دانلود بازی Diablo II Resurrected برای PS5
دانلود بازی Diablo II Resurrected برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Diablo II Resurrected برای PS5

پارسی گیم 30 شهریور 1400 بدون دیدگاه
1,198 بازدید

دانلود بازی Diablo II Resurrected برای پلی استیشن 5

سری بازی‌های Diablo را می‌توان یکی از پیشگامان سبک Hack & Slash با چاشنی نقش‌آفرینی دانست. این شاهکار استودیو Blizzard از گذشته تا به امروز بازیکنان زیادی را به سمت خود جذب کرده و به دلیل گیم پلی اکشن و سریع، عمق بالای بخش نقش‌آفرینی و همچنین داستان زیبا و سرگرم‌کننده، جایگاه ویژه‌ای در صنعت بازی‌های ویدیویی دارد. شماره دوم این سری یکی از موفق‌ترین‌ها در زمان خودش بود و استودیو Blizzard به همین دلیل تصمیم بر ساخت بازسازی آن گرفت. امروز نسخه بازسازی‌شده این عنوان با نام Diablo II Resurrected منتشر شده تا هم طعم نوستالژی را به طرفداران قدیمی بچشاند و هم بازیکنان جدید را با عنوانی اصیل و قدیمی آشنا کند.

مهم‌ترین تغییری که در نسخه بازسازی‌شده بازی اعمال شده، بهبود گرافیک و طراحی مدل‌های سه‌بعدی برای بازی است که نسبت به مدل‌های دوبعدی نسخه اصلی، جهش بزرگی محسوب می‌شود. با این حال Blizzard در این امر هوشمند عمل کرده و بازیکن می‌تواند با زدن کلیدی، گرافیک بازی را مانند نسخه اصلی کند تا تجربه‌ای کاملاً نوستالژیک و مشابه نسخه اصلی را داشته باشد. علاوه بر این صحنه‌های سینمایی بازی تغییر یافته و پشتیبانی از رزولوشن 4K هم به بازی اضافه شده است.

در زمینه گیم پلی با همان عنوان اصیلی که در سال 2000 منتشر شد سر و کار دارید. این نسخه از بازی بسته الحاقی Lord of Destruction را نیز در خود جای داده تا کامل‌ترین تجربه را از آن داشته باشید. آیتم‌ها و ویژگی‌های مختلفشان و همچنین دشمنان دقیقه مشابه با بازی اصلی بوده و تنها برخی مکانیک‌های فرعی جدید مانند جمع‌آوری خودکار طلا از روی زمین، صندوق اشتراکی برای جابه‌جایی آیتم‌ها و نشان دادن آن‌ها بر روی زمین اضافه شده اند. همچنین شما می‌توانید ذخیره‌سازی بازی اصلی را به این نسخه منتقل کنید و با کاراکتر قدیمی خود داستان را ادامه دهید.

در بازی 7 کلاس مختلف با قابلیت‌های منحصربه‌فرد وجود دارد و هرکدام آیتم‌های مخصوص به خودشان را استفاده می‌کنند. تمامی این کلاس‌ها از بازی‌های اصیل نقش‌آفرینی الهام گرفته‌شده‌اند و دقت بالایی در طراحی آن‌ها شکل گرفته تا عمق گیم پلی با هرکدام بسیار زیاد باشد. داستان بازی پس از وقایع شماره اول جریان داشته و زمانی که خود Diablo توسط جنگجویی گم نام شکست می‌خورد، درون سنگی قدرتمند به اسم Soulstone اسیر می‌شود؛ اما گروهی از ماجراجوها برای کشف رازهای این سنگ با آن وارد تعامل می‌شوند که باعث می‌شود Diablo کنترلشان را بر دست گرفته و به کمک آن‌ها دو برادر اهریمنی خود با نام‌های Mephisto و Baal را آزاد کند. حال شما باید در 4 فصل داستانی، جلوی شکل‌گیری این اتحاد اهریمنی را بگیرید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Path of Exile و Torchlight 3 را نیز بررسی کنید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Diablo® II: Resurrected is the definitive remastering of Diablo II and its Lord of Destruction expansion—two hallmark entries in Blizzard Entertainment’s genre-defining action role-playing series. Veteran players, as well as those who missed out when the original game was first released on PC twenty years ago, can now experience Diablo II’s timeless gameplay with modern visuals and audio that take advantage of today’s gaming hardware.
Ascend the Forgotten Tower, blaze a trail through the jungles of Kurast, and storm the gates of Hell to defeat Diablo himself. Then, scale the peak of Mount Arreat to face Baal, the Lord of Destruction, in Worldstone Keep.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 40.9 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.