بازی Overwatch 2
یحیی رحیمی

بازی Overwatch 2 رسماً برای کامپیوتر و کنسول رایگان شد

یحیی رحیمی 23 خرداد 1401 بدون دیدگاه
1,019 بازدید

شرکت بلیزارد در حاشیه مراسم مشترک ایکس باکس و بتسدا خبر مهمی برای طرفداران بازی Overwatch 2 داشت. شماره دوم مجموعه اورواچ قرار است روز چهارم اکتبر به صورت اولیه برای کنسول ایکس باکس و کامپیوتر منتشر شود و مهم‌تر آنکه بخش PvP بازی رایگان خواهد بود. انتشار رایگان بازی Overwatch 2 بمب خبری بود که در مراسم مایکروسافت رسماً اعلام شد.

به گزارش پارسی گیم، بازی Overwatch 2 به صورت آزمایشی در تاریخ چهارم اکتبر (12 مهر) برای کامپیوتر، ایکس باکس، پلی استیشن و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. این بازی از ویژگی کراس پلی پشتیبانی می‌کند و تمامی بازی‌کنان از پلتفرم‌های مختلف می‌توانند با یکدیگر بازی کنند. نکته مهم آن است که تنها نیاز به یک اکانت در تمامی پلتفرم‌ها وجود دارد و پیشرفت شما میان کنسول و کامپیوتر به اشتراک گذاشته می‌شود؛ برای نمونه می‌توانید با یک اکانت روی PC و Xbox بازی کنید.

بیانیه مطبوعاتی بلیزارد تنها از بخش PvP نام می‌برد و احتمالاً بخش‌های دیگر بازی اورواچ 2 در زمان دیگری عرضه می‌شوند. از آنجایی که بازی به صورت اولیه منتشر خواهد شد، برنامه‌ریزی آن است که محتوای تکمیلی در ادامه اضافه شوند. گفتنی است هیرو جدید به نام Junker Queen قرار است همان ابتدا در دسترس قرار گیرد. در تریلر جدید، ظاهر این شخصیت به همراه عملکردهای او را مشاهده کردیم.

بازی Overwatch 2 رایگان

انتشار رایگان Overwatch 2

گفتنی است بازی‌های شرکت بلیزارد حضور گرمی در مراسم مایکروسافت داشتند. علاوه بر Overwatch 2، شاهد حضور بازی Diablo IV و پخش تریلر گیم پلی آن بودیم. این نشان داد که فرایند خرید اکتیویژن بلیزارد به خوبی پیش می‌رود و همکاری میان این دو شرکت برقرار شده است. در حال حاضر تنها بخش PvP بازی اورواچ 2 رایگان خواهد بود و خبری در مورد بخش‌های دیگر مطرح نیست. این احتمال وجود دارد که پس از انتشار تمامی محتوا، بازی پولی شده و از حالت دسترسی اولیه خارج شود.

بلیزارد راه خطیری را برای توسعه Overwatch 2 پیموده است. کارگردان بازی سال گذشته جدا شد و پرونده حقوقی این شرکت نیز همچنان در جریان است. این باعث شد تا شاهد تأخیر انتشار اورواچ 2 باشیم و بالاخره این بازی در تاریخ چهارم اکتبر منتشر می‌شود. گفتنی است نسخه بتا بازی مدتی پیش برای کامپیوتر منتشر شد و بازی‌کنان توانستند چندین نقشه و هیروها را به طور کامل ببینند. بلیزارد سعی می‌کند تا محتوای بازی را به مرور تکمیل کند و بیشتر از این بازی‌کنان را منتظر نگذارد.

منتظر انتشار رایگان Overwatch 2 در تاریخ 12 مهر برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر باشید. نظر شما چیست؟

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

نسخه رایگان بازی Overwatch 2 چه زمانی منتشر می‌شود؟

منتظر انتشار رایگان Overwatch 2 در تاریخ 12 مهر برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر باشید.

۱
چه هیرو جدیدی به بازی اورواچ 2 اضافه شده؟

گفتنی است هیرو جدید به نام Junker Queen قرار است همان ابتدا در دسترس قرار گیرد. در تریلر جدید، ظاهر این شخصیت به همراه عملکردها او را مشاهده کردیم.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.