بازی Call of Duty Mobile
یحیی رحیمی

راهنمای انتخاب بهترین تفنگ برای فصل ششم Call of Duty Mobile

یحیی رحیمی 19 مرداد 1400 1 دیدگاه
10,382 بازدید

فصل ششم بازی کالاف دیوتی موبایل چند روزی است شروع به کار کرده و شاهد افزودن نقشه‌های تازه و رویدادهای جذابی هستیم. ازآنجایی‌که با شروع فصل، تعادل میان سلاح‌ها به هم می‌خورد و تغییرات جدید، نیاز به استفاده از تفنگ‌ها و لود‌آوت‌های تازه دارد. در این مطلب، بهترین لودآوت و ترکیب تفنگ‌ها برای فصل ششم بازی کالاف دیوتی موبایل را معرفی خواهیم کرد. همراه پارسی گیم باشید.

خوشبختانه تفنگ‌های زیادی در فصل ششم بازی، بالانس نشدند و AK117 جزو معدود سلاح‌هایی بود که از تغییرات جدید بهره برد. اگرچه این تفنگ، ویژگی‌های مهمی را دریافت کرده و توانسته به یکی از بهترین‌ها در کلاس خود تبدیل شود؛ اما همچنان از مسلسل‌های جنگی AS VAL و DR-H ضعیف‌تر است. تفنگ Fennec انتخاب جالبی برای فصل ششم بازی Call of Duty Mobile است؛ اما لازم است آیتم‌های الحاقی تفنگ را اندکی تغییر دهید. در ادامه می‌توانید بهترین لودآوت‌ها را مشاهده کنید.

بازی Call of Duty Mobile

بهترین لودآوت برای تفنگ DR-H

مسلسل جنگی DR-H محبوبیت زیادی در فصل‌های پیشین کسب کرده و انتخاب مناسبی برای فصل ششم به‌حساب می‌آید. از نقاط قوت آن باید به‌دقت بالا و لگد زنی پایین اشاره کرد و تفنگ مناسبی برای شروع به‌حساب می‌آید. درصورتی‌که آیتم‌های الحاقی درستی را برای آن انتخاب کنید، شانس پیروزی افزایش خواهد یافت؛ پیشنهاد ما استفاده از آیتم‌های الحاقی زیر است:

  1. Barrel: OWC Ranger Barrel
  2. Stock: No Stock
  3. Laser: OWC Tactical Laser
  4. Ammo: 25 Round OTM Mag
  5. Rear Grip: Granulated Grip Tape

تفنگ بازی Call of Duty Mobile

بهترین لودآوت برای تفنگ AS VAL

مسلسل جنگی AS VAL از دیگر سلاح‌های محبوب بازی Call of Duty Mobile به‌حساب می‌آید و توانایی بالایی در نبردهای راه دور و نزدیک دارد. البته باید بگوییم که دقت تفنگ DR-H را ندارد اما گزینه‌ی مناسبی برای افرادی است که به دنبال کیل استرایک هستند؛ یا اینکه در مودهای تهاجمی بازی شرکت می‌کنند و سبک بازی آن‌ها، بسیار سریع و تهاجمی است. پیشنهاد ما استفاده از آیتم‌های الحاقی زیر است:

  1. Barrel: OWC Ranger Barrel
  2. Stock: No Stock
  3. Laser: OWC Tactical Laser
  4. Ammo: 25 Round OTM Mag
  5. Rear Grip: Granulated Grip Tape

تفنگ PP19 Bizon

بهترین لودآوت برای تفنگ PP19 Bizon

محبوبیت تفنگ PP19 Bizon بر کسی پوشیده نیست و افراد زیادی از این مسلسل سبک در نبردهای نزدیک استفاده می‌کنند. ازجمله ویژگی‌های مهم این تفنگ، باید به‌دقت بالا و لگد زنی بسیار پایین اشاره کرد که گزینه‌ی مناسبی برای حذف دشمن در نبردهای تن‌به‌تن به شمار می‌رود. جدا از آن، امکان جابه‌جایی سریع در سراسر نقشه را هم خواهید داشت و استفاده از آیتم‌های الحاقی زیر، می‌تواند، سبک بازی شمارا بهبود بخشد.

  1. Muzzle: Monolithic Suppressor
  2. Barrel: MIP Extended Light Barrel
  3. Stock: No Stock
  4. Laser: OWC Tactical Laser
  5. Ammo: Large Caliber Ammo A

تفنگ بازی Call of Duty Mobile

بهترین لودآوت برای تفنگ Fennec

مسلسل سبک Fennec دقیق مخصوص نبردهای نزدیک فصل شش بازی کالاف دیوتی است. این تفنگ قبلاً حالت دوگانه را داشت و می‌توانستید دو عدد از آن‌ها را به دست بگیرید و دشمن را تکه و پاره کنید؛ اما فعلاً تنها امکان استفاده از یک تفنگ را خواهید داشت. درصورتی‌که میزان لگد زنی این تفنگ ازنظر شما زیاد است، بهترین راهکار، استفاده از آیتم‌های الحاقی مناسب است که در ادامه معرفی می‌شوند.

  1. Muzzle: Monolithic Suppressor
  2. Barrel: MIP Extended Light Barrel
  3. Optic: Classic Red Dot Sight
  4. Laser: OWC Tactical Laser
  5. Ammo: Extended Mag B

کالاف دیوتی موبایل

بهترین لودآوت برای تفنگ Chopper

درصورتی‌که دنبال یک ماشین‌گان سبک می‌گردید، Chopper بهترین انتخاب در کلاس خود است. ازجمله ویژگی‌های آن، باید به‌دقت مناسب و سرعت شلیک بسیار بالا اشاره کرد. دقت کنید که این تفنگ از بقیه سنگین‌تر است و همچنین ریلود آن هم زمان بیشتری نسبت به بقیه می‌برد؛ بهتر است که آیتم‌های زیر را برای Chopper داشته باشید.

  1. Muzzle: Monolithic Suppressor
  2. Barrel: Chopper Infantry
  3. Laser: OWC Tactical Laser
  4. Underbarrel: Heavy Handle
  5. Perk: Sleight of Hand

کالاف دیوتی موبایل

بهترین لودآوت برای تفنگ Locus

تک‌تیرانداز Locus پس از فصل پنجم، دچار تغییر شد و توسعه‌دهندگان آن را به تعادل رساندند؛ اما این سلاح، همچنان یکی از بهترین اسنایپرهای موجود در بازی Call of Duty Mobile است. ازآنجایی‌که سرعت مسابقات کالاف دیوتی موبایل بسیار بالاست، انتخاب آیتم‌های الحاقی مناسب، می‌توانند واکنش شمارا سریع‌تر کند و امکان انتخاب سبک بازی تهاجمی‌تر را در اختیار شما قرار دهد. پیشنهاد ما استفاده از آیتم‌های الحاقی زیر است.

  1. Barrel: YKM Lightweight Short Barrel
  2. Stock: OWC Skeleton Stock
  3. Laser: OWC Tactical
  4. Rear Grip: Stippled Grip Tape
  5. Perk: FMJ

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

فصل ششم بازی Call of Duty Mobile از کی شروع شده است؟

فصل ششم بازی کالاف دویتی موبایل از روز 30 ژوئیه شروع شده و شاهد نقشه‌های جدید و رویدادهای تازه به بازی هستیم.

۱
بهترین تفنگ برای فصل 6 بازی Call of Duty Mobile کدام است؟

انتخاب تفنگ مناسب به سبک بازی شما بستگی دارد اما مسلسل DR-H می‌تواند بار بزرگی را از دوش شما بردارد.

۲
آپدیت بازی کالاف دیوتی موبایل را از کجا دانلود کنم؟

می‌توانید آپدیت جدید را به طور دائمی از پارسی گیم دانلود کنید. پارسی گیم آخرین دیتا را با ترافیک نیم بها در اختیار شما قرار می‌دهد.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    علیرضا

    مهمان

    سلام بچه ها . یه راهنمایی اگر کسی تانک سوار شد یا داخل هلی بود فقط و فقط کار ۹۸ با تیر ترمایت ریلود رو بزارید یعنی فقط کافیه بزنید به طرف . یارو داخل تانک باشه اتیش میگیره و دمیج میشه و همینطور هلی .

    پاسخ دهید