Mortal-Kombat-11
یحیی رحیمی

Warner Bros: سال‌ها محتوای جدید برای Mortal Kombat 11 در نظر گرفته‌شده است

یحیی رحیمی 9 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
629 بازدید

به تازگی بازی Mortal Kombat 11 به بازار عرضه شده است و به نظر می رسد که استدیو NetherRealm سود خوبی را به جیب زده است. هر چند که ضعف هایی در بخش های Towers of Time و سیستم پیش روی کلی داستان دیده می شود، اما بازهم موفقیت بزرگی را شاهد هستیم. اخیرا Warner Bros به تعریف و ستایش این بازی پرداخته است و نتوانسته خوشحالی خود را پنهان کند.

رئیس این پابلیشر بزرگ به نام David Haddad در رویداد GamesBeat Summit 2019 بوده است و خبرنگاران نیز او را بی سوال نگذاشته اند. Mortal Kombat 11 بزرگ ترین بازی منتشر یافته در تاریخ Warner Bros است و به همین دلیل او از خوشحالی خود گفته است:

من نمی توانم بیش تر از این به تیم توسعه بازی و کاری که آن‌ها انجام داده اند، افتخار کنم. آن‌ها خلاقیت های بسیار زیادی را به Mortal Kombat اضافه کرده اند.

هنوز آمار و ارقام فروش این بازی منتشر نشده است اما Haddad قول داده است که این بازی پشتیبانی فوق العاده ای دریافت کند. قرار است که تیم توسعه، سالها محتوای جدید را برای این بازی بسازند و در اختیار بازیکنان قرار دهند. این ممکن است به معنی آن باشد که شاهد مبارزان جدیدی به بازی اضافه خواهند شد. همان طور که می دانید، بسته الحاقی های Mortal Kombat 11، تنها 6 شخصیت را در بر دارد و البته 7 لباس و زره جدید نیز در میان آن‌ها قرار دارد.

البته که برای یک بازی مبارزه ای عجیب نیست که عمق بیشتری به بازی اضافه کند و مثلا چند Fatality جدید را شاهد باشیم و این صد در صد در ماه ها و سالهای آینده اتفاق خواهد افتاد. توسعه دهندگان در حال حاضر مشغول برطرف کردن مشکل پیش روی داستان است و قرار است که آپدیت بعدی، این مشکل را حل کند. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.