Echo-Overwatch
یحیی رحیمی

معرفی کامل شخصیت Echo بازی Overwatch انجام شد؛ آماده در بخش PTR

یحیی رحیمی 1 فروردین 1399 بدون دیدگاه
409 بازدید

دیروز بود که تیم Overwatch اطلاعات جدیدی را از سی و دومین هیرو این بازی به نام Echo به اشتراک گذاشتند. امروز این تیم اطلاعات کاملی را از این شخصیت جدید به اشتراک گذاشته است. اطلاعات جدید کاملا داستان و سلاح های او را برملا می کند.

Echo در کلاس damage-dealing قرار دارد و می تواند در برابر صدمه ها مقاومت کند. بسیاری فکر کردند که او یک هیرو پشتیبان است اما چنین چیزی اشتباه بود. از توانایی های این شخصیت می توان به نحوه شلیک او اشاره کرد که هر شلیک او سه برابر می شود و گلوله ها به حالت مثلث به سمت حریف پیش می روند. هر چند که ممکن است شلیک چندان دقیق نباشد اما قدرت عجیب و غریبی در نظر گرفته شده است.

سلاح دیگر این شخصیت نیز بمب های چسبان است. اگر حریف در حال کاور گرفتن یا عقب نشینی باشد، می تواند راحت یکی از این بمب ها را به مقر دشمن چسباند و همه را با هم به هوا برد. Echo همچنین از توانایی عجیبی بهره می برد. این شخصیت می تواند صدمه جدی به حریفی وارد کند که کمتر از 50 درصد از سلامتش باقی مانده است. اگر Echo را جلوی خود دیدید و میزان جانتان از 50 درصد کمتر بود، یادتان باشد که هر تیر او شدت بیشتری روی شما خواهد داشت.

او همچنین توانایی جنگیدن خاصی دارد و حرکات او کاملا مخصوص جنگ های تن به تن و نزدیک است. البته توانایی او در جنگیدن روی هوا چندان جالب نیست و بیشتر روی زمین بازی می کند. آخرین توانایی او نیز Duplicate است. شما یک هیرو که در بازی قرار دارد را انتخاب می کند و برای مدت کوتاهی دقیقا به شکل آن هیرو درخواهید آمد. این قابلیت فوق العاده بازی را تغییر خواهد داد و به نظر می رسد که حسابی بازیکنان حرفه ای Overwatch اذیت خواهد کرد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.