بازی Persona 6
ارحام ادبخواه

شایعه: بازی Persona 6 برای ایکس باکس هم منتشر می‌شود

ارحام ادبخواه 24 مرداد 1402 بدون دیدگاه
94 بازدید

با وجود اینکه پیش از این شایعاتی مبنی بر انحصاری بودن بازی Persona 6 برای PS5 وجود داشت، ظاهرا باید انتظار اتفاقات دیگری را داشته باشیم. طبق اطلاعات و شایعات جدید، ششمین نسخه پرسونا در همان روز اول برای ایکس باکس سری ایکس/اس هم منتشر می‌شود.

رابطه استودیو اتلوس و شرکت مایکروسافت در طی یک سال اخیر به مقدار قابل توجهی بیش‌تر شده است. ما پیش از این شاهد عرضه بازی‌هایی مانند Persona 5 Royal و Persona 4 Golden برای ایکس بودیم و قرار است تا پایان سال، شاهد عرضه Persona 5 Tactica هم برای پلتفرم مورد بحث باشیم. اما با وجود تمامی این بحث‌ها، استودیو اتلوس چند وقتی است که از شماره‌های اصلی مجموعه فاصله گرفته؛ به طوری که عرضه بازی Persona 5 به هفت سال پیش و سال 2016 باز می‌گردد (نسخه بین المللی در سال 2017 عرضه شد).

اما در این فاصله طولانی مدت هفته ساله، شایعات ریز و درشتی از داخل درب‌های تیم توسعه دهنده درز کرده است. طبق این شایعات، بازی Persona 6 هم به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود و درست مانند شماره‌های پیشین، در انحصار کنسول سونی قرار دارد. اما شایعات جدیدی که به دست رسیده‌اند این موضوع را انکار می‌کنند و می‌گویند که شماره ششم مجموعه برای کنسول‌های ایکس باکس هم در دسترس قرار می‌گیرد.

این اطلاعات از سوی رسانه XboxEra و شخصیت نیک بیکر می‌آیند که یکی از موسسین این رسانه است. او در یکی از پادکست‌های XboxEra می‌گوید با توجه به اطلاعاتی که از منابع خود دریافت کرده، بازی Persona 6 در انحصار PS5 نخواهد بود. بلکه در همان روز اول و به طور همزمان برای کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس هم در دسترس قرار خواهد گرفت. موضوعی که با بهبود رابطه مایکروسافت و استودیو اتلوس کاملا منطقی به نظر می‌رسد. گفتنی است بازی Persona 5 برای ایکس باکس در دسترس است.

بازی Persona 6

بازی Persona 6 در انحصار PS5 نخواهد بود

در واقع بازی‌های مجموعه پرسونا همیشه برای کنسول‌های پلی استیشن منتشر می‌شدند؛ اما تیم فیل اسپنسر و ایکس باکس این رویه را تغییر دادند. آن‌ها در چند وقت اخیر نه تنها سه بازی از مجموعه مورد بحث را وارد اکو سیستم ایکس باکس کرده‌اند، بلکه آن‌ها را در لیست ویدیو گیم‌های گیم پس قرار داده‌اند. بنا بر همین موضوع افرادی که جزو مشترکین این سرویس قرار می‌گیرند، می‌توانند به صورت رایگان به تجربه سه بازی Persona 5 Royal، Persona 4 Golden و Persona 3 Protable بپردازند. تازه این‌ها به غیر از دو بازی Persona 5 Tactica و Persona 3 Reload هستند که در ماه‌های آتی به دست می‌رسند.

اگر با مجموعه مورد بحث آشنایی کافی ندارید، باید بدانید در مورد فرنچایزی صحبت می‌کنیم که در گروه نقش آفرینی‌های ژاپنی یا JRPG قرار می‌گیرند. این بازی‌ها از سیستم مبارزات نوبتی بهره می‌برند و همیشه توجه زیادی به شبیه‌ساز زندگی در ژاپن داشته‌اند. برای مثال، شما در شماره پنجم کنترل یک جوان ژاپنی را به دست می‌گیرید که باید در کنار ماجراهای عجیب خود، با مسائلی مانند درس و مدرسه هم دست و پنجه نرم کند.

نظر شما در مورد بازی Persona 6 چیست؟ آیا این بازی برای ایکس باکس سری ایکس/اس هم منتشر می‌شود؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.