پارسی گیم

دانلود بازی Secret Neighbor برای PC

پارسی گیم 16 شهریور 1399 29 دیدگاه
65,638 بازدید

دانلود بازی Secret Neighbor برای کامپیوتر

دانلود بک اپ استیم Secret Neighbor

اولین اثری که پای همسایه را به بازی‌های ویدیویی باز کرد، بازی همسایه جهنمی بود؛ این بازی یک تجربه خنده‌دار از اذیت کردن همسایه به‌صورت های مختلف بود. استودیو Dynamic Pixels در سال 2015 تجربه‌ای دیگر از همسایه در بازی Hello Neighbor ارائه داد که نتوانست آن‌چنان‌که باید موفق باشد. این استودیو به تهیه‌کنندگی tinyBuild دست به تولید بازی دیگری به نام Secret Neighbor زد که در سال 2019 منتشر شد و توانست نظرات و نقدهایی بسیار مثبتی دریافت کند و تجربه ناخوشایند گذشته جبران شود. بازی همسایه مخفی یک اثر مولتی پلیر و آنلاین است که شمارا با یک گروه از کودکان آشنا می‌کند. این گروه به‌منظور نجات دوستشان از زیرزمین خانه همسایه عجیب و ترسناکشان به خانه او وارد می‌شوند. تنها مشکل آن است که یکی از افراد این گروه همان همسایه ترسناکشان است که بالباس مبدل میان آن‌ها نفوذ کرده است.

در بازی Secret Neighbor قادر به کنترل دو شخصیت خواهید بود: یا باید به‌جای آقای همسایه بازی کنید یا اینکه در نقش یکی از کودکان مهاجم. اگر آقای همسایه را انتخاب کنید، لازم است جلوی اعمال دیگر شخصیت‌ها را بگیرید و اجازه نفوذ آن‌ها به زیرزمین را ندهید. البته بهترین کار آن است که به‌عنوان نفوذی وارد گروه آن‌ها شوید و با به دست آوردن اعتمادشان، آن‌ها را گمراه کنید. سلاح‌های شما شامل یک سری گجت ها مانند تله خرس و بمب‌های دودزا خواهد بود اما استفاده از سلاح به معنی ورود به فاز تهاجمی است و پیشنهاد می‌کنیم ابتدا به گول زدن تیم حریف بپردازید و اگر لو رفتید، تصمیم به استفاده از سلاح و ورود به فاز تهاجمی را بگیرید. لازم است بازیگر خوبی باشید و اصلاً سوتی ندهید، وگرنه کلاهتان پس معرکه است. درصورتی‌که نقش یکی از مهاجمان را بازی کنید، هدف اصلی شما پیدا کردن همسایه‌ای خواهد بود که لباس مبدل به تن کرده است. پس لازم است به همه شک کنید!

تنها راه‌حل نجات فرد گیر افتاده در زیرزمین آن است که به‌طور مستقیم از طریق در ورود وارد شد و به آن سمت رفت. چنین کاری به‌هیچ‌عنوان راحت نیست و برای همین است که مهاجمان هرکدام دارای یک سری توانایی‌های خاص هستند. برای نمونه یکی از آن‌ها قادر به افزایش سرعت حرکت بقیه تیم است و دیگری کارآگاه است و می‌داند کلید درها کجا هستند. چندین شخصیت دیگر وجود دارند که با آن‌ها آشنا خواهید شد. با استفاده از توانایی‌های شخصیت‌ها، کلید زیرزمین پیدا می‌شود و آنگاه فرصت نجات فرد گیر افتاده به وجود می‌آید. Secret Neighbor یک تجربه مفرح و لذت‌بخش است که نمونه آن را به‌ندرت می‌توان پیدا کرد. استفاده از فضای بامزه و لحظاتی که در اوج ترس شمارا به خنده خواهند انداخت ازجمله ویژگی‌های جالب بازی همسایه مخفی است. اگر به بازی‌های گروهی علاقه‌مند هستید، Sea of Thieves و Fall Guys را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Secret Neighbor با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

توجه: بازی Secret Neighbor به دلیل ماهیت آنلاین، دارای فایل کرک نمی باشد و برای اجرای آن باید نسخه های رسمی و اورجینال بازی را خریداری کنید. این نسخه ها شامل CD Key خواهد بود و با قیمت های مختلف قابل خریداری است.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 and up
Processor: Intel Core i5-3330 3.0 GHz, AMD FX-8300 3.3 GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760, Radeon R9 270
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 5 GB available space
Sound Card: Stereo. Play with good stereo.
Additional Notes: We highly recommend to have a microphone as this game depends on ingame communication.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-4690 3.5 GHz, AMD Ryzen 3 1300X 3.5 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060, Radeon RX 580
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 5 GB available space
Sound Card: Stereo. Play with good stereo.
Additional Notes: We highly recommend to have a microphone as this game depends on ingame communication.e

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Secret Neighbor is a multiplayer Social Horror game set in the Hello Neighbor universe. A group of kids try to sneak into their creepy Neighbor’s house. Events of the game take place between Act 1 and 2 of the original Hello Neighbor game. 6 players sneak into the house, trying to get into the locked basement door — only to realize one of them is the Neighbor in disguise.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 29 دیدگاه
  • Avatar

    امیر تیری

    مهمان

    بازی باهلیه ولی خیلی ارور داره من دادم به یکی از دوستای پدم کد نویسی و بازی نویسیی بلده یه پوشه خارجی داره و یه پوشه فیلتر شکن و پوشهی داره که برای ایرانی ها ارور بده اونا رو پاک کردم و کارکرد ولی خیلی طول کشید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    صدرا راقیان

    مهمان

    سلام کرکی هست؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام این بازی نسخه کرک ندارد یعنی حتما باید بخریم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    VENOMLIGHTY

    مهمان

    سلام
    ببین باید با دی ان اس بری.
    داخل گوگل سرچ کن Electro و وارد خود سایتش شو و دانلودش کن و بعد از نصب کردنش فعالش کن و برو داخل بازی دیگه این ارور را نمیده.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سکرت نیبر

    مهمان

    من نصب کردم تمامی کاراشم کردم ولی موقعی که میخوام برم تو گیم بعد تبلیغاتش و نوشتن اسممون میزنه اینترنت نداری در حالی که من هم یا فیلتر هم بدون فیلتر رفتم نشد

    پاسخ دهید
    • Avatar

      404 در پاسخ به سکرت نیبر

      مهمان

      باید وی پی ان یا الکترو یا رادار بزنی

  • Avatar

    حسین

    مهمان

    سلام به سیستم من می خوره؟؟
    رم ۶
    کارت گرافیک nvidia geforce 840 m
    Intel core i7

    پاسخ دهید
    • Avatar

      **** در پاسخ به حسین

      مهمان

      حسین جان لطفا بخش حداقل سیستم مورد نیاز رو بخون

  • Avatar

    amir parsa

    مهمان

    سلام من درون پوشه secret neighbor شدم و گزینه secret neighbor.exe را زدم و وارد بازی شدم شرکت سازنده را میزد اما بعد بازی error می داد باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    bazi

    مهمان

    اپدیت جدید شو کی میزارید منتظریم

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 29 دیدگاه