بازیکنان بازی Overwatch 2 اورواچ 2
سارا هابطی

تعداد بازیکنان بازی Overwatch 2 در ماه اول انتشار به 35 میلیون نفر رسید

سارا هابطی 17 آبان 1401 بدون دیدگاه
243 بازدید

با اعلام گزارشات منتشر شده از سوی شرکت بلیزارد، تعداد بازیکنان بازی Overwatch 2 در اولین ماه انتشار به 35 میلیون نفر رسیده است و به نظر می‌رسد انتشار رایگان و سرویس محور اورواچ 2 موجب به وجود آمدن این آمار و ارقام بسیار بالا شده است.

به گزارش پارسی گیم، به گفته شرکت Activision Blizzard، ناشر بازی اورواچ 2، این اثر در ماه اول انتشار توانسته بیش از 35 میلیون بازیکن را به خود جلب کند. این میزان بازیکن در بخشی از نتایج مالی این شرکت در ماه اول عرضه منتشر شده است.

شرکت بلیزارد در رابطه با این موضوع اینگونه بیان کرد: «بیش از 35 میلیون نفر در ماه اول انتشار عنوان اورواچ 2 را تجربه کردند؛ از جمله بسیاری از بازیکنانی که به‌تازگی با سری اورواچ آشنا شده‌اند. جامعه‌ی گسترش‌یافته‌ی ما عمیقا درگیر تجربه‌ی بازی است؛ به طوری که میانگین تعداد بازیکنان روزانه‌ی ماه اول Overwatch 2 بیش از دو برابر نسخه‌ی تحسین ‌شده‌ی قبلی به ثبت رسیده است.»

طبق آمار به دست آمده از نسخه پیشین، بازی اورواچ در سه ماه اول انتشار تنها توانست 15 میلیون بازیکن را به خود جذب کند و تا اکتبر سال 2017 توانسته به 35 میلیون بازیکن برسد. اما نسخه دوم آن تنها در یک ماه توانسته به این میزان از بازیکن برسد. البته که این موضوع را در نظر داشته باشید که  این تفاوت آمار می‌تواند به‌دلیل افزایش شهرت سری اورواچ در این سال‌ها باشد.

بازیکنان بازی Overwatch 2 اورواچ 2

بازی Overwatch 2 با بیش از 35 میلیون نفر بازیکن

این نکته را در نظر داشته باشید که نسخه اصلی بازی اورواچ با قیمت کامل به فروش می‌رسد، اما نسخه دوم آن کاملا رایگان بوده و محتوای پولی و بتل پس را به بازیکنان ارائه می‌کند. احتمالا همین ویژگی منجر شده تا بازی اورواچ 2 رشد چندین برابر داشته باشد و تنها در 10 روز بتواند بیش از 25 میلیون بازیکن را به خود جلب کند.

شرکت بلیزارد مشتاقانه منتظر ارائه یک لیست بلند بالا و کامل از به‌روزرسانی‌های فصلی منظم برای Overwatch 2 است که شخصیت‌ها، نقشه‌ها و حالت‌های جدید را معرفی می‌کند؛ از جمله اضافه شدن حالت مورد انتظار PvE که برای سال 2023 برنامه‌ریزی شده است. با توجه به این که بازی اورواچ 2 به خوبی توانسته انتظارات بازیکنان را برآورده کند، پس انتظار می‌رود شرکت بلیزارد به ارائه به‌روزرسانی‌های مختلف برای پشتیبانی بهتر از این بازی ادامه دهد. البته که قرار است هیرو جدیدی به نام Ramattra با شروع فصل دوم در تاریخ 15 آذر 1401 (6 دسامبر 2022) به بازی اضافه شود. این شخصیت که بیش از سه سال است از معرفی او در رویداد Storm Rising می‌گذرد و به عنوان بخشی از افسانه بازی Overwatch به حساب می‌آید، یک قهرمان کلاس Tank است.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.