بازی Scorn
یحیی رحیمی

بازی ترسناک Scorn زودتر از موعد منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 7 مهر 1401 بدون دیدگاه
220 بازدید

شرکت Kepler Interactive‌ با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی از تغییر تاریخ انتشار بازی Scorn خبر داد. بازی ترسناک اسکورن با جلوه‌های هنری متفاوت قرار بود روز 21 اکتبر برای ایکس باکس سری و کامپیوتر منتشر شود، اما تاریخ عرضه آن به روز 14 اکتبر (22 مهر) تغییر یافته است. مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس می‌توانند روز عرضه به دانلود بازی ترسناک جدید استودیو Ebb Software بپردازند.

بازی Scorn بر اساس آثار هنرمندانی مانند اچ.آر گیگر (خالق بیگانه) و زجیسواف بکشینسکی خلق شده است. بکشینسکی از جمله هنرمندان توانا در سبک سورئالیسم بود و مهارت زیادی در ترسیم جنبه‌های تاریک و ویرانشهرها داشت. آثار انتزاعی وی تأثیر زیادی روی سازندگان بازی جدید اسکورن داشته است. این اثر ترکیبی از ژانرهای متفاوت مانند ماجراجویی و ترسناک اول‌شخص است که در دنیایی کابوس‌مانند با موجودات عجیب و متفاوت روایت می‌شود.

ایده اصلی ساخت بازی آن است که بازی‌کننده به داخل یک جهان مرموز پرتاب می‌شود؛ سپس داخل این جهان کابوس‌زده، حس موجودی منزوی و بیگانه را دارد. بازی‌کننده بخش‌های مختلف این جهان به‌هم‌پیوسته را به شکل غیرخطی طی خواهد کرد. گفتنی است محیط بازی دارای شخصیت منحصر به فرد است و دارای تم مخصوص است. هرکدام از مکان‌های بازی، داستان مخصوص به خود را دارد و معماهایی برای آن طراحی شده است.

تاریخ انتشار بازی Scorn

تاریخ انتشار جدید Scorn

تمام مکان‌های بازی Scorn به‌ یکدیگر وصل است، اما روند بازی غیرخطی است. بازی‌کننده می‌تواند قفل مکان‌های تازه‌ای را بگشاید و مهارت‌های تازه و تفنگ‌های بیشتر کسب کند. سلاح‌های بازی نیز به سبک هنری اثر نزدیک است و با آنچه تابه‌حال دیده‌ایم تفاوت دارد. استودیو تولیدکننده در شهر بلگراد صربستان قرار دارد و به‌عنوان یک استودیو تولیدکننده بازی در اروپای شرقی، سبک هنری خود را به‌خوبی در بازی نمایش داده است.

درحالی‌که بسیار منتظر دانلود بازی Scorn در پایان ماه مهر بودند، تاریخ عرضه آن تغییر یافت. ناشر تصمیم گرفته تا به‌جای انتشار آن در تاریخ 21 اکتبر، آن را روز 14 اکتبر منتشر کند. گفتنی است بازی برای کامپیوتر و ایکس باکس سری منتشر خواهد شد و در حال حاضر نسخه پلی‌استیشن تائید نشده است. این بازی همچنین در انحصار نسل نهم کنسول‌ها است و برای ایکس باکس وان عرضه نخواهد شد.

بازی Scorn جزو فهرست بهترین بازی های مهر 1401 هم قرار دارد و می‌توانید به‌زودی آن را از پارسی گیم دانلود کنید. گفتنی است مشترکین گیم پس نیازی به خرید بازی نخواهند داشت.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.