Warner-Fighting-Game
یحیی رحیمی

تصاویر شخصیت‌های بازی مبارزه ای وارنر فاش شد: نبرد واندر وومن و ریک سانچز

یحیی رحیمی 8 آبان 1400 بدون دیدگاه
1,703 بازدید

پس از آنکه اطلاعاتی از ساخت یک بازی مبارزه ای چند جهانی توسط وارنر درز پیدا کرد، اسنادی در مورد شخصیت‌های بازی و همچنین میدان‌های نبرد آن لو رفته است. این اثر فایتینگ قرار است تمامی شخصیت‌ها، از مجموعه‌های تحت کنترل شرکت وارنر مانند بتمن، ارباب حلقه‌ها، واندر وومن و حتی بازیکنان بسکتبال از جمله لبران جیمز را در بر گیرد. اگرچه تابه‌حال تنها شایعات و گمانه‌زنی‌ها در دست بود؛ اما اسناد لو رفته مهر تأییدی برای وجود چنین اثر مبارزه‌ای است.

اسناد لو رفته در وب‌سایت ResetEra منتشر شده که نشان از وجود سیستمی مشابه بازی Smash Bros می‌دهد. یکی از این سیستم‌ها ناک‌بک نام دارد و اجازه‌ی به هوا پرتاب کردن حریف را پس از کسب امتیاز کافی می‌دهد. برای نمونه اگر درصد ناک‌بک به 100 برسد، آنگاه می‌توان ضربه‌ای مهلک به حریف وارد کرد که او را از مسابقه حذف می‌کند. سیستم مشابهی در مورتال کامبت هم استفاده می‌شود که البته بر اساس درصد طراحی نشده است.

بتمن بازی مبارزه ای وارنر

دومین صفحه به تشریح گیم پلی 2 در مقابل 2 می‌پردازد که شامل شخصیت‌های مهمی مانند واندر وومن، گندالف از ارباب حلقه‌ها و همچنین Jake the Dog با ظاهری نو است. این می‌تواند به معنی وجود اسکین و پوسته‌های مختلفی باشد. چهارمین شخصیت نیز قابل‌شناسایی نیست و بنابر شایعات، مبارزی کاملاً جدید است که در هیچ‌کدام از مجموعه‌های شرکت وارنر حضور ندارد. بازی مبارزه ای وارنر شامل شخصیت‌های دیگری خواهد بود که در اسناد لو رفته، اسمی از آن‌ها برده نشده است.

احتمال انتشار رایگان بازی مبارزه ای وارنر

بنابر اطلاعات فاش شده، تست‌های مختلفی روی بازی انجام شده و این داده‌ها نیز از همان پلی‌تست‌ها درز پیدا کرده است. نسخه‌های آزمایشی، شامل شخصیت‌هایی مانند آریا از گیم آف ترونز بوده که قبلاً اسمی از آن در بازی نشنیده‌ بودیم. اطلاعات قبلی نشان از حضور افرادی مانند سوپرمن، بتمن، هارلی کویین و ریک سانچز می‌داد. جف گراب، گزارشگر معروف این روزهای بازی‌های ویدیویی، روز چهارشنبه در مصاحبه با Giant Bomb از احتمال انتشار رایگان بازی مبارزه ای وارنر صحبت کرده بود و همچنین اولین شخصیت قابل‌خرید را لبران جیمز دانسته بود.

شرکت وارنر قبلاً مجموعه‌های تحت کنترل خود را با یکدیگر تلفیق کرده بود و برای نمونه فیلم لگو یا بازی‌های لگو بتمن و ارباب حلقه‌ها، همگی نمونه‌هایی برای این امر هستند. فیلم Space Jam: A New Legacy نیز با چنین هدفی ساخته شده بود و تمام این‌ها، نشان از علاقه وارنر به ساخت بازی مبارزه ای با حضور تمامی شخصیت‌های محبوب دارد. منتظر اطلاعات بیشتر در هفته‌های آینده باشید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.