آثار جدید شرکت Atlus سری Persona
محمد صادق شجاعی

آثار جدید شرکت Atlus در Persona Super Live Concert معرفی نمی‌شوند

محمد صادق شجاعی 31 شهریور 1401 بدون دیدگاه
95 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، آثار جدید شرکت Atlus که به واسطه سری بازی‌های Megami Tensei و Persona شناخته می‌شود، در رویداد Persona Super Live Concert معرفی نخواهند شد.

رویداد Persona Super Live Concert در تاریخ 8 و 9 اکتبر (16 و 17 مهر) برگزار خواهد شد. بسیاری از علاقه‌مندان آثار شرکت Atlus امیدوار هستند که در قالب این رویداد شاهد رونمایی از بازی‌های جدید باشند. این امر از آن جهت است که شرکت اتلوس پیش از این بازی‌های متعددی از جمله Persona 5 ،Persona 5 Royal ،Persona Q: Shadow: Shadow of the Labyrinth و Persona 5 Strikers را در قالب کنسرت‌های سری پرسونا معرفی کرده است. اما این روند در سال جاری و در رویداد Persona Super Live Concert کنار گذشته شده است.

در اطلاعیه منتشر شده در وب سایت رسمی سری پرسونا، شرکت Atlus تایید کرده است که «هیچ برنامه‌ای برای معرفی بازی‌های جدید» در رویداد مذکور ندارد. بدون شک این امر موجب نا‌امیدی بسیاری از طرفداران خواهد شد. از آن جایی که معمولا کنسرت‌های پرسونا شامل اخبار مهمی بود، بسیاری تصور می‌کردند رویداد Persona Super Live Concert زمینه‌ای مناسب برای شرکت Atlus است که برنامه‌های مربوط به 25 سالگی سری Persona را با معرفی اثری تازه به پایان برساند.

آثار جدید شرکت Atlus سری Persona

اثر جدید سری Persona هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است

با این وجود که ساخت بازی Persona 6 به صورت رسمی تایید شده، اما شرکت Atlus همچنان این اثر را معرفی نکرده است. علاوه بر این شایعاتی در رسانه‌ها مخابره شده مبنی بر این که نسخه فرعی بازی Persona 5 با محوریت شخصیت گورو آکچی در حال ساخت است. در حال حاضر مشخص نیست که شرکت اتلوس چه زمانی و به چه صورتی پروژه‌های آینده خود را معرفی خواهد کرد؛ اما می‌توانیم مطمئن باشیم که این امر در قالب رویداد Persona Super Live Concert محقق نخواهد شد.

نظر شما در مورد عدم معرفی بازی‌های جدید شرکت Atlus در کنسرت پرسونا چیست؟ آیا این امر باعث ناامیدی شما شده است؟ به نظر شما اتلوس چه زمانی بازی پرسونا 6 را معرفی خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.