Asaassin's Creed Odyssey Game Pass
یحیی رحیمی

بازی Assassin’s Creed Odyssey به سرویس گیم پس اضافه شد

یحیی رحیمی 24 شهریور 1401 بدون دیدگاه
820 بازدید

شرکت مایکروسافت در طی استریم زنده‌ای که در توکیو گیم شو داشت، انتشار بازی Assassin’s Creed Odyssey برای سرویس ایکس باکس گیم پس را تائید کرد. اساسینز کرید اودیسه از امروز برای کاربران کامپیوتر و کنسول گیم پس فعال می‌شود و می‌توانید این بازی را بدون پرداخت هزینه اضافه دریافت کنید. گفتنی است قبل از آن، شاهد انتشار Assassin’s Creed Origins برای گیم پس بودیم.

مایکروسافت در استیم TGS 2022 خبرهای مهمی برای گیمرهای ژاپنی داشت. چندین بازی مشهور ژاپنی برای سرویس گیم پس معرفی شدند و سپس شاهد معرفی ریمستر Ni Nu Kuni بودیم که برای Xbox منتشر می‌شود. تریلرهای مختلفی از بازی‌های جدید از جمله اثر تازه استودیو تیم نینجا نمایش داده شد. یکی از مهم‌ترین خبرها نیز، افزودن بازی Assassin’s Creed Odyssey به سرویس گیم پس بود.

نسخه اودیسه از سری بازی اساسینز کرید در مورد یونان باستان است و برای اولین بار شاهد رونمایی از دو شخصیت اصلی هستیم. در واقع می‌توان جنسیت شخصیت را انتخاب کرد و این بازی ورود جدی سری اساسینز کرید به ژانر نقش‌آفرینی بود. امکان انتخاب دیالوگ و ارتقاء شخصیت وجود دارد و داستان بازی نیز نسبت به نسخه‌های پیشین کش‌دارتر و طولانی‌تر است، به طوری که بسیاری آن را یکی از طولانی‌ترین بازی‌های این سری می‌نامند. می‌توانید ماجراجویی جذاب را در یونان باستان تجربه کنید.

Assassin's Creed Odyssey ایکس باکس گیم پس

انتشار Assassin’s Creed Odyssey برای گیم پس

شرکت یوبی سافت این هفته از بازی‌های جدید Assassin’s Creed‌ رونمایی کرد. در سویی شاهد معرفی کامل بازی Assassin’s Creed Mirage بودیم که سفری دلگرم‌کننده به بغداد و ریشه‌های این سری است. چندین بازی دیگر از جمله پروژه Red و پروژه Hexe معرفی شد. طبق گفته‌ها، پروژه Red، یک اساسینز کرید متفاوت است که در ژاپن فئودال جریان دارد. طبق گزارش‌ها، توسعه‌دهندگان تمایلی به ساخت بازی اساسینز کرید ژاپن ندارند و رفتار کارگردان بازی را ناشایست خوانده‌اند.

همچنین شرکت Ubisoft از پروژه Infinity‌ رونمایی کرد. این پروژه یک هاب بزرگ برای تمامی بازی‌های این سری خواهد بود. به این شکل که تمامی بازی‌ها از طریق این هاب قابل‌دسترسی هستند. حالت چندنفره هم برای پروژه Infinity تائید شده و شایعات حاکی از ساخت یک بازی مولتی پلیر از این سری است. بازی موبایل اساسینز کرید هم معرفی شد که قرار است برای سرویس نتفلیکس در دسترس قرار گیرد و تجربه‌ای مشابه نسخه کامپیوتر ارائه دهد. علاوه بر این موارد شاهد رونمایی از سریال Assassin’s Creed بودیم که با همکاری نتفلیکس ساخته می‌شود.

در صورتی که تابه‌حال بازی اودیسه را تجربه نکرده‌اید، امروز فرصت مناسبی است که سری به سرویس گیم پس بزنید و گزینه دانلود را فشار دهید. گفتنی است بازی Assassin’s Creed Odyssey در ساعات آتی به ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شود. خبر خوب آن است که بازی برای کنسول‌های جدید بهینه شده و حالت 60 فریم در ثانیه هم فعال است.

منبع: Eurogamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.