‌توانست به عنوان یک بازی جداگانه منتشر شود‌. تعداد زیادی هیولای جدید، یک سرزمین جدید و بسیار زیبا و پر از اتفاقات مختلف، کلی ماموریت جدید و بی‌نهایت جذاب و متنوع انتظار گیمر را می‌کشد. استودیو سازنده حتی در این بسته الحاقی برای بازی کارتی جذاب ویچر 3 یعنی Qwent نیز کارت‌های جدیدی تدارک دیده و حتی کلی ویژگی‌ جدید برای این بخش کوچک بازی نیز تدارک دیده است. در این بسته الحاقی سه پایان مختلف، یک داستان بی‌نهایت جذاب و ویژگی‌های جدید انتظار شما را می‌کشد.

اگر از داستان‌ها و افسانه‌های مردم اروپا و آسیا و فرهنگ فلکوریک لذت می‌برید و دوست دارید بین ۱۵ تا ۳۰ ساعت به سلاخی خون‌آشام‌ها مشغول شوید و حتی یکی از این موجودات خون‌خوار و بی‌نهایت وحشی را زنده نگه ندارید، هیچ اثری بهتر از بازی The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine را نمی‌توانید پیدا کنید. در این دی ال سی داستان گرالت و سری ویچر هم به بهترین حالت ممکن و به طور کامل به پایان می‌رسد. وداع جذابی با گرگ سفید و ماجراجویی‌های پر از خون و خون‌ریزی گرالت از ریویا در Blood and Wine انتظار گیمر را می‌کشد. پس دست به کار شده و تجربه یکی از بهترین و طولانی‌ترین بسته‌های الحاقی در بازی‌های ویدیویی را به تاخیر نیندازید.

بازی Assassin’s Creed Odyssey Fate of Atlantis

بازی Assassin’s Creed Odyssey Fate of Atlantis

اگر بعد از ساعت‌ها گشت و گذار در یونان بسیار زیبای قبل از میلاد مسیح هنوز تشنه ماجراجویی هستید، استودیو یوبی سافت بازی Assassins Creed Odyssey Fate of Atlantis را تدارک دیده تا عطش گیمرها را برطرف سازد. این بار ماجراجویی‌های کاساندرا یا الکسیوس را در شهر افسانه‌ای آتلانتیس ادامه خواهیم داد. جایی که قهرمان داستان به این شهر گمشده سفر می‌کند و اتفاقات جذاب و جدیدی را تجربه می‌کند. هرچند نسخه آدیسی یکی از پرحاشیه‌ترین، نسخه‌های سری بازی اساسین کرید بود و نظرات مختلفی هم دریافت کرد، اما فروش خیلی خوب این اثر، سبب ساخت یکی دیگر از بهترین بسته‌های الحاقی در بازی‌های ویدیویی شد.

در ادامه یکی از ماموریت‌های اصلی بازی و زمانی که گیمر، با یک شخصیت خاص روبروی دروازه ورودی آتلانتیس مواجه ‌شده و با شکست او راه ورود باز می‌شود، بسته الحاقی Assassins Creed Odyssey Fate of Atlantis داستان خود را آغاز می‌کند. حال گیمر می‌تواند آزادانه وارد این شهر بسیار زیبا و پر از ماموریت‌های مختلف شده و کلی ویژگی جدید را تجربه کند. در جریان تجربه این بسته الحاقی با موارد غیر واقعی و اساطیری زیادی روبرو می‌شویم و از روند واقع‌گرایانه نسخه‌های قبلی سری بازی اساسین کرید حسابی فاصله می‌گیریم.

بازی Splatoon 2 Octo Expansion

بازی Splatoon 2: Octo Expansion

مهم‌ترین عامل برای محبوبیت و جذاب شدن یک بازی ویدیویی چیست؟ گرافیک بالا و خیره‌کننده؟ شخصیت پردازی بی‌نقص؟ داستان پر پیچ و خم؟ همه این موارد بدون‌شک از عوامل مهم در جذابیت یک اثر هستند اما مهم‌ترین عامل موفقیت یک محصول ویدیو گیمی، سرگرم کننده بودن آن است. چیزی که نینتندو به درستی آن را درک و در بهترین حالت ممکن، روی اسپلتون 2 پیاده‌سازی کرده است. با ورود به دنیای خوش رنگ و لعاب و تماما جوهری اسپلاتون 2، متوجه می‌شوید چقدر ساده می‌توان فقط و فقط، از گیم‌پلی بامزه و سرتاسر مفرح یک اثر لذت برد و ساعت‌ها غرق جوهری کردن در و دیوارها شد.

این اثر دوست‌داشتنی و جذاب در سال ۲۰۱۷ برای کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)، منتشر شد و نمرات خوبی نیز از منتقدان دریافت کرد. این بسته الحاقی جذاب با اضافه کردن ویژگی‌های جدید و ۸۰ مرحله تازه، روح تازه‌ای به کالبد دوست‌داشتی اسپلاتون 2 می‌دهد. اگر جزو کسانی هستید که از بخش اصلی بازی لذت بردید، وقت را تلف نکنید و بازی Splatoon 2 Octo Expansion را تهیه کنید؛ چرا که با یکی از بهترین بسته های الحاقی در بازی های ویدیویی طرف هستیم و بین ۸ تا ۱۲ ساعت، می‌توانیم در این دی ال سی جذاب، مشغول جوهری کردن محیط‌های مختلف باشیم.

بازی Prey Mooncrash

بازی Prey: Mooncrash

گرفتار شدن در یک ایستگاه فضایی که مورد تهاجم موجودات بیگانه قرار گرفته، نقاشی شدن دیوار‌های ایستگاه با خون، جنازه‌های مثله شده در جای جای محیط بازی و موجوداتی خشن و بی‌رحم که برای سلاخی کردن شما در به در دنبالتان می‌گردند، داستان همیشگی سری بازی Prey است. داستان بازی نیز از جایی شروع می‌شود که گیمر در نقش دانشمندی به نام مورگان یو که قابلیت انتخاب جنسیت او به گیمر داده می‌شود،‌ به هوش می‌آید. دانشمندی که ما کنترل او را به دست می‌گیریم، هیچ چیز به یاد نمی‌آورد و حافظه خود را از دست داده. حال باید در این ایستگاه پر هرج و مرجی که در هر نقطه از آن احتمال کشته شدنتان وجود دارد، داستان را پیش برده و به تکمیل ماموریت‌های مختلف، مشغول شوید.

بسته الحاقی Mooncrash، ویژگی‌های کاملا جدیدی را برای بازی به ارمغان می‌آورد و حتی اگر بخش اصلی بازی را دوست نداشتید، می‌توانید از بازی Prey Mooncrash حسابی لذت ببرید. اگر بازی Deathloop اثر جذاب آرکین استودیو را تجربه کردید و به آن علاقه‌مندید، حتما باید به تجربه این بسته الحاقی مشغول شوید. در یکی از بهترین و طولانی‌ترین بسته‌های الحاقی در بازی‌های ویدیویی با اثری روگ‌لایک و شدیدا خوش‌ساخت مواجه هستیم که تجربه آن حدود ۱۶ ساعت نیز به طول می‌انجامد.

بازی The Elder Scrolls 4 Oblivion Shivering Isles

بازی The Elder Scrolls 4 Oblivion Shivering Isles

مگر می‌شود جزو طرفدارن سبک نقش‌آفرینی یا جهان باز باشید و چندساعتی، گرم تجربه یکی از نسخه‌های سری بازی فوق‌العاده الدر اسکرولز نشده باشید؟ سری بازی فوق‌العاده محبوب Bethesda، که سال‌ها است گیمرها در انتظار انتشار نسخه جدید آن هستند. محبوبیت بازی Oblivion بر هیچکس پوشیده نیست و میلیون‌ها گیمر، ده‌ها ساعت گرم تجربه این اثر فوق‌العاده بوده‌اند و هنوز هم گیمرهای زیادی غرق در دنیای پرجزئیات این اثر هستند. اتمام بخش داستانی بازی آنقدر طول می‌کشد و بخش اصلی الدر اسکرولز 4 آنقدر برای گیمرها محتویات تدارک دیده، تا همه از تجربه آن حسابی عطش خود را سیر کنند.

خبر خوب برای طرفداران پر و پا قرص این سری و گیمرهایی که قرار نیست به این سادگی‌ها بی‌خیال سری بازی The Elder Scrolls شوند، ساخت و انتشار عنوانی دیگر از بهترین بسته های الحاقی در بازی های ویدیویی توسط بتسدا است. Shivering Isles نام بسته الحاقی جذابی است که برای آبلیوین منتشر شده است و ۱۹ ساعت برای اتمام آن به زمان نیاز دارید. پس اگر باز هم دوست دارید به شکار موجودات مختلف و درگیر شدن در ماموریت‌های اساطیری و فوق‌العاده جذابی که بتسدا برایتان تدارک دیده است مشغول شوید،‌ بازی The Elder Scrolls 4 Oblivion Shivering Isles بهترین انتخاب برای شما است. در این بسته الحاقی به سرزمین جدیدی فرستاده می‌شوید که یک چهارم سرزمین اصلی بازی است و از ماموریت‌های جدید، تا سلاح‌ها و جادو‌های تازه و شخصیت‌های فوق‌العاده خفن و جدیدی انتظار شما را می‌کشند.

بازی Dragon Age Inquisition Jaws of Hakkon

بازی Dragon Age Inquisition Jaws of Hakkon

شاهکار نقش‌آفرینی استودیو BioWare شما را ساعت‌ها غرق تجرب خود کرده؟ دنبال تجربه جدیدی در دنیای پر از خون و جنگ Dragon Age می‌گردید؟ بدون‌شک بازی Dragon Age Inquisition Jaws of Hakkon برای شما ساخته شده است. بعد از انتشار بازی 2 Dragon Age، حسابی خاطرات خوب گیمرها با نسخه Origin سری بازی دراگون ایج خراب شد؛ اما در سال ۲۰۱۴ بود که بایوور با انتشار Dragon Age Inquisition، تمام جوایز مختلف در رویدادهای مختلف ویدیو گیمی را درو کرد و کلی خاطره بی‌نظیر برای گیمرها به جا گذاشت.

عاشقان داستان‌های فانتزی، اژدهایان،‌ جادوهای مختلف و هرگیمری که طرفدار سبک RPG است، باید به سراغ بازی Dragon Age Inquisition برود. اثری که تمام ویژگی‌های یک شاهکار را همراه خود دارد . می‌تواند شما را ساعت‌ها در اتمسفر گیرای خود، غرق کند. حال بخش‌داستانی بازی را به اتمام رسانده‌اید و تشنه تجربه‌های جدیدی هستید؟ بایوور فکر اینجای کار را هم کرده و بسته الحاقی جذاب و پر محتوای Jaws of Hakkon را برایتان تدارک دیده است.

در یکی دیگر از بهترین بسته های الحاقی در بازی های ویدیویی به منطقه جدیدی سفر می‌کنیم که تمام ویژگی‌های بازی با اضافه شدن امکانات جدید، از روند قدیمی خود خارج می‌شوند و می‌توانند شما را غرق در داستان جدید بازی کنند. اگر تشنه داستانی جدید در دنیای بازی Dragon Age Inquisition هستید، حتی یک لحظه دیگر در تجربه بسته الحاقی Dragon Age Inquisition Jaws of Hakkon درنگ نکنید و حدود ۱۰ ساعت دیگر را غرق در هیولا‌کشی شوید.

بازی Xenoblade Chronicles 2 Torna the Golden Country

بازی Xenoblade Chronicles 2 Torna the Golden Country

بعد از انتشار موفق بازی Xenoblade Chronicles 2 روی کنسول نینتندو سوییچ، استودیو Monolith Soft تصمیم گرفت یکی از بهترین بسته های الحاقی با محتوای طولانی در بازی های ویدیویی را برای اثر جذاب خود منتشر کند. لحن‌بزرگ‌سالانه‌تر، خشونت بیشتر، جزو نکاتی بودند که بازی Xenoblade Chronicles 2 را نسبت به نسخه قبلی خود متمایز می‌کند و در بازی Xenoblade Chronicles 2 Torna the Golden Country نیز تمام المان‌های جذاب بازی با چندین و چند ویژگی جدید انتظار شما را می‌کشد. سر و کله زدن با تایتان‌ها، برای خیل عظیمی از گیمرها آن‌قدر جذاب و دوست‌داشتنی است که برای تجربه این بسته الحاقی نیز درنگ نخواهند کرد. داستان دی ال سی، پیش‌درآمدی بر اتفاقات نسخه اصلی است و می‌تواند کلی اطلاعات جدید، از کاراکترها و وقایع بازی در اختیار شما قرار دهد.

بازی Marvels Spider Man The City That Never Sleeps

بازی Marvel’s Spider Man The City That Never Sleeps

در سال ۲۰۱۸ بود که استودیو Insomniac Games،‌ با انتشار بازی مرد عنکبوتی برای کنسول نسل هشتمی سونی یعنی پلی استیشن 4 ، یکی از بهترین بازی‌های ابرقهرمانی سالیان اخیر را تقدیم گیمرها کرد. تاب خوردن‌های روان و جذاب در نیویورک فوق‌العاده زیبای ساخته شده توسط اینسامنیاک، مبارزه با ابرشرورهای سرشناس مختلفی که در بهترین حالت خود شخصیت‌پردازی شده‌اند و مواجه شدن با اتفاقات ریز و درشت، در نیویورک سرشار از خلاف و تباهی، حسابی جذاب و اعتیادآور از آب درآمده بود. داستان بازی و گیم پلی آن‌ها آنقدر جذاب و دوست‌داشتین طراحی شده است، که گیمرها به این راحتی‌ها دست از سر پیتر پارکر برندارند و ساعت‌ها غرق تاب خوردن در کنار ساختمان‌های فوق‌العاده زیبای پایتخت جهان شوند.

محبوبیت فوق‌العاده بازی Marvel’s Spider Man سبب شد این اثر دوست‌داشتنی تا امروز، بیش از ۳۳ میلیون نسخه در سرتاسر جهان به فروش برساند. این فروش فوق‌العاده اینسامنیاک گیمز را ترغیب کرد تا بسته الحاقی‌ای فوق‌العاده و با کیفیتی با نام The City That Never Sleeps را روانه بازار کند. این بسته الحاقی شخصیت‌های منفی جدید و شناخته شده دیگری را از دنیای مارول روبروی پیتر پارکر قرار می‌دهد و در نقشه اصلی بازی، ماموریت‌های ریز و درشت مختلف و کاملا جدیدی را به ارمغان می‌آورد. اگر دوست دارید به سراغ یکی دیگر از طولانی‌ترین بسته‌های الحاقی در بازی های ویدیویی روید و ۹ ساعت نفس‌گیر و هیجان‌انگیز را پیش‌روی خود داشته باشید، بازی Marvel’s Spider Man The City That Never Sleeps را از دست ندهید.

بازی Horizon Zero Dawn Frozen Wilds

بازی Horizon Zero Dawn Frozen Wilds

مگر می‌شود از طرفداران سونی و کنسول دوست‌داشتنی ژاپنی‌ها باشید، ولی نام اثر بی‌نهایت محبوب و جذاب استودیو گوریلا گیمز را نشنیده باشید؟ بازی Horizon Zero Dawn، اثری که با انتشارش و عرضه دنیای جدید خود به گیمرها، طرفداران زیادی پیدا کرد. همراه شدن با ایلوی شخصیت اصل بازی، در دنیای پساآخرالزمانی خاصی که گوریلا گیمز محیا کرده بود، خیلی زود تبدیل به یکی از بهترین انحصاری‌های سونی شد. چرخ‌زدن در دنیای پر شده از ربات‌های وحشی‌ای که با الهام از دایناسورها و موجودات مختلف ساخته شده‌اند، تجربه‌ای نیست که درجایی بجز هورایزن زیرو داون پیدا کنید. موفقیت بازی نیز با فروش بیش از ۲۰ میلیون نسخه‌ای آن درسرتاسر جهان اثبات می‌شود و همین موفقیت، گوریلا گیمز را ترغیب کرد تا گیمرها را چندساعتی دیگر در دنیای پر مخاطره خود نگه دارد.

بسته الحاقی Frozen Wilds، همان محتوایی است که گیمرهایی که هورایزن زیرو داون را تجربه کرده‌اند، باید سراغ آن هم بروند. اگر تا به امروز نیز سراغ ایلوی و قطعه قطعه کردن ربات‌ها نیامده‌اید، این بسته الحاقی ترغیب کننده فوق العاده‌ای برای غرق شدن در دنیای تسخیر شده توسط ربات‌ها است. در این بسته الحاقی به بخش دیگری از دنیای بازی سفر می‌کنیم و با دشمنان و داستان جدیدی روبرو می‌شویم. ربات‌های جدیدی که در یکی از بهترین بسته های الحاقی با محتوای طولانی در بازی های ویدیویی سر راه شما قرار می‌گیرند، طراحی‌های شدیدا متفاوتی دارند و روش مبارزه با آن‌ها نیز نسبت به بازی اصلی دست‌خوش تغییراتی شده است. کمان‌های جدید و جذابی نیز برای مبارزات شما تدارک دیده شده تا شاهد تکرار مکررات نباشیم. با این اوصاف اگر دوست دارید ۹ ساعت را در دنیای منجمد شده پیش‌رویتان به نابود کردن ربات‌ها بپردازید،‌ بازی Horizon Zero Dawn Frozen Wilds را از دست ندهید.

بازی Ghost of Tsushima Iki Island

بازی Ghost of Tsushima Iki Island

ژاپن، سامورایی‌ها، کاتانا و شوریکن،‌ جزو محبوب‌ترین المان‌های رزمی و مبارزه‌ای بین تمام گیمرهای جهان بوده و هست. سبک خاص زندگی و مبارزات ژاپنی‌ها، همیشه این کشور را جزو یکی از قطب‌های ساخت فیلم‌ها و بازی‌های مختلف کرده است. سونی نیز از این محبوبیت بالا استفاده و بازی گوست اف سوشیما را روانه بازار کرد. اثری خوش‌ساخت که توسط استودیو Sucker Punch Productions ساخته شد و از منتقدین هم نمرات خیلی خوبی دریافت کرد. گیمر در نقش جین ساکای به سال ۱۲۷۴ میلادی و زمان حمله قوم مغول به ژاپن قرار می‌گیرد. حال باید با کمک این سامورایی دوست‌داشتنی ژاپن را از وجود مغول‌ها پاک کنید. دنیای بازی خیلی خوب حس و حال شرق را به گیمر القا می‌کند و مناطق مختلف سوشیما را می‌توان یکی از چشم‌نوازترین مناظر ساخته شده تا به امروز در بازی‌های ویدیویی قلمداد کرد. دنیای فوق‌العاده زیبای بازی،‌ تابش نور از بین برگ‌های درختان هلو و کلی ویژگی محیطی دیگر، دنیای بی‌نظیری برای انحصاری جذاب سونی رقم زده است.

مبارزات بازی نیز خیلی خوب شما را در نقش یک سامورایی کارکشته قرار می‌دهد و از به خاک و خون کشیدن دشمنان، حسابی لذت خواهید برد. ساکرپانچ برای بازی Ghost of Tsushima یک بسته الحاقی جذاب با نام Iki Island منتشر کرد که این دی ال سی نیز مورد توجه گیمرها قرار گرفت. در یکی دیگر از طولانی‌ترین دی ال سی ها در بازی‌های ویدیویی به جزیره جدیدی سفر می‌کنیم و علاوه‌بر سلاح‌ها، محیط جدید و کاراکترهای جدید، المان‌های گیم پلی تازه‌ای نیز به گوست اف سوشیما تزریق شده، تا شاهد تکرار مکررات نباشیم. اگر ۱۰ ساعت دیگر همراه شدن با جین ساکای و مبارزه با مغو‌ل‌ها برایتان جذاب است،‌ بازی Ghost of Tsushima Iki Island، پیش‌روی شما است.

بازی Fallout 4 Far Harbor

بازی Fallout 4 Far Harbor

اگر از طرفداران سبک آر پی جی باشید، ‌تا به اینجا با بسته‌های الحاقی مختلفی از این سبک و به خصوص بازی‌های بتسدا مواجه شده‌اید. سری بازی فال‌اوت و دنیای پر از رادیواکتیو و موجودات جهش‌یافته این سری،‌ همیشه پای ثابت محبوب‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی بوده و هستند. نسخه چهارم این سری نیز به عنوان یکی از پرفروش‌ترین‌ها و محبوب‌ترین‌های آثار سبک خود، جایگاه ویژه‌ای بین منتقدان و طرفداران دارد. اگر بخش داستانی بازی Fallout 4 را دوست داشتید، حتی لحظه‌ای نیز در تجربه بازی Fallout 4 Far Harbor شک نکنید؛ اگر هم با داستان اصلی بازی ارتباط برقرار نکردید،‌ یکی از پرمحتواترین و طولانی ترین DLC ها در تاریخ بازی های ویدیویی، می‌تواند حسابی نظر شما را نسبت به ساخته استودیو Bethesda تغییر دهد.

در این بسته الحاقی، ۱۵ ساعت گشت و گذار در منطقه‌ای کاملا جدید، سر و کله زدن با هیولای تازه و کلی کاراکتر خوب و بد مختلف پیش روی شما قرار می‌گیرد. به جرات می‌توان گفت بتسدا در ساخت این بسته الحاقی حسابی زحمت کشیده و اثری کم‌ایراد را برای گیمرها محیا کرده است.

جمع بندی

شرکت‌های بازی‌سازی مختلف، سال‌ها است بسته‌های الحاقی گوناگونی را برای آثار خود منتشر می‌کنند. قصد و نیت از ساخت دی ال سی‌ها، گسترش محتوای بازی‌های ویدیویی و غرق کردن هرچه بیشتر و طولانی‌تر گیمرها است. در این مطلب نیز سعی کردیم طولانی‌ترین بسته‌های الحاقی‌ای که تا به امروز منتشر شده‌اند از جمله بازی Marvels Spider Man The City That Never Sleeps، بازی The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine و بازی Monster Hunter World: Ice Born اشاره کنیم.

انتخال بهترین بسته الحاقی در بازی‌های ویدیویی را نمی‌توان به این سادگی‌ها روشن کرد. انتخاب‌ بهترین در بین هرمدیوم سرگرمی‌، خیلی به سلیقه افراد مختلف وابسته می‌شود؛ با این حال شما می‌توانید بهترین بسته الحاقی‌ای که تا امروز به تجربه آن پرداختید را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

طولانی‌ترین بسته الحاقی تاریخ برای چه بازی‌ای توسعه یافت است؟

 از طولانی‌ترین بسته های الحاقی می‌توانیم به بازی Monster Hunter World Ice Born و بازی Monster Hunter Rise Sunbreak اشاره کرد.

۱
بیشترین بسته های الحاقی برای چه سبکی منتشر می‌شوند؟

 برای تمام سبک‌ها در بازی‌های ویدیویی به نحوهای مختلف شاهد انتشار بسته الحاقی هستیم اما بیشترین سهم را سبک نقش آفرینی به خود اختصاص می‌دهد.

۲
پرفروش ترین بسته الحاقی تاریخ کدام است؟

 متاسفانه شرکت‌های بازی‌سازی آماری از میزان فروش دی ال سی‌های خود منتشر نمی‌کنند.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.