Assassin’s Creed Red
یحیی رحیمی

سازندگان Assassin’s Creed Red تمایلی به کار روی این بازی ندارند

یحیی رحیمی 22 شهریور 1401 بدون دیدگاه
494 بازدید

شرکت یوبی‌سافت چندین پروژه مختلف از دنیای اساسینز کرید را در Ubisoft Forward امسال معرفی کرد. یکی از این بازی‌ها، پروژه‌ای موسوم به Assassin’s Creed Red بود که در دوران ژاپن فئودال جریان دارد. یکی از اعضای گروه A Better Ubisoft به رسانه TheGamer گفته که توسعه‌دهندگان حاضر در استودیو کبک، تمایلی به کار روی این بازی ندارند و از آزار و اذیت کلامی و جنسی کارگردان بازی به نام جاناتان دومونت خسته شده‌اند.

به گزارش پارسی گیم، دومونت در سال 2020 نیز متهم به آزار جنسی و سوءاستفاده از کارکنان شد. گزارش‌های منتشر شده نشان داد که وی به‌طور مداوم به کارمندان زن و به‌خصوص تازه‌کارها پیشنهاد رابطه جنسی می‌دهد و دیگر کارکنان را با الفاظ ناشایست اذیت می‌کند. یکی از کارمندان استودیو به‌طور مخفیانه از وضعیت استودیو کبک یوبی‌سافت گزارشی منتشر کرده است. وی می‌گوید که جاناتان دومونت دلیل اصلی ترک استودیو توسط کارمندان متعدد است و وی محیط کاری آکنده از استرس و ترس را ایجاد کرده است.

وی در ادامه می‌گوید که کارگردان بازی Assassin’s Creed Red به‌طور مداوم در حال سوءاستفاده از کارکنان است و بسیاری از او می‌ترسند و رفتارش حین عصبانیت قابل‌تحمل نیست. چنین رفتارهایی باعث شده تا فرهنگ کاری اشتباهی ایجاد شود و بسیاری از این استودیو فرار کنند. این فرد در ادامه ادعا می‌کند که آقای دومونت تلاش کرده تا رفتار خود را بهبود بخشد، اما رفتارهای پیشین وی همچنان در حافظه کارمندان باقی مانده است. این باعث شده تا تعدادی از اعضای استودیو از کار دست بکشند و تمایلی به ساخت بازی اساسینز کرید نداشته باشند.

Assassin’s Creed Red 

درخواست‌های سازندگان Assassin’s Creed Red 

گروه A Better Ubisoft به‌عنوان یک کمپین مستقل علیه وضعیت کاری یوبی‌سافت ایجاد شد و تابه‌حال گزارش‌های متعددی از وضعیت نامناسب استودیوها منتشر کرده است. تازه‌ترین گزارش این گروه نشان داد که وضعیت Ubisoft بهبود نیافته و افراد خاطی همچنان در این شرکت باقی مانده‌اند. دومونت یکی از این افراد است و مارک آلکسیس نیز که تولیدکننده ارشد سری اساسینز کرید است، فرد متهم دوم به شمار می‌رود. وی نیز جزو افرادی است که متهم به ایجاد فضای مسموم شده است.

اشرف اسماعیل، کارگردان بازی Valhalla در سال 2020 اخراج شد و چندین نفر دیگر نیز این شرکت را ترک کرده‌اند. کمپین «یک یوبی‌سافت بهتر» در نامه‌ای سرگشاده که در سال 2021 منتشر شد، درخواست اخراج تمامی افراد خاطی و تعیین قوانین مشخص در زمینه آزار و اذیت را داشت. هیچ‌کدام از درخواست‌های این گروه پاسخ داده نشده است. با این حساب توسعه بازی Assassin’s Creed Red به مشکل خورده و یوبی‌سافت نیز پاسخی به این ادعا نداده است.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.