کد منبع GTA V
یحیی رحیمی

کلاه‌برداری صد هزار دلاری با فروش کد منبع تقلبی GTA V

یحیی رحیمی 28 شهریور 1401 1 دیدگاه
535 بازدید

هکری که کد منبع بازی GTA 6 و GTA V را سرقت کرده، آماده مذاکره با راک‌استار است. در عین حال یک کلاه‌بردار با سوء‌استفاده از نام این هکر، کد منبع تقلبی GTA V را با قیمت صد هزار دلار به فروش رسانده است. هکر در واکنش گفته است که او هیچ ارتباطی به فروش اخیر ندارد و هنوز کد منبع را به کسی نفروخته است. وی بار دیگر تهدید کرد که اگر راک‌استار پاسخ ندهد، بیلد اولیه بازی جی تی ای 6 را هم خواهد فروخت؛ البته وی مبلغی کمتر از چند میلیون دلار قبول نخواهد کرد.

انتشار ویدیو گیم پلی GTA 6 موجی از اتفاقات باورنکردنی را رقم زد. بیش از 90 ویدیو و تصویر از نسخه اولیه بازی جدید راک‌استار گیمز درز پیدا کرد و طرفداران بازی‌های ویدیویی را در شک فرو برد. جیسون شرایر در گفتگو با منابع خود، صحت ویدیوهای فاش‌شده GTA VI را تائید کرد. یک یوتیوبر هم که با کارمندان راک‌استار صحبت کرده از ناراحتی توسعه‌دهندگان می‌گوید و اینکه اتفاقات اخیر می‌تواند ضربه بزرگی به آن‌ها بزند و انتشار بازی را به تأخیر بیندازد.

کد منبع GTA V و GTA 6

کد منبع GTA 6 فروخته می‌شود

هکر راک‌استار مدعی است که کد منبع GTA V و GTA 6 را در اختیار دارد و می‌خواهد با توسعه‌دهنده معامله کند. وی که فعلاً با اسم مستعار Tea Pot شناخته می‌شود به دنبال‌کنندگان در فروم GTA گفته که تمامی کدهای اصلی و فایل‌های بازی جی تی ای وی را در اختیار دارد. وی در ادامه افزود که مبلغی کمتر از یک میلیون دلار قابل‌قبول نیست و او به دنبال فروش این فایل‌ها با مبلغ ناچیزی نیست. وی بار دیگر راک‌استار را دعوت به معامله کرده و اینکه در صورت عدم پاسخ، این کدها را به فروش خواهند رساند.

در این میان یک کلاه‌بردار به اسم این هکر، کدهای منبع GTA V را فروخته است. تراکنش‌های اخیر بیت‌کوین نشان می‌دهد که معامله‌ای صد هزار دلاری انجام شده و فردی این کدها را خریده است. مشخص نیست که این فرد کیست، اما طبق گفته هکر، فایل‌های قلابی را خریده و او هنوز تصمیم به فروش نگرفته است. درصورتی‌که معامله‌ای هم انجام شود، مبلغ باید پنج‌رقمی باشد؛ به عبارتی دیگر، فردی صد هزار دلار به یک کلاه‌بردار پرداخته است. تام هندرسون می‌گوید که پرداخت چنین مبلغی در کسری از ثانیه ترسناک است و می‌تواند اتفاقات اخیر را به یک روند خسته‌کننده و عجیب تبدیل کند.

انتشار کد منبع GTA V می‌تواند منجر به افزایش تعداد متقلبان و یافتن راه‌هایی برای هک بازی GTA Online‌ شود. انتشار این کدها ضربه بزرگی خواهد بود و بسیاری همانند شرایر آن را یک «فاجعه» خوانده‌اند. انتظار می‌رود که Rockstar Games واکنش خود را نسبت به وقایع دو روز اخیر نشان دهد.

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    اصغر بایرامی بیراهی

    مهمان

    ما که ندیدیم

    پاسخ دهید