یحیی رحیمی

سیستم مورد نیاز بازی Scorn

یحیی رحیمی 8 مرداد 1401 1 دیدگاه
825 بازدید

بازی Scorn از عناوین ترسناک اول شخص ماجراجویی، سفری هولناک به دنیایی کابوس مانند و پر از فرم‌ها و شکل‌های دلهره‌آور و وحشتناک است. این بازی که توسط تیم کوچکی ساخته شده؛ فضای منحصر به فردی دارد و قرار است روز 21 اکتبر امسال در دسترس قرار گیرد. برای اینکه بتوانید این ماجرای ترسناک را تجربه کنید؛ بهتر است ابتدا نگاهی به سیستم مورد نیاز بازی Scorn بیندازید.

هرکدام از مکان‌های بازی Scorn دارای فضای مخصوص به خود است و معماها، شخصیت‌ها و طراحی مخصوص به خود را دارد؛ اما دالان‌های ایجاد‌شده طوری است که فضایی یکدست پدید می‌آید. طبق گفته توسعه‌دهنده با یک بازی AA طرفیم و از قیمت نیز مشخص نیست که نمی‌توان انتظار یک اثر طولانی با جزئیات زیاد را داشت؛ اما سیستم مورد نیاز Scorn نشان می‌دهد که اجرای بازی با کامپیوترهای نسل‌‌های پیشین ممکن نیست.

سیستم مورد نیاز Scorn

سیستم مورد نیاز Scorn

یکی از سیستم‌های گیم‌پلی بازی که باعث شده تا پردازش نیازمند سخت‌افزار قدرتمندی باشد؛ واکنش‌پذیری تمام اعضای بدن شخصیت است. بدن شخصیت تنها یک شیء در حال حرکت نیست؛ بلکه تعامل مناسبی میان بدن و محیط وجود دارد. مبارزات بازی نیز با جزئیات بیشتری نشان داده می‌شوند. به‌طور کل یک سیستم متوسط می‌تواند این بازی را بدون هیچ مشکلی اجرا کند و نیازمند مشخصات امروزی برای اجرای بازی نیستید.

برای اجرای بازی با کمترین کیفیت نیازمند پردازنده Intel Core i5-8400 به همراه هشت گیگابایت رم و همچنین کارت گرافیک انویدیا GTX 1060 با میزان حافظه 3 گیگابایت هستید. دایرکت ایکس 12 جزو الزامات است و استودیو استفاده از حافظه SSD را پیشنهاد می‌کند. از آنجایی که بازی برای نسل جدید منتشر می‌شود؛ طراحی گیم پلی بااطلاع از ویژگی‌های حافطه اس اس دی انجام شده و در نتیجه نصب آن روی سیستم به اجرای بهینه بازی کمک می‌کند.

در مورد سیستم پیشنهادی بازی Scorn باید به پردازنده اینتل Core i7-8700 با شانزده گیگابایت رم و همچنین کارت گرافیک RTX 2070 با 8 گیگابایت حافظه اشاره کرد. این مشخصات برای اجرای بازی با وضوح 4K‌ نیز کافی است و استودیو Ebb Software در مطلب تازه‌ای همین سیستم را برای وضوح 4K تکرار کرد. در نهایت باید 50 گیگابایت فضای خالی روی سیستم داشته باشید و به نظر می‌رسد که بازی حجم بیشتری نسبت به میزان محتوا دارد.

حداقل سیستم مورد نیاز :

سیستم عامل: Windows 10
پردازنده: QuadCore AMD Ryzen 3 3300X / Intel Core i5-8400
حافظه رم: 8 گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1060 (3 GB)
دایرکت ایکس : Version 12
فضای خالی: 50 گیگابایت

سیستم پیشنهادی :

سیستم عامل : Windows 10/11
پردازنده:  AMD Ryzen 5 3600/Intel Core i7-8700
حافظه رم: 16 گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce RTX 2070 (8 GB)
دایرکت ایکس: Version 12
فضای خالی: 50 گیگابایت

بازی ترسناک Scorn‌ به‌صورت انحصاری برای کنسول های ایکس باکس سری و کامپیوتر در تاریخ 29 مهر منتشر می‌شود. برای اینکه بدانید آیا سیستم شما می‌تواند بازی را اجرا کند روی لینک: آیا می‌توانم Scorn‌ را اجرا کنم؟ کلیک کنید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • خخ

    خخ

    مهمان

    چخبره سی پی یو

    پاسخ دهید