بازی Scorn
لاوین شریفی

بازی Scorn در ماه اکتبر منتشر خواهد شد

لاوین شریفی 12 خرداد 1401 بدون دیدگاه
287 بازدید

استودیو Ebb Software تایید کرده است که بازی ترسناک شوتر Scorn، که توسعه آن مدت زمان زیادی به طول انجامیده است، همانطور که در گذشته اعلام شده بود در ماه اکتبر عرضه خواهد شد. زمان انتشار بازی Scorn سال گذشته به دلیل مشکلات موجود تاخیر خورد.

به نظر می‌رسد مدت زمان زیادی را برای انتشار بازی اسکورن صبر کرده‌ایم؛ بازی اول شخص شوتر ترسناک استودیو Ebb Software در سال 2014 رونمایی شد و پس از مدت‌ها سکوت، دوباره در سال 2020 سر زبان‌ها افتاد. اخیرا خبرهای کمتری از این بازی منتشر می‌شود و استودیو Ebb Software هر از چندگاهی ویدیوهای گیم‌پلی کوتاهی را از بازی به اشتراک می‌گذارد. با این وجود سازنده این بازی تایید کرده است که همانطور که در گذشته اعلام شده بود بازی اسکورن در اکتبر سال 2022 عرضه خواهد شد.

حالا که روز به روز به ماه اکتبر نزدیک‌تر می‌شویم آیا همچنان باید توقع انتشار این بازی را داشته باشیم؟ به نظر می‌رسد که تاریخ انتشار این بازی همچنان پابرجاست. سازنده این بازی با انتشار بیانیه‌ای در پلتفرم استیم اعلام کرد که بازی Scorn طبق برنامه در ماه اکتبر منتشر خواهد شد. توسعه دهنده بازی اینگونه نوشت: «مدام از ما پرسیده می‌شود که آیا بازی اسکورن طبق برنامه منتشر می‌شود؟ بله این بازی همانطور که قول داده بودیم در ماه اکتبر منتشر خواهد شد. همکاران ما سخت در تلاشند تا همه چیز طبق برنامه پیش رود.»

زمان انتشار بازی Scorn

انتشار Scorn طبق برنامه

کارگردان بازی اعلام کرده است که: «در طی ماه گذشته تیم سه بعدی ما کار بر روی فضای ثابت بازی را به اتمام رسانده است در نتیجه روند ساخت بازی به خوبی پیش می‌رود. آن‌ها برنامه دارند تا ماه ژوئن همه چیز را به اتمام برسانند. در حال حاضر تمرکز اصلی ما بر روی انمیشین و جلوه‌های ویژه بازی است و تیم ماه برای اصلاح باگ‌ها و نهایی کردن همه چیز سخت در تلاش است. ما برای انتشار بازی در ماه اکتبر آماده هستیم و مشتاقیم تا به زودی قسمت‌های بیشتری از این بازی را با شما به اشتراک بگذاریم.»

با توجه به اینکه بازی Scorn برای سال‌های زیادی به تعویق افتاده بود، طرفداران که مدت زمان زیادی برای این بازی ترسناک شوتر صبر کرده‌اند قطعا از شنیدن خبر انتشار این بازی در زمان معین شده خوشحال خواهند شد. به نظر می‌رسد با نزدیک‌تر شدن رویدادهایی چون Summer Game Fest و رویداد مشترک ایکس باکس و بتسدا، باید منتظر بروزرسانی از طرف سازندگان بازی باشیم.

بازی Scorn بر روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری X/S و کامپیوتر منتشر خواهد شد و کسانی که گیم پس ایکس باکس را دارا هستند بلافاصله می‌توانند این بازی را تهیه کنند.

منبع: gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.