دانلود بازی Killzone Shadow Fall برای PS4, دانلود بازی Killzone Shadow Fall برای پلی استیشن 4, دانلود بازی برای پلی استیشن 4, بازی Killzone ریجن یک
دانلود بازی Killzone Shadow Fall برای PS4, دانلود بازی Killzone Shadow Fall برای پلی استیشن 4, دانلود بازی برای پلی استیشن 4, بازی Killzone ریجن یک پارسی گیم

دانلود بازی Killzone Shadow Fall برای PS4

پارسی گیم 13 آبان 1395 5 دیدگاه
7,561 بازدید

دانلود بازی Killzone Shadow Fall برای پلی استیشن 4

یکی از عناوین لانچ کنسول نسل هشتمی سونی یعنی Playstation 4, بازی Killzone Shadow Fall بود. این سری از بازی‌ها از زمان کنسول نسل ششمی سونی یعنی پلی‌استیشن 2 همراه طرفداران بودند و با انتشار دو نسخه در پلی‌استیشن طرفداران زیادی برای خود دست‌وپا کردند. پس از گذشت چند سال و با ورود به نسل هشتم، Guerrilla Games و سونی تصمیم به ساخت یک اسپین آف از این سری تحت عنوان Killzone Shadow Fall گرفتند. حال باید دید آیا این بازی توانسته انتظاراتمان را برآورده و موفقیت‌های نسخه پیشین را برای باری دیگر تکرار کند؟ با ما در بررسی اجمالی این بازی در وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

داستان بازی از 2390 (حدوداً 30 سال پس از وقایع نسخه پیشین) آغاز می‌شود. پس از گذشت چندین سال حال لوکاس بزرگ‌شده و در ارتش وکتان خدمت می‌کند. براثر اتفاقاتی لوکاس برای به دست آوردن اطلاعات در ارتش هلگان ها اسیر می‌شود، تا پس از مدتی با یکی از هلگان ها که اسیر ارتش وکتان است معاوضه شود. متأسفانه داستان بازی با شروع خوبی همراه نبود و از یک روایت خطی و حوصله سر بر بهره‌مند بود. پس از شروع حوصله سر بر، این پایان بسیار بدتر است که تیر خلاصی می‌شود بر سر مخاطبان سری بازی‌های کیلزون. شخصیت‌پردازی کاراکترهای بازی نیز آن‌طور که باید صورت نگرفته و ارتباط برقرار کردن با آن‌ها بسیار سخت است.

هسته اصلی گیم پلی بازی مانند نسخه‌های پیشینش بسیار سخت است و اگر این برای اولین بار است که به تجربه این سری می‌پردازید حدوداً یک‌ساعتی طول می‌کشد تا با آن آشنایت پیدا کنید. در این شماره رباطی شما را همراهی خواهد کرد که تأثیر بسزایی درروند پیش روی بازی دارد. تغییر دستورات این رباط به‌وسیله پد لمسی تعبیه‌شده روی کنترلر Dual shock 4 صورت می‌گیرد. هوش مصنوعی در بازی به‌خوبی هرچه‌تمام‌تر کارشده است و گاها حتی در سطح دشواری پایین نیز نفستان را بند می‌آورد. دشمن‌ها به‌خوبی سنگر گیری می‌کنند و هنگامی‌که حواستان نباشد به‌سرعت سنگر خود را عوض نیز می‌کنند.

سلاح‌های موجود در بازی نیز بسیار متنوع‌اند، و تنها خورده‌ای که می‌توان از آن گرفت کمبود رغبت به استفاده از آن‌هاست، برای مثال اگر دستتان به یک سلاح عادت کند عوض کردن آن برایتان بسیار دشوار خواهد بود.

شاید تنها مشکلی که از گیم پلی بازی می‌توان گرفت، نبود توازن در جذابیت مراحل است. برای مثال در برخی از مقاطع شاهد مراحلی هیجان‌انگیز هستیم اما در مقابل این برخی مراحل دیگر هستند که بدون هیچ‌گونه هیجان و تیراندازی‌ای پیش می‌روند.

گرافیک بازی بااینکه یک عنوان لانچ است، اما بااین‌حال در بالاترین حد ممکن قرار دارد. تمامی بافت‌ها و تکستچر های بازی به زیبایی هرچه‌تمام‌تر و با جزئیات فراوان طراحی‌شده‌اند و کمتر زمانی پیش می‌آید که با یک مکان کم کیفیت روبرو شوید. محیط‌های بازی نیز از تنوع بالایی برخوردارند و هر مقطع بازی از رنگ‌بندی خاص خود بهره می‌برد.

متأسفانه صداگذاری بازی به‌خوبی کار نشده است. صداپیشه‌ها آن‌طور که باید از عهده وظیفه‌شان برنیامده‌اند و گاها مشکلات لهجه‌ای بسیار در ادای عبارات به چشم می‌خورد. از طرفی دیگر صداگذاری عناصر طبیعی و محیطی نیز آن‌طور که باید انتظاراتمان را برآورده نکردند. اما موسیقی‌های بازی به زیبایی هرچه‌تمام‌تر و با وسواس بسیار توسعه‌دهندگان انتخاب‌شده‌اند. هرکدام از قطعاتی که در پس‌زمینه مراحل پخش می‌شوند به‌نوبه خود در انتقال حس هیجان به گیمر تاثیر بسزایی دارند.

در نهایت باید بگوییم که بازی Killzone Shadow Fall با توجه به لانچ بودنش برای کنسول نسل هشتمی سونی و تبلیغات گسترده‌ای که از سوی سونی برایش شد، انتظاراتمان را برآورده نکرد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 37.7 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    جواد

    مهمان

    من بازی رو از رو اکانت ریجن 3 اکتیو کردم دیتا ریجن 3 ندارین؟ ریجن 1 امکان داره بخوره بهش دستگاه بن نمیشه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیرحسین

    مهمان

    با سلام خدمت شما و همکار هاتون بخاطر این سایت عالی یه سوال داشتم:
    بعد از دانلود باید فایل ها رو extraxe کنیم بعد انتقال بدیم؟؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیرحسین

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    محمدرضا

    مهمان

    سلام ببخشید یک سوال داشتم این بازی ریجن 1 است و اکانت من ریجن 2 است ایا اگه بخوام دیتا رو انتقال بدم باید ریجن 2 باشه یا تفاوتی نمیکنه ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمدرضا

      نویسنده

      سلام محمدرضا عزیز
      بله این مورد حتما باید مورد بررسی قرار بگیره و متفاوت هست. هر اکانتی که دارید باید دیتا مخصوص آن را دانلود کنید.