Rise-of-the-Ronin
علیرضا نظری

ساخت بازی Rise Of The Ronin از هفت سال پیش آغاز شده است

علیرضا نظری 24 شهریور 1401 بدون دیدگاه
274 بازدید

بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها، استودیو Team Ninja حداقل از سال 2015 تا به امروز در حال توسعه بازی Rise Of The Ronin بوده است و همچنان این روند ادامه دارد. این بازی که به تازگی در رویداد State of Play از آن رونمایی شده است، گفته می‌شود که در حال حاظر به عنوان جاه‌طلبانه‌ترین و چالش‌برانگیزترین پروژه برای تیم نینجا محسوب می‌شود. زیرا این استودیو قصد دارد با انتشار این بازی، گام بزرگی در پیشرفت سری عناوین خود در طی سال‌های گذشته بردارد.

همان‌طور که Team Ninja فاش کرده است، این تیم از هفت سال قبل بر روی بازی نقش آفرینی جهان باز Rise Of The Ronin کار کرده است و بازیکنان را به عصر جدیدی از ژاپن به سفری حماسی می‌برد. اتفاقات بازی در اواخر قرن نوزدهم رخ می‌دهد و ژاپن در حال مبارزه با حاکمان ظالم و بیماری‌های کشنده در تاریک‌ترین دوران تاریخ خود است. به طوری که غرب به آرامی در جامعه نفوذ می‌کند و جنگ داخلی همچنان بین گروه‌های شوگونات توکوگاوا و ضد شوگونات ادامه دارد. بازیکنان نقش یک شخصیت رونین را بر عهده خواهند گرفت، جنگجویی که در واقع استادی ندارد و قادر است به طور آزادانه تصمیم بگیرد. بازیکنان می‌توانند با شمشیرهای کاتانا و سایر سلاح‌های ژاپنی همراه با سلاح‌های گرم جدیدی که به دلیل نفوذ غربی‌ها معرفی شده است، مبارزه کنند.

ساخت بازی Rise of the Ronin

صحبت‌های رئیس تیم نینجا در مورد Rise Of The Ronin

نکته قابل توجه، در اکتبر سال 2017 بازی Ghost of Tsushima به طور رسمی معرفی شد و در کنار آن سازندگان کماکان در حال توسعه بازی Rise Of The Ronin بودند. همچنین در وبلاگ پلی استیشن، فومیهیکو یاسودا مدیر استودیو تیم نینجا، جزئیات بیشتری از این پروژه‌ بلندپروازانه به اشتراک گذاشته است. به گفته او، «تیم سازنده هیچ عجله‌ای برای انتشار بازی نداشته و روند توسعه به آرامی و آزادانه پیشرفت خود را طی می‌کند. در واقع این تیم می‌خواهد با تلاش و پشتکار خود روی این بازی، یک عنوان انقلابی طی سال‌های گذشته به وجود آورد و به نوعی همه چیز را به سطح بالاتری برساند».

اگرچه شرکت Koei Tecmo تا به حال عناوین زیادی تولید کرده است که داستان آن‌ها بر اساس گذشته تاریخی بوده‌اند، اما بازی Rise Of The Ronin کاملا متفاوت از پروژه‌های دیگر Team Ninja همچون Nioh است. این استودیو در ساخت بازی‌های سبک اکشن سامورایی و نینجا تبحر خاصی دارد و تمرکز خود را بر روی سیستم مبارزات سریع به همراه تاکتیک‌های مختلف گذاشته است. همچنین با توجه به مدت زمان طی شده ساخت بازی، می‌توان گفت این شرکت امید زیادی به Rise Of The Ronin داشته است و این امر طبیعی به نظر می‌رسد.

این بازی قرار است در سال 2024 به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر شود. قبل از آن هم تیم نینجا در اوایل سال 2023 بازی wo Long: Fallen Dynasty که در یک دنیای خیالی سه پادشاهی رخ می‌دهد را عرضه خواهد کرد.

منبع: Thegamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.