world of warcraft shadowlands
یحیی رحیمی

شرح آپدیت تازه World of Warcraft Shadowlands توسط بلیزارد

یحیی رحیمی 19 تیر 1399 بدون دیدگاه
670 بازدید

توسعه دهندگان بازی Warcraft امروز یک استریم زنده پیرامون آپدیت World of Warcraft Shadowlands داشتند و اطلاعات تازه ای را در اختیار ما گذاشتند. بیشتر تمرکز این استریم روی محتوای پایانی بازی بود که به بازیکنان زمان بیشتری برای سرگرم شدن می دهد. از آنجایی که استریم طولانی را شاهد بودیم و تماشای آن وقت زیادی از شما خواهد گرفت، تنها خواندن ادامه متن کفایت خواهد کرد.

بزرگ ترین خبر استریم امروز در مورد تاریخ انتشار بازی بود. حالا رسما می دانیم که بازی World of Warcraft Shadowlands پاییز امسال عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ انتشار مشخصی اعلام نشده است اما حداقل می دانیم امسال باید منتشر بازی باشیم. در ادامه از انتشار نسخه بتا در این هفته گفته شد و اگر می خواهید آپدیت تازه را تجربه کنید، گوش به زنگ باشید.

در مورد نسخه بتا باید گفت که محتوای کاملی در اختیار بازیکنان قرار خواهد کرد. بالاترین سطح به 60 رسیده است و بازیکنان می توانند بسیاری از محتوای پایانی بازی را هم امتحان کنند. از حمله آن‌ها می توان به عهدنامه ها اشاره کرد. این بخش نقش بزرگی در بازی اصلی دارد و همین بخش است که به شخصیت های موجود معنی می بخشد و آن‌ها را تعریف می کند.

زمانی که یکی از عهدنامه ها را انتخاب کنید، توانایی ها و آیتم های تزئینی مشخص برای شما باز خواهد شد و جوایزی که دریافت می کنید هم متفاوت خواهد بود. این باعث شده است که المانی به نام Soulbind اضافه شود. در صورتی که شخصیت دیگری عهدنامه مشابه شما را انتخاب کرده باشد، می تواند به شما بپیوندد و این قدرت زیادی به هر دو خواهد داد. این سیستم قطعا ساخت شخصیت های جدید را جذاب خواهد کرد.

عهدنامه های گفته شده در آخر به یک سری مراحل تبدیل می شوند و می توانید همراه دیگر افراد آن را طی کنید. ماجراجویی های زیادی در بازی گنجانده شده اند و به لطف سیستم تعیین مراحل بازی، گیم پلی جذاب تر از نسخه های پیشین شده است و در این حالت می توان هم دستان خود را به انجام مراحل وادار کرد و کنار هم تجربه بهتری از بازی کسب کرد.

بازی World of Warcraft Shadowlands پاییز امسال روی PC منتشر می شود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.