Scorn
مبین نعمت‌اللهی

انتشار بازی ترسناک Scorn تا اواخر سال 2022 میلادی به تعویق افتاد

مبین نعمت‌اللهی 21 آذر 1400 بدون دیدگاه
503 بازدید

بازی ترسناک و تحت‌انحصار Scorn که برای نخستین‌بار در رویداد معارفه‌ی مشخصات سخت‌افزاری کنسول Xbox Series X معرفی شد، به‌دنبال ارائه‌ی خروجی‌ای بی‌نقص تا اواخر سال 2022 میلادی تاخیر خورد تا بعد از پروژه‌های Wronged Us و Slitterhead یکی از موردانتظارترین بازی‌های ترسناک سال آینده لقب بگیرد.

استودیو Ebb Software در تازه‌ترین فعالیت‌های خود اقدام به انتشار تریلری کوتاه از بازی Scorn کرده که خبر از تاخیر حدودا 1 ساله در انتشار این اثر ژانر ترسناک می‌دهد. همان‌حال که انتشار بازی برای سه‌ماهه چهارم سال جاری برنامه‌ریزی شده بود، تریلر مذکور به عرضه‌ی Scorn در اکتبر سال 2022 میلادی اشاره می‌کند.

Scorn

گیم‌پلی Scorn شما را به یاد مجموعه بازی‌های Doom می‌اندازد!

بازی Scorn که برای نخستین‌بار در جریان رویداد Software Showcase کنسول ایکس باکس سری ایکس در ماه می سال گذشته معرفی شد، اثری ترسناک با الهام از پروژه‌های هنرمندان به‌نامی همچون H.R. Giger و Zdzisław Beksiński که سابقه‌ی کار و تصویر‌گری فیلم‌های Aliens را در کارنامه دارند، شناخته می‌شود.

استودیو گمنام Ebb Software همراه با اعلام خبر تعویق انتشار بازی Scorn بر روی پلتفرم‌های رایانه‌شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری، از جو حاکم بر جدیدترین ساخته‌ی خود سخن گفت:

Scorn در یک دنیای سرتاسر غمناک و کابوس‌وار روایت می‌شود. این ایده، انزوا و سردرگمی را در دنیایی رویایی به تصویر می‌کشد که هر یک از بازی‌کنندگان را به گشت‌و‌گذار در جهان غیرخطی منوت می‌کند. محیط و اتمسفر ناراحت‌کننده Scorn نیز خود یک شخصیت کامل است. هر مکان دارای تم (داستان)، معماها و شخصیت‌هایی‌ست که هر یک برای تشکیل یک جهان منسجم ضروری هستند. شما همواره در طول گیم‌پلی سلاح‌ها و مهارت‌های منحصربه‌فردی را بدست می‌آورید که از آن‌ها برای نجات جان خود و استنباط جو حاکم در یک مسیر پر فراز و نشیب استفاده خواهید کرد.

بنا بر گفته‌های تیم Ebb Software بازی Scorn یک اثر تماما دردناک خواهد بود که تامل و حزن بازی‌کنندگان را به دنبال می‌آورد. با تمامی این اوصاف و با وجود سیر عظیمی از بازی‌های ترسناک در سال 2022 میلادی، بازی تحت‌انحصار اسکورن در اکتبر سال آینده علاوه بر پلتفرم‌های مذکور، بر روی سرویس گیم پس نیز منتشر می‌شود.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.