تعداد بازیکنان بازی Overwatch 2 اورواچ 2
محمد صادق شجاعی

تعداد بازیکنان بازی Overwatch 2 به 25 میلیون نفر رسید

محمد صادق شجاعی 24 مهر 1401 بدون دیدگاه
192 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، محصول جدید شرکت بلیزارد یعنی بازی اورواچ 2 شروع موفقی داشته است. بر این اساس تعداد بازیکنان بازی Overwatch 2 در 10 روز اول انتشار به بیش از 25 میلیون نفر رسیده است.

بازی Overwatch محبوبیت زیادی در بین علاقه‌مندان به آثار چند‌نفره و تیراندازی اول شخص دارد. این محصول شرکت Blizzard جزو بهترین آثار تاریخ صنعت ویدیو گیم بوده و جوایز بسیاری از جمله جایزه بهترین بازی سال در مراسم The Game Awards 2016 را به دست آورده است. علاوه بر این بازی اورواچ در بین آثار ورزش‌های الکترونیک حضور فعال داشته و حتی شرکت بلیزارد مسابقات Overwatch League را بر پایه آن برگزار کرده است.

پس از گذشت حدود سه سال بازی Overwatch 2 معرفی شد. این اثر به تازگی در دسترس قرار گرفته و به موجب آن سرور‌های بازی اورواچ خاموش شده‌اند. حال شرکت Blizzard اعلام کرده است که تعداد بازیکنان بازی اورواچ 2 در 10 روز اول انتشار به بیش از 25 میلیون نفر رسیده است. این در حالی است که انتشار این اثر رایگان چندان بدون مشکل نبوده و موارد مختلفی به تجربه بازیکنان لطمه وار کرده‌اند.

مایک ایبارا، رئیس شرکت بلیزارد در این مورد گفته است: «انتشار بازی Overwatch 2 لحظه مهمی برای بلیزارد بوده است. ما از این که بازیکنان جدید را از از سراسر جهان به دنیای پر جنب و جوش اورواچ می‌آوریم و هم‌زمان از بازیکنان قدیمی این سری استقبال می‌کنیم، بسیار هیجان‌زده هستیم. این تنها آغاز کار است. موارد بسیاری وجود دارد که در دنیای اورواچ قابل انجام است. ما بی‌صبرانه منتظریم که بازیکنان تمام موارد ساخته شده توسط سازندگان را تجربه کنند.»

تعداد بازیکنان بازی Overwatch 2 اورواچ 2

هیروهای Overwatch 2 در فصل دوم بالانس می‌شوند

در ادامه شرکت بلیزارد توضیحاتی در مورد چگونگی جبران مشکلات پیش آمده برای بازیکنان در هنگام انتشار بازی Overwatch 2 ارائه کرده است. به این واسطه تمام بازیکنانی که از تاریخ 25 اکتبر (3 آبان) تا پایان فصل اول وارد بازی اورواچ 2 شوند، آیتم‌های Cursed Captain Reaper Legendary Skin و Health Pack Weapon Charm را دریافت خواهند کرد. علاوه بر این شرکت Blizzard آخر هفته‌های XP دو برابر را تایید کرده است. تاریخ برگزاری این رویداد‌ها به شرح زیر است:

  1. شروع از ساعت 21:30 روز 21 اکتبر (29 مهر) تا ساعت 21:30 روز 24 اکتبر (2 آبان)
  2. شروع از ساعت 21:30 روز 28 اکتبر (6 آبان) تا ساعت 21:30 روز 31 اکتبر (9 آبان)
  3. شروع از ساعت 22:30 روز 24 نوامبر (3 آذر) تا ساعت 22:30 روز 28 نوامبر (7 آذر)

در قالب بازی Overwatch 2 از شخصیت Kiriko، جدید‌ترین هیروی کلاس ساپورت، رونمایی شده است. این کاراکتر محبوبیت زیادی در بین بازیکنان داشته و آلتیمیت او یعنی Kitsune Rush تنها در هفته اول بیش از دو میلیون بار استفاده شده است.

بازی اورواچ 2 در هنگام انتشار با مشکلات مختلفی از جمله حمله‌های DDoS و نارضایتی از الزام بازیکنان به تایید شماره موبایل دست و پنجه نرم کرده است. شرکت بلیزارد بابت این موارد عذرخواهی کرده و با ارائه هدایای مختلف در جهت جبران حرکت کرده است. همچنین شرکت Blizzard اعلام کرده است که از سطح قدرت شخصیت‌ها راضی بوده و تا پیش از شروع فصل دوم بازی Overwatch 2 در ماه دسامبر، اقدام به بالانس آن‌ها نخواهد کرد.

نظر شما در مورد تعداد بازیکنان بازی Overwatch 2 چیست؟ آیا شما هم جزو این افراد هستید؟ به نظر شما بازی اورواچ 2 در دراز مدت چه عملکردی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.