بازی Overwatch 1
یحیی رحیمی

سرورهای بازی Overwatch 1 ماه آینده خاموش می‌شوند

یحیی رحیمی 25 شهریور 1401 بدون دیدگاه
204 بازدید

با نزدیک شدن به زمان عرضه اورواچ 2، شرکت بلیزارد برنامه‌های خود برای بازی اول را اعلام کرد. سرورهای آنلاین Overwatch 1 از روز یک‌شنبه دوم اکتبر (10 مهر) برای همیشه خاموش می‌شوند و بازی‌کنان، ماجراجویی خود را در بازی دوم ادامه خواهند داد. آخرین دقایق بازی اورواچ 1 در حال گذر است و اگر می‌خواهید همچنان آن را تجربه کنید، کمتر از دو هفته وقت دارید.

بلیزارد این خبر را در گفتگو دیروز با رسانه یوروگیمر تائید کرد؛ بازی Overwatch 1 از روز دوم اکتبر رسماً از دسترس خارج می‌شود. البته این تاریخ بسته به کشور و مکانی که در آن زندگی می‌کنید، تفاوت دارد. ممکن است برای مناطق مخصوصی، خاموش شدن سرورها روز اول اکتبر رخ دهد و برای مناطق دیگری نیز سوم اکتبر. بلیزارد با این کار، خود را برای انتشار بازی Overwatch 2 در تاریخ چهارم اکتبر (12 مهر) آماده می‌کند. بازی جدید کاملاً رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

سرورهای بازی Overwatch 1

مرگ بازی Overwatch 1

جان سپکتور، مدیر روابط عمومی اورواچ می‌گوید که حدود 27‌ ساعت فاصله میان خاموش شدن سرورهای اورواچ 1 و آماده‌سازی برای انتشار اورواچ 2 وجود دارد. این زمان برای بهینه‌سازی سرورها و پیاده‌ کردن بازی استفاده می‌شود. به‌طور کل باید بگوییم که اورواچ، حدود یک روز از دسترس خارج می‌شود. بازی‌کنان می‌توانند زودتر از موعد به دانلود بازی جدید بپردازند. گزینه پیش دانلود فعال خواهد بود و حتی یک چک‌لیست مخصوص برای آماده‌سازی بازیکنان منتشر شده تا بتوانید آماده تجربه Overwatch 2 شوید.

پس از آنکه شماره دوم سری اورواچ منتشر می‌شود، بازیکنانی که نسخه اول را نصب‌کرده‌اند، مجبور به دریافت آپدیت جدید خواهند شد. این آپدیت اجباری است و به‌طور کل، اثری که آن را با نام Overwatch 1 می‌شناختیم از بین می‌رود. بسیاری از بازیکنان انتظار داشتند که بازی قبلی همچنان پشتیبانی شود و حداقل سرورها فعال باشند. به‌خصوص آنکه برای این بازی مبلغ معینی پرداخته بودند و حالت بازی آن‌ها عملاً غیر قابل تجربه می‌شود. نسخه جدید نیز رایگان است و نیازی به خرید نیست.

بازی Overwatch 2 تغییرات مهمی در این سری ایجاد می‌کند. هیروهای تازه‌ای در راه هستند که هرکدام قابلیت‌های تازه‌ای به بازی اضافه می‌کنند. هیروهای پیشین هم برای حفظ تعادل در بازی ویرایش شده‌اند. نقشه‌های اورواچ 2 از لحاظ گرافیکی بسیار زیبا به نظر می‌رسند و روند بازی نیز نسبت به نسخه پیشین سریع‌تر است. افرادی که بازی را تجربه کرده‌اند، آن را جانشین مهمی برای نسخه اول می‌دانند. توسعه‌دهنده به‌تازگی از سیستم بتل پس هم رونمایی کرده و قابلیت‌های تازه‌ای در راه هستند.

اگر فکر می‌کردید که سرورهای بازی Overwatch 1 همچنان فعال خواهند ماند، باید بگوییم که تا روز دهم مهر برای تجربه بازی فرصت دارید و پس از آن دیگر نمی‌توانید از بازی استفاده کنید.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.