دانلود بازی Assassin’s Creed Brotherhood برای XBOX 360
دانلود بازی Assassin’s Creed Brotherhood برای XBOX 360 پارسی گیم

دانلود بازی Assassin’s Creed Brotherhood برای XBOX 360

پارسی گیم 13 خرداد 1396 بدون دیدگاه
7,767 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Assassin’s Creed Brotherhood برای ایکس باکس 360

بعد از عرضه شاهکاری مانند بازی Assassin’s Creed 2 طبیعی است که سازندگان به فکر ساخت نسخه‌ی جدیدی از بازی باشند. داستان اتزیو هنوز به پایان خود نرسیده و در نسخه‌ی جدید بازی یعنی Assassin’s Creed: Brotherhood برگشته است.
بازی Assassin’s Creed: Brotherhood توانسته توجه بسیاری از منتقدان و طرفداران را به خود جذب کند. این بازی با دارا بودن سیستم مبارزات تقویت‌شده، گرافیک ارتقا یافته و داستانی درگیر کننده دوباره موفقیت‌های َنسخه‌ی دوم بازی را تکرار کند.

بازی دقیقه از ادامه‌ی Assassin’s Creed 2 شروع می‌شود و برای فهم داستان بازی، تجربه‌ی نسخه‌ی قبلی آن ضروری است. داستان این نسخه از بازی نیز بسیار غنی است و پیش بردن آن، بخش بزرگی از سؤالات شما را پاسخ می‌دهد. این نسخه، بلافاصله بعد از اتمام نسخه‌ی دوم شروع می‌شود،
شخصیت اصلی بازی یعنی Ezio Auditore این بار به رم سفرکرده است، شهری که بسیار بزرگ‌تر از محیط نسخه‌ی قبل است. این بار اتزیو با خانواده ی Borgia درگیر شده و قصد جمع‌آوری ارتشی از Assassin ها را دارد. پاپ رم، شخصی بسیار منافع پرست است که برای پیش بردن کارهای خود دست به خون‌ریزی می‌زند همچنین پسر او یعنی چزاره، فرماندهی نیروی‌های محافظ پاپ است و قصد به تصاحب Apple دارد، از طرفی دیگر شما داستان دزموند» را نیز دنبال خواهید کرد. بازی در کل داستان بسیار درگیر کننده‌ای داشته و مخاطب را مجبور به ادامه‌ی بازی می‌کند.

گیم پلی بازی تغییرات زیادی نسبت به نسخه‌ی قبلی کرده و از هر نظر ارتقا یافته و پیشرفته‌تر شده است. در شهر رم شما می‌توانید فروشگاه‌ها و بانک‌های زیادی را خریده و به شهر جان دهید، این فروشگاه‌ها منبع درآمد شما هستند و به‌مرورزمان مبلغ کمی از هرکدام دریافت خواهید کرد. همچنین شما می‌توانید از این فروشگاه‌ها سلاح‌ها و تجهیزات متفاوتی خریده و حتی ذره خود را شخصی‌سازی کنید. مبارزات بازی بسیار گسترده‌تر از قبل شده است، یکی از قابلیت‌های اصلی بازی عضو کردن افراد مختلف در گروه خود است، شما با جمع‌آوری افراد متفاوت گروه خود را بزرگ‌تر کرده و قادر خواهید بود تا در هر زمان از آن‌ها کمک بخواهید. قتل، همچنان جلوه‌ی خود را حفظ کرده و باید در طول بازی دشمنان بسیاری را از طریق راه‌های متفاوت به قتل برسانید که این موضوع همچنان لذت‌بخش است.

گرافیک بازی بهبود بسیار زیادی نسبت به نسخه‌ی قبل یافته و طراحی محیط بسیار زیبا است. طراحی شهر رم به زیباترین شکل ممکن انجام‌گرفته و حس فوق‌العاده‌ای را به مخاطبان خود القا می‌کند اما متأسفانه بعضی باگ‌های گرافیک باعث شده تا به‌طور تمام‌کمال از بازی لذت نبریم و کمی عذاب‌آور هستند، نورپردازی و سایه‌ها بسیار خوب کارشده‌اند و زیبا هستند. شهر رم چه در دور چه در نزدیک بسیار چشم‌نواز و با جزئیات طراحی‌شده است.

در آخر، این بازی ادامه‌ای بسیار موفق و زیبا بر سری بازی Assassin’s Creed است که مخاطبان قدیمی و جدید را جذب خود می‌کند.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 6.5 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 2.4 از میانگین رای 7 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.