Assassins Creed Infinity
سارا هابطی

بازی Assassins Creed Infinity‌ شامل بخش چندنفره است

سارا هابطی 21 شهریور 1401 بدون دیدگاه
425 بازدید

اطلاعات بیش‌تری در رابطه با بازی Assassins Creed Infinity‌ در مراسم شب گذشته یوبیسافت به کاربران ارائه شد که خبر می‌دهد این اثر به عنوان یک هاب عمل خواهد کرد که تجربیات بازیکنان را از بازی‌های Code Name Red و Code Name Hexe را به یکدیگر متصل می‌کند. وجود این قابلیت را چیزی شبیه به PlayStation Home در نظر بگیرید.

براساس آخرین اخبار بازی، این اطلاعات بعد از گذشت یک سال با کلی حرف و حدیث، در رابطه با بازی اساسینز کرید اینفینیتی منتشر شد و حال ما می‌توانیم بیش‌تر درباره جزئیات و محتویات این عنوان صحبت کنیم. براساس گفته توسعه‌دهندگان بازی Assassins Creed Infinity‌ به عنوان یک مرکزیت اطلاعات به حساب می‌آید و بازیکنان می‌توانند افتخارات و تجربیات خود از بازی‌های Code Name Red و Code Name Hexe را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند.

Assassins Creed Infinity‌ چند نفره

به گزارش پارسی گیم، بازی Assassin’s Creed Infinity در اصل خانه‌ای برای انواع بازی‌های اساسینز کرید در ژانرهای مختلف و زمان‌های متعدد است. بازیکنان در این عنوان می‌توانند با استفاده از قابلیت چند نفره آنلاین نظرات و اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. براساس گفته سازندگان باید در اصل بگوییم که این عنوان یک بازی ویدیویی و جایگزینی برای بازی‌های قدیمی این فرنچایز نیست، بلکه به عنوان یک پلتفرمی به حساب می‌آید که تمامی ورودی‌های Assassin’s Creed چه در گذشته و چه در آینده را در برمی‌گیرید. به گفته جف راب، اولین ستینگ Assassin’s Creed Infinity با نام CodeName Red در ماه آینده کار خود را شروع خواهد کرد. عنوان CodeName Red با مضمون شینوبی به کاربران ارائه خواهد شد.

حالت چند نفره بازی Assassins Creed Infinity‌

مدیر اجرایی Assassins Creed اینگونه درباره بازی Assassins Creed Infinity‌ توضیح داد که: «ما کار عنوان اساسینز کرید اینفینیتی را به عنوان یک بازی ویدیویی شروع نمی‌کنیم، بلکه این نسخه تنها به عنوان یک مرکزیت (HUB) به حساب می‌آید و شاید در آینده آن را به گونه یک بازی ویدیویی وارد دنیای گیم کنیم؛ با این حال این چیزی است که با رشد تجربیات ما و با گذشت زمان تکامل می‌یابد و ما عناوین بیش‌تری را به آن متصل خواهیم کرد.» همچنین افزود با امکاناتی که ما در حال حاضر در اختیار داریم، می‌‌توانیم عنوان Assassins Creed Infinity‌ را چیزی فراتر از یک لانچر برای بازی‌های آینده خود به حساب آوریم.

بازی های اساسینز کرید

بنابراین با توجه به گفته سازندگان و مدیر اجرایی این فرنچایز، می‌توان گفت Infinity یک لانچر بوده و به جای نمایش بازی‌های مختلف به عنوان یک مجموعه کتابخانه مانند Steam یا Ubisoft Connect عمل خواهد کرد. با این حال براساس گفته‌های مدیر اجرایی Assassins Creed، اساسینز کرید اینفینیتی چیزی فراتر از یک لانچر با مضمون Assassin بوده که با مرور زمان تکامل پیدا خواهد کرد. با این حال باید برای این که دقیقا مشخص شود عنوان Assassins Creed Infinity‌ چه کارایی خواهد داشت، منتظر خبر و اطلاعات بیش‌تر در آینده باشیم.

منبع: ign

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.