بازی Bully 2
یحیی رحیمی

هکر GTA 6 می‌گوید که اطلاعات رسمی در مورد Bully 2 در اختیار دارد

یحیی رحیمی 28 شهریور 1401 بدون دیدگاه
663 بازدید

افشای اطلاعات بازی GTA 6 از جمله ویدیوها و تصاویر بازی در دو روز اخیر، سر و صدای زیادی به پا کرده است. شرکت Take-Two اکثر ویدیوها را از شبکه‌های اجتماعی پاک کرده و فروم GTA هم از تمامی تصاویر و فایل‌ها پاک‌سازی شده‌اند، اما این باعث نشده تا هکر GTA 6 به صحبت‌های خود ادامه ندهد. وی در پیام تازه‌ای اعلام کرده که اطلاعات زیادی از بازی Bully 2 از جمله طرح‌های اولیه و داستان آن در اختیار دارد و می‌تواند آن را با قیمت مناسبی به فروش برساند.

تابه‌حال خبرهای زیادی در مورد ساخت دنباله Bully شنیده‌ایم و مدتی پیش نیز جزئیات گیم پلی این اثر فاش شد. گزارش‌ها نشان داد که راک‌استار گیمز پس از مدتی از ساخت بازی دست کشیده و این پروژه را متوقف کرده است. گزارش‌های دیگری می‌گویند که توسعه بازی همچنان ادامه دارد و پس از جی تی ای، نسخه جدید بولی منتشر می‌شود. مدیران راک‌استار هیچ‌گاه از وجود این بازی صحبت نکرده‌اند و تمامی خبرها در حد یک شایعه بوده‌ است؛ ولی هکر GTA 6 مدعی است که اطلاعات زیادی در مورد بازی در اختیار دارد.

هکر GTA 6 بازی Bully 2

احتمال افشاء هویت هکر GTA 6

این هکر که با نام مستعار «Tea Pot» شناخته می‌شود در گفتگو با یکی از کاربران در تلگرام، اطلاعاتی در مورد بولی 2 به اشتراک گذاشت. وی می‌گوید که برنامه توسعه بازی را در اختیار دارد؛ تصاویری از نسخه‌های بسیار ابتدایی، ویدیو و همچنین فایل PDF داستان. البته این گفتگو که در تلگرام انجام شده، قابل تائید نیست و ممکن است که ساختگی باشد. در حال حاضر نمی‌توانیم صحت این گفتگو را تائید کنیم؛ البته مترو گزارش داد که ممکن است هویت این هکر هم تغییر پیدا کرده باشد.

صفحه توییتر GTA Base در توییت تازه‌ای از گفتگو با فردی خبر داد که ایمیل هکر GTA 6 را هک کرده است. وی می‌گوید که اسم کامل این فرد به‌زودی پخش می‌شود و ممکن است هویت او مشخص شود. شایعه‌ تازه‌ای میان کاربران توییتر دست به دست می‌شود که طبق آن، هکر جی تی ای 6 یک فرد شانزده ساله است و او یکی از اعضای گروه Lapsus$ است که متهم پرونده حمله به سرورهای مایکروسافت، یوبی‌سافت، انویدیا و سامسونگ شناخته شدند. این گروه همچنین موفق به هک سرورهای Uber شده‌اند و بار دیگر فعالیت خود را شروع کرده‌اند.

در حال حاضر نمی‌دانیم که آیا این هکر واقعاً اطلاعاتی در مورد Bully 2 هم در اختیار دارد یا خیر، اما هکرهای دیگر در حال تلاش برای به دست گرفتن کنترل اکانت تلگرام او هستند. افرادی نیز از فرصت اخیر استفاده کرده و کد منبع تقلبی GTA V را با قیمت صد هزار دلار فروخته‌اند. راک‌استار هنوز بیانیه‌ای در مورد اتفاقات دو روز اخیر منتشر نکرده است.

منبع: GamingBible

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.