بازی Modern Warfare II
یحیی رحیمی

بتا عمومی بازی Modern Warfare II در اواخر شهریور منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 15 تیر 1401 بدون دیدگاه
276 بازدید

آخرین اخبار بازی از انتشار نسخه بتا بازی Modern Warfare II در اواسط سپتامبر یا اواخر شهریور حکایت دارند. بتا عمومی مدرن وارفر 2 ابتدا در دسترس مالکان پلی استیشن قرار می‌گیرد و سپس کاربران دیگر پلتفرم‌ها می‌توانند در تاریخ دیگری به آن دست پیدا کنند. این اطلاعات از سوی Ralph Valve فاش شده که از افشاگران معتبر است و در گذشته، خبرهای مختلفی در مورد بازی‌های اکتیویژن فاش کرده است.

شرکت اکتیویژن مدتی پیش اعلام کرد که پیش‌خرید بازی Modern Warfare II، دسترسی به نسخه بتا را فراهم می‌کند. نسخه آزمایشی پنج روز زودتر در دسترس مالکان پلی استیشن قرار می‌گیرد و سپس کاربران ایکس باکس و کامپیوتر می‌توانند آن را دانلود کنند. اکتیویژن هرساله نسخه بتا بازی کالاف دیوتی را در اواخر تابستان منتشر می‌کند تا بتواند بازخوردهای لازم برای انتشار نسخه نهایی در آبان را دریافت کند.

Rarph Valve در گزارش تازه که در خبرگزاری What if Gaming منتشر شد؛ تاریخ انتشار نسخه بتا Modern Warfare II را فاش کرد. طبق گفته وی، کاربران PS4 و PS5 که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، می‌توانند روز پانزدهم و شانزدهم سپتامبر از نسخه بتا استفاده کنند. در نهایت نسخه عمومی نیز روزهای هفدهم تا نوزدهم سپتامبر آماده دانلود برای همگان خواهد بود. هر فردی با داشتن اشتراک پلی استیشن پلاس می‌تواند بخش چندنفره را همراه دوستانش تجربه کند.

بتا Modern Warfare II

جزئیات نسخه بتا Modern Warfare II

نسخه آزمایشی کراس‌پلی مدرن وارفر 2 میان تمامی پلتفرم‌ها از جمله پلی‌استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر در تاریخ 22 تا 23 سپتامبر منتشر می‌شود. البته این تاریخ برای افرادی است که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند؛ بتا عمومی در تاریخ 24 تا 26 سپتامبر (2 تا 4 مهر) منتشر خواهد شد و اگر از کامپیوتر برای گیمینگ استفاده می‌کنید، این تاریخ را به خاطر بسپارید. گفتنی است اطلاعات پیشین از انتشار نسخه بتا مدرن وارفر 2 در اواسط ماه اوت خبر می‌‌داند. به نظر می‌رسد که این اطلاعات اشتباه بوده‌اند.

گزارش تازه‌ای تائید کرد که بتا Modern Warfare II تا زمان نزدیک شدن به تاریخ انتشار در دسترس قرار نمی‌گیرد. تاریخ انتشار مدرن وارفر 2 برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر شخصی، 28 اکتبر (6 آبان) اعلام شده که دقیقاً یک ماه پس از انتشار نسخه بتا است. معمولا نسخه آزمایشی با رونمایی از چند نقشه در بخش چندنفره همراه است و بازی‌کنان می‌توانند حالت‌های رقابتی را همراه دوستانشان تجربه کنند.

اکتیویژن هنوز از جزئیات کامل بخش چندنفره مدرن وارفر 2 رونمایی نکرده و تنها یک تریلر گیم پلی از مرحله‌ای به نام Dark Water نمایش داد. این مرحله در مورد یورش گروه عملیات ویژه 141 به یک نفت‌کش در خلیج مکزیک به‌منظور متوقف کردن پرتاب موشک‌های قاره‌پیما است که می‌تواند منجر به یک جنگ جهانی دیگر شود. در خبر دیگری، تصاویر نقشه Modern Warfare II فاش شد.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.