Assassin's Creed Red مشاوران فرهنگ ژاپن اساسینز کرید رد
محمد صادق شجاعی

بازی Assassin’s Creed Red با همکاری مشاوران فرهنگ ژاپن ساخته می‌شود

محمد صادق شجاعی 30 شهریور 1401 بدون دیدگاه
280 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، گزارشاتی منتشر شده که در قالب آن‌ها به همکاری یوبی سافت با مشاوران فرهنگ ژاپن در بازی Assassin’s Creed Red (اساسینز کرید رد) اشاره شده است.

اخیرا در قالب رویداد Assassin’s Creed Showcase آثار آینده سری اساسینز کرید اعم از Assassin’s Creed Mirage و Assassin’s Creed Jade رونمایی شد. یکی از موارد نمایش داده شده در جریان رویداد مذکور، پلتفرم Assassin’s Creed Infinity است. در قالب این پلتفرم قادر خواهید بود به تجربه‌های مختلفی از سری Assassin’s Creed که به مرور به آن اضافه خواهند شد، دسترسی داشته باشید. از بین بازی‌هایی که در قالب اساسینز کرید اینفینیتی ارائه خواهند شد، سه بازی Assassin’s Creed: Red ،Assassin’s Creed: Hexe و Assassin’s Creed: Invictus معرفی شده است.

بازی اساسینز کرید رد تجربه‌ای با محوریت ژاپن است که استودیو Ubisoft Quebec وظیفه تولید آن را بر عهده دارد. حال به واسطه گزارشات رسانه‌ها، مشخص شده است که استودیو مذکور و شرکت Ubisoft، در ساخت بازی Assassin’s Creed Red از همکاری مشاوران فرهنگ ژاپن استفاده خواهند کرد. این خبر از سوی رسانه Axios و با استناد به گفته‌های دو منبع آگاه نسبت به روند ساخت آثار جدید شرکت یوبی سافت اعلام شده است. طبق گفته این رسانه، سازندگان بازی اساسینز کرید رد ضمن همکاری با مشاوران، در تولید این اثر از استودیو ژاپن شرکت Ubisoft نیز کمک خواهند گرفت.

Assassin's Creed Red مشاوران فرهنگ ژاپن اساسینز کرید رد

در Assassin’s Creed Red هیدن بلید وجود دارد

با این حال، همان‌طور که در گزارش Axios اشاره شده، مشخص نیست که تا چه حد مشاوران و اعضای استودیو ژاپن شرکت یوبی سافت در ساخت بازی Assassin’s Creed: Red نقش دارند. با توجه به این که تا انتشار اثر مذکور حداقل دو سال باقی مانده است، تیم سازنده می‌تواند کار‌های زیادی انجام دهد. استخدام مشاوران و متخصصین برای تولید بازی‌هایی که توسط بازی‌سازان غیر‌بومی ساخته می‌شوند، در سال‌های اخیر رایج‌تر شده است. برای مثال استودیو Sucker Punch در هنگام ساخت بازی Ghost of Tsushima مشاورانی را استخدام کرد. به این واسطه موضوعات مختلف و نکات ظریفی که احتمال نادیده گرفتن آن‌ها وجود داشت، به تیم سازنده گوشزد شد.

اگرچه استخدام مشاوران فرهنگی و همکاری با دیگر کارکنان شرکت یوبی سافت که در ژاپن مستقر شده‌اند، بدون شک برای بازی Assassin’s Creed: Red یک نکته مثبت تلقی می‌شود، اما باید صبر کرد و دید که حضور آن‌ها تا چه اندازه روی اثر مذکور تاثیر خواهد داشت. شرکت Ubisoft قبلا اعلام کرده است که در قالب بازی اساسینز کرید رد می‌توانید «یک داستان فانتزی با محوریت شینوبی» را تجربه کنید؛ به همین دلیل به نظر می‌رسد که سازندگان این اثر روی ساخت یک اثر فانتزی تمرکز کرده‌اند.

نظر شما در مورد ساخت بازی Assassin’s Creed: Red با همکاری مشاوران فرهنگ ژاپن چیست؟ آیا از این امر استقبال می‌کنید؟ به نظر شما حضور این افراد به سود بازی اساسینز کرید رد تمام خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: +GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.