BlizzCon-Online
یحیی رحیمی

تاریخ برگزاری رویداد BlizzCon Online اعلام شد

یحیی رحیمی 1 مهر 1399 بدون دیدگاه
241 بازدید

شرکت Activision-Blizzard در ماه مه میلادی از لغو برگزاری رویداد BlizzCon به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد و آن موقع قول برگزاری یک رویداد آنلاین داده شد. این شرکت فعال در زمینه بازی‌های ویدیویی بالاخره زمان برگزاری این مراسم را اعلام کرده و قرار است که اوایل فوریه سال 2021، شاهد برگزاری رویداد BlizzCon Online باشیم.

افراد زیادی انتظار برگزاری مراسم در تابستان را داشتند اما چنین چیزی به وقوع نپیوست و باید تا سال بعدی میلادی برای معرفی بازی‌های جدید منتظر بمانیم. شرکت بلیزارد قول انتشار خبرهای بیشتری در طول ماه‌های آینده داده است اما فعلاً از بازی‌های حاضر در مراسم چیزی نمی‌دانیم. جای تعجب است که تابه‌حال اطلاعات چندانی از بازی‌های Overwatch 2 و Diablo 4 منتشرنشده و قطعا از این دو بازی بیشتر خواهیم شنید.

6 رویداد مختلف زیر چتر BlizzCon Online برگزار خواهد شد. یکی از آن‌ها مربوط به کازپلی است که طرفداران این کمپانی فرصت مناسبی برای نشان دادن خلاقیت خود خواهند داشت. بلیزارد حتی یک رویداد جداگانه برای کازپلی حیوانات خانگی هم در نظر گرفته و درصورتی‌که رقابت میان افراد نزدیک هم باشد، جامعه طرفداران این شرکت در مورد گزینه‌ها نظر خواهند داد و رای گیری انجام خواهد شد.

رویدادهای دیگری مانند مسابقه داستان‌سرایی، طراحی هنری و استعدادیابی هم در جریان خواهد بود که استعدادهای جدیدی در طول این برنامه‌ها کشف خواهند شد و ممکن است که از آن‌ها در آینده استفاده شود. رویداد BlizzCon Online با حضور بازی‌های بزرگ و رقابت‌های هیجان‌انگیزی در تاریخ 19 فوریه 2021 برابر با 1 اسفند شمسی برگزار خواهد شد. مشخص نیست آیا سال آینده یک رویداد فیزیکی هم در کار خواهد بود یا خیر اما با توجه به وضعیت جهانی و افزایش شیوع ویروس کرونا، گزینه برگزاری مراسم به‌صورت آنلاین منطقی‌تر است. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.