دانلود بازی Lego Star Wars The Skywalker Saga برای PS4
دانلود بازی Lego Star Wars The Skywalker Saga برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Lego Star Wars The Skywalker Saga برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 6 اردیبهشت 1401 1 دیدگاه
2,441 بازدید

دانلود بازی Lego Star Wars The Skywalker Saga برای پلی استیشن 4

اسباب‌بازی‌های لگو یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین اسباب‌بازی‌ها در سراسر دنیا هستند. این برند به دلیل تأکید بر خلاقیت و نوآوری، توانست رشد خارق‌العاده‌ای داشته باشد. اینکه بتوانید با استفاده از بلوک‌ها و قطعات مختلف لگو، سازه‌ها و چیزهای مختلفی بسازید بسیار لذت‌بخش و سرگرم‌کننده بوده و این محبوبیت، پای LEGO را به دنیای بازی‌های ویدیویی نیز باز کرده است. تا به امروز سوژه‌ها و عناوین بسیاری در دنیای لگوها به‌عنوان بازی ویدیویی منتشر شده‌اند و استودیو TT Games با معرفی بازی Lego Star Wars The Skywalker Saga تجربه‌ای جدید و جذاب از سری فیلم‌های جنگ ستارگان را در قالب بازی ویدیویی لگویی به خورد شما خواهد داد.

ورود به کهکشان لگویی

تجربه سوژه‌های معروف مثل کنترل ابرقهرمان‌هایی مانند بتمن و سوپرمن، دنیای مارول و همچنین جنگ ستارگان در قالب اسباب‌بازی‌های LEGO می‌تواند برای هر فردی بسیار جذاب و سرگرم‌کننده باشد. بازی لگو جنگ ستارگان حماسه Skywalker دنیایی زیبا، رنگارنگ و وسیع لگویی خود را برای گشت و گذار آزادانه و لذت‌بخش در اختیار شما قرار می‌دهد. تمامی وقایع هر 9 فیلم جنگ ستارگان در این بازی بازسازی ‌شده و یکی از وسیع‌ترین و پرمحتواترین عناوین لگویی در بازی‌های ویدیویی را تجربه خواهید کرد.

گرافیک زیبا و خیره‌کننده لگویی

در گذشته نیز بازی‌های لگویی با محوریت جنگ ستارگان ساخته شده بود. این نسخه از بازی با گرافیکی زیبا، چشم‌نواز و مدرن به استقبال شما آمده تا یکی از زیباترین شبیه‌سازهای لگویی را در آن شاهد باشید. تمامی محیط‌ها، کاراکترها و اجزای موجود در مراحل با کیفیت و دقتی بالا طراحی شده‌اند و از طرفی استفاده از رنگ‌های شاد و زنده در این طراحی‌ها، حس و حالی لذت‌بخش و سرگرم‌کننده را نیز به چاشنی اضافه می‌کند. بازی لگو جنگ ستارگان حماسه Skywalker زیباترین و گرافیکی‌ترین بازی لگویی منتشر شده تا به امروز است.

کاراکترهای آشنا و دوست‌داشتنی

روایت داستانی بازی Lego Star Wars The Skywalker Saga تمامی وقایع هر 9 فیلم جنگ ستارگان را در دل خود جای داده و در طول آن می‌توانید تمامی کاراکترهای محبوب خود از فیلم‌ها را کنترل کنید. آزادی عمل بالایی در این بخش اعمال شده و شما آزاد هستید در نقش هر کدام از کاراکترهای مثبت و منفی، روایت را پیش ببرید، شاید بخواهید عضوی از Jedi‌ها باشید یا برعکس به نیمه تاریک و Sith‌ها بپیوندید، شاید عضوی از مبارزان آزادی‌طلب شوید یا به‌عنوان خادمان امپراتور در کهکشان گشت و گذار کنید؛ مانند تمامی بازی‌های LEGO سطح بالایی از طنز و بامزه بودن نیز در بازی و شخصیت‌پردازی‌ها دخیل بوده که باعث می‌شود تجربه شما لذت‌بخش‌تر شود.

گیم پلی مهیج و سرگرم‌کننده

گیم پلی بازی از اکشن و هیجان بالایی برخوردار بوده و بسته به کاراکتر و قابلیت‌های او، می‌تواند تجربه‌ای متفاوت را در اختیار شما قرار دهد. شما به سلاح‌های لیزری، شمشیرهای معروف سری جنگ ستارگان و… دسترسی دارید. علاوه بر این بخش‌هایی از مراحل به کنترل وسایل نقلیه آینده‌گرایانه و سفینه‌های فضایی معروف سری فیلم‌ها اختصاص دارد که تنوع بالایی به گیم پلی بخشیده است. تجربه کنترل نسخه لگویی Millennium Falcon قطعاً برای طرفداران جنگ ستارگان لذت‌بخش خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های LEGO Batman و The Falconeer را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Lego Star Wars The Skywalker Saga برای پلی استیشن 4 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

The galaxy is yours in LEGO Star Wars: The Skywalker Saga. Experience memorable moments and nonstop action from all nine Skywalker saga films reimagined with signature LEGO humor.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 33.3 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Lego Star Wars The Skywalker Saga در پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود روی وب سایت پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها حساب می شود و بازی Lego Star Wars The Skywalker Saga نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 4 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید. اگر ریجن اکانت خود را نمی دانید، با استفاده از نرم افزار PSX Download Helper می توانید کد بازی خود را استخراج کنید.

۲
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 4 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    م

    مهمان

    چرا فایل هاش جدا از هم میاد بیرون وقتی اکسترکت میکنی ،
    بخاطر همین نمیتونم بازی رو بر روی ps4 بریزم

    پاسخ دهید