بازی فرعی The Witcher
یحیی رحیمی

بازی‌ فرعی سری The Witcher جهان باز و کوتاه نیست

یحیی رحیمی 15 مهر 1401 بدون دیدگاه
201 بازدید

شرکت CD Projekt RED به‌ مناسبت تولد سی‌سالگی‌ از چندین بازی جدید رونمایی کرد. معرفی سه‌گانه The Witcher به همراه دنباله بازی Cyberpunk 2077‌ از جمله بزرگ‌ترین اتفاقات چند روز اخیر بود. در ادامه دو بازی فرعی از سری ویچر هم معرفی شد. یکی از آن‌ها با اسم رمز Sirius توسط استودیو واقع در ایالات‌متحده به نام The Molasses Flood ساخته می‌شود و طبق آخرین اخبار بازی با یک محصول موبایل روبه‌رو نیستیم، اما بازی‌های فرعی تفاوت زیادی خواهند داشت.

معاون ارشد بخش توسعه کسب و کار شرکت سی‌دی پراجکت به نام میکال نواکوفسکی به همراه مدیرعامل شرکت از جنبه‌های بیشتر بازی فرعی The Witcher رونمایی کردند. نواکوفسکی می‌گوید که بازی جدید مربوط به پلتفرم موبایل نیست و همچنین این بازی «کوتاه‌تر نیست». آن‌ها می‌خواهند قشر بیشتری از بازیکنان را به‌سوی این بازی بکشانند و تنها «طرفداران پر و پا قرص بازی نقش‌آفرینی» در نظر گرفته نشده‌اند. استودیو جدید می‌خواهد بازی متفاوتی با سه‌گانه ویچر بسازد و همچنین بازی جدید جهان باز نیست.

استودیو The Molasses Flood که دفتر آن در شهر بوستون آمریکا قرار دارد، آگهی استخدامی برای جذب توسعه‌دهندگان جدید منتشر کرد. طبق آگهی، بازی جدید یک اثر یک‌نفره با المان‌های چندنفره خواهد بود. در مورد ماهیت بازی، اطلاعاتی در دست نیست و المان‌های آنلاین در حال حاضر مشخص نشده‌اند. استودیو نیازمند افراد خبره‌ای در زمینه: برنامه‌نویسی، طراحی و تضمین کیفیت است. به نظر می‌رسد که تیم توسعه‌دهنده کامل نشده است.

بازی فرعی سری The Witcher

روند بازی فرعی The Witcher

با بررسی دقیق آگهی استخدامی می‌توانیم نیاز به یک طراح شخصیت را متوجه شویم. این فرد مسئولیت مهمی در خلق سبک هنری بازی دارد و باید بتواند ایده‌های اصلی را از طریق طرح‌های هنری به نمایش بگذارد. هنرمند خبره‌ای برای این کار نیاز است که بتواند طرح‌های اولیه شخصیت‌ها را به‌خوبی ایجاد کند و در عین حال از کار در زمینه طراحی و آرت لذت ببرد. بازی‌های قبلی این استودیو دارای سبک طراحی کارتونی هستند و به واقعیت نزدیک نیستند. به نظر می‌رسد که بازی جدید آن‌ها نیز با همین سبک طراحی می‌شود. احتمالاً بازی فرعی The Witcher ماهیتی کارتونی داشته باشد.

مراحل بازی به دو شیوه خودکار و همچنین دستی ساخته می‌شوند. طراح مراحل باید بتواند با هر دو جنبه کار کند. گفتنی است اکثر محیط‌های بازی به‌صورت خودکار تولید می‌شوند و الگوریتم ویژه‌ای باید برای آن کدنویسی شود. معمولاً طراحی یک لول به‌صورت دستی یا خودکار انجام می‌شود. در حالت خودکار، این الگوریتم است که محیط و حتی معما را ایجاد می‌کند. برای نمونه مراحل بازی Candy Crash نتیجه یک الگوریتم هستند و به‌صورت دستی ساخته نشده‌اند.

مبارزات بازی فرعی The Witcher باید «مفرح و لذت‌بخش» باشند. انواع و اقسام سلاح‌ها استفاده می‌شوند و سیستم‌های درختی هم برای افزایش سطح شخصیت به کار گرفته شده است. این آگهی استخدامی می‌تواند به یک بازی رو‌گ‌لایک یا حتی بقا اشاره کند. گفتنی است بازی Sirius برای عامه بازی‌کنان ساخته می‌شود و حداقل سه سال تا عرضه آن باقی مانده است.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.