دانلود بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin برای PS5
دانلود بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin برای PS5

پارسی گیم 12 خرداد 1401 بدون دیدگاه
1,762 بازدید

دانلود بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin برای پلی استیشن 5

فرنچایز Final Fantasy مهم‌ترین و قدیمی‌ترین سری بازی نقش آفرینی است که از کشور ژاپن خارج شده است. این بازی‌ها آنچنان دارای شهرت و محبوبیت بین گیمرها هستند که ده‌ها نسخه اصلی و فرعی برایشان تا به حال منتشر شده است. جدیدترین عنوانی که از کمپانی Square Enix در این دنیای عظیم و دوست داشتنی منتشر شده، Stranger of Paradise Final Fantasy Origin نام دارد. این بازی در اصل یک مقدمه و دنیای موازی برای اولین نسخه Final Fantasy بوده که در سال 1987 منتشر شده بود. پس گیمرهایی که با این سری ناآشنا هستند، می‌توانند این بازی را برای اولین تجربه Final Fantasy خود انتخاب کنند.

بر خلاف اکثر بازی‌های فرنچایز Final Fantasy که سیستم مبارزات نوبتی و متفاوتی از بازی‌های نقش آفرینی غربی دارند، Stranger of Paradise Final Fantasy Origin از سیستم مبارزات اکشن مدرنی بهره مند بوده تا برای گیمرهای امروزی جذاب باشد. در این عنوان بازیکنان کنترل شخصیتی به نام Jack Garland را به دست گرفته و هدف اصلی بازی، مبارزه با هیولاهای معروف سری Stranger of Paradise Final Fantasy Origin است. علاوه بر حملات فیزیکی، قابلیت استفاده از نیروهای جادویی برای مبارزه با دشمنان در بازی وجود دارد. پس از شکست هیولاها، می‌توانید نیروی جادوییشان را دریافت کنید.

Stranger of Paradise Final Fantasy Origin به مناسبت 35 سالگی این فرنچایز توسعه یافته و داستان اورجینال سری را به شکل متفاوتی برایتان روایت می‌کند. گرافیک و حس و حالی که این بازی به شما القا می‌کند، با اینکه حالتی مدرن و بروز داشته، ولی تا حدودی روح نسخه‌های اولی Final Fantasy را درون خود جای داده که کاری قابل تحسین است. Final Fantasy راهی طولانی را طی کرده تا تبدیل به بزرگ‌ترین فرنچایز نقش آفرینی دنیا شود و این بازی یکی از دلایل اهمیت آن است. عاشقان بازی‌های نقش آفرینی ژاپنی و مخصوصا فرنچایز Final Fantasy باید هر چه زودتر به دانلود و تجربه این بازی زیبا بپردازند.

بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin عنوانی در سبک نقش آفرینی ژاپنی است. این بازی مقدمه‌ای برای بازی اورجینال Final Fantasy بوده که به مناسبت 35 سالگی آن بازی منتشر شده است. شما به نبردهای حماسی و فراموش نشدنی‌ای با هیولاهای افسانه‌ای سری می‌پردازید و یکی از بهترین تجربه‌های نقش آفرینی سال را کسب می‌کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Final Fantasy VII Remake و Final Fantasy XV را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin برای PS5 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

With the memory of their struggle buried deep in their hearts…
Fight your way through fierce battles with a variety of means to defeat your enemies. With multiple difficulty options and a wide selection of jobs and weapons available to customize your party, you can choose exactly how you want to play.
Will restoring the crystals’ light usher in peace or a new form of darkness? …Or perhaps something else entirely?

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 80.1 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.