پایان بازی Red Dead Redemption 2
سارا هابطی

راکستار با بازی Red Dead Redemption 2 خداحافظی کرد

سارا هابطی 19 شهریور 1401 بدون دیدگاه
940 بازدید

بعد از این که راکستار اعلام کرد که دیگر روی ارائه محتوای جدیدی برای بازی GTA V کار نخواهد کرد، حال نوبت به بازی Red Dead Redemption 2 رسیده است. به گفته خود راکستار این کار به خاطر تمرکز بیش‌تر سازندگان این استودیو روی GTA 6 بوده است. همچنین راکستار در این زمینه به صورت رسمی اعلام کرد که بعد از ارائه آخرین به‌روزرسانی برای Red Dead Online، به طور کامل کار روی این عنوان را تمام خواهد کرد.

به گزارش پارسی گیم، در به‌روزرسانی جدید Red Dead Online، ماموریت‌های فرعی و آیتم‌های متنوعی به بازی اضافه شده است و به برطرف کردن مشکلات گزارش شده پرداخته است و بازیکنان می‌توانند با خرید بسته الحاقی Blood Money به آیتم و محتویات جدیدی دسترسی پیدا کنند. در پچ جدید بازی Red Dead Redemption 2 یک یادداشت کوچک از طرف راکستار به نمایش گذاشته می‌شود که در آن با تشکر از هواداران، به صورت رسمی اعلام می‌کند که کار روی محتوای جدید Red Dead Redemption 2 را تمام کرده است.

Red Dead Redemption 2

تمام شدن کار راکستار با بازی Red Dead Redemption 2

اینطور که به نظر می‌رسد راکستار قصد دارد تمامی سازندگان را روی توسعه GTA 6 متمرکز کند تا بتواند هر چه سریع‌تر و بهتر این پروژه عظیم را به موقعیت مورد نظر و مناسب خودش برساند. با این حال یادداشتی که Rockstar با به‌روزرسانی جدید Red Dead Online منتشر کرده بدین شرح بوده: «از تمامی هواداران و کسانی که به ساخت Red Dead Redemption 2 و Red Dead Online کمک کرده‌اند، صمیمانه تشکر می‌کنیم.» این یادداشت دقیقا به صورت همان پیوندی است که راکستار در رابطه با پایان یافتن کارش روی GTA 5 و GTA Online اعلام کرده بود. در آن پیوند راکستار اینگونه گفت که ما از تمامی کسانی که با ما همراه بودند و در ساخت این بازی مشارکت داشتند، تشکر می‌کنیم.

تقریبا در سال 2013 بود که شرکت راکستار با ارائه بازی GTA V توانست تحسین منتقدین و مخاطبان زیادی را دریافت کند و از آن زمان تا به حال طرفداران زیادی منتظر نسخه بعدی GTA هستند. براساس اطلاعات به دست آمده اینطور به نظر می‌رسد که راکستار در حال توسعه بازی GTA 6 بوده و به همین خاطر در حال پایان دادن به عناوین منتشر شده خود است. براساس اخبار به دست آمده شرکت راکستار قصد دارد بازی GTA 6 را به واقع گرایانه‌ترین حالت ممکن به گیمرها ارائه کند؛ با این حال باید منتظر خبرهای بیش‌تر در آینده باشیم. هم اکنون عنوان Red Dead Redemption 2 برای پلتفرم‌های پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر در دسترس است.

منبع: pcgamesn

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.