بازی Call of Duty Modern Warfare II
یحیی رحیمی

مپ فرمول یک بازی Modern Warfare II حذف شده است

یحیی رحیمی 28 شهریور 1401 بدون دیدگاه
184 بازدید

مدتی پیش تصاویری از مپ فرمول یک بازی Call of Duty Modern Warfare II منتشر شد و بسیاری آن را تغییر بزرگی در بخش چندنفره سری کالاف دیوتی نامیدند. آخرین اخبار بازی نشان می‌دهد که نقشه فرمول یک از برنامه‌ها خارج شده و قرار نیست بخشی از بازی جدید باشد؛ این در حالی است که استودیو Infinity Ward آن را به‌عنوان بخشی از محتوای نسخه آزمایشی معرفی کرده بود.

تمامی پست‌ها و مطالب مرتبط با مپ فرمول یک Modern Warfare II از اینترنت و منابع رسمی اکتیویژن حذف شده‌اند. در هیچ‌کدام از وب‌سایت‌ها و صفحات مجازی کالاف دیوتی، امکان یافتن این نقشه وجود ندارد و این نشان می‌دهد که برنامه‌ها برای ارائه آن به‌عنوان یک نقشه جدید، برهم خورده است. رسانه‌های مختلفی با اکتیویژن تماس گرفته‌اند تا در مورد دلیل حذف مپ جدید، اطلاعات رسمی پیدا کنند و درصورتی‌که پاسخ رسمی به این خبر منتشر شود، مطلب را آپدیت خواهیم کرد.

مپ فرمول یک Modern Warfare II

مپ فرمول یک Modern Warfare II

نقشه‌ای که در مورد آن صحبت می‌کنیم، Marina Bay Grand Prix نام داشت و تصاویر رسمی از آن منتشر شده بود. فضای این نقشه بر اساس پیست فرمول یک سنگاپور طراحی شده و خودروهای مسابقه نیز بخشی از آن بودند. قرار بود که جنگ میان دو تیم در خلال مسابقه فرمول یک شروع شود و حتی حرکت خودروها و مسابقه آن‌ها را مشاهده کنیم. مشخص نیست که آیا این مپ در نهایت به کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 اضافه می‌شود یا خیر؟ دلیل حذف آن نیز مشخص نشده است و اکتیویژن تابه‌حال چنین تصمیم رادیکالی نگرفته است.

حذف مپ فرمول یک Modern Warfare II در حالی علنی می‌شود که نسخه بتا بازی برای پلی استیشن و به‌صورت محدود برای کامپیوتر در دسترس قرار گرفته است. قرار است که تمامی بازیکنان از روز 22 تا 26 سپتامبر، امکان دریافت بازی به‌صورت عمومی را پیدا کنند. افرادی که موفق به تجربه بازی شده‌اند، گیم پلی آن را ستوده‌اند، اما نگرانی‌هایی در مورد روند بازی وجود دارند. تعدادی می‌گویند که حرکت کردن در بازی بسیار سریع دنبال می‌شوند و هیچ‌کدام از بازی‌های کالاف دیوتی، این اندازه سریع نبوده‌اند. انتظار می‌رود که بازخوردهای بازیکنان، منجر به ایجاد تغییراتی در نسخه نهایی شود.

استودیو Infinity Ward در مراسم اخیر کالاف دیوتی نکست، اطلاعات کامل در مورد بخش‌های تازه بازی را رونمایی کرد. بخش چندنفره مدرن وارفر 2 شامل حالت‌های تازه‌ای مانند نجات زندانی و Ground War است. برای اولین بار در تاریخ این سری، شاهد رونمایی از حالت سوم شخص برای بازی هستیم که حالت‌های مخصوص به آن طراحی شده‌اند. منتظر عرضه بازی جدید در آبان امسال باشید.

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.