حالت عکاسی Wo Long: Fallen Dynasty (وو لانگ فالن داینستی)
محمد صادق شجاعی

حالت عکاسی بازی Wo Long: Fallen Dynasty تایید شد

محمد صادق شجاعی 30 دی 1401 بدون دیدگاه
201 بازدید

به تازگی رسانه‌های مختلف اقدام به انتشار پیش‌نمایش خود از بازی وو لانگ فالن داینستی کرده‌اند. به این واسطه مشخص شده است که بازیکنان در بازی Wo Long: Fallen Dynasty می‌توانند از حالت عکاسی، فناوری HDR و بازخورد لمسی کنترلر دوال سنس استفاده کنند.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty تازه‌ترین محصول استودیو Team Ninja، سازنده سری Ninja Gaiden و Nioh، در سبک اکشن نقش‌آفرینی است که به زودی روی پلتفرم‌های مختلف منتشر خواهد شد. به همراه انتشار تریلر داستانی جدیدی، رسانه‌های مختلف پیش‌نمایش خود را از این اثر منتشر کرده‌اند. Mako Reactor یکی از این رسانه‌ها بوده که توانسته نسخه اولیه بازی وو لانگ فالن داینستی را روی کامپیوتر بررسی و ویژگی‌های مختلف آن را اعلام کند.

به این واسطه مشخص شده است که تازه‌ترین محصول استودیو تیم نینجا دارای دو حالت 30 فریم و 60 فریم است. همچنین بازی Wo Long: Fallen Dynasty از نمایشگر‌های فوق عریض پشتیبانی کرده و در حالی که می‌توانید رزولوشن را تا 4K بالا ببرید، امکان کاهش رزولوشن رندر تا 50 درصد وجود دارد.

حالت عکاسی Wo Long: Fallen Dynasty (وو لانگ فالن داینستی)

Wo Long: Fallen Dynasty از ویژگی‌های دوال سنس پشتیبانی می‌کند

پیش از این تایید شده بود که در نسخه اولیه بازی وو لانگ فالن داینستی، از Nvidia DLSS پشتیبانی نمی‌شود. به همین دلیل مشخص نیست که در زمان انتشار ویژگی مذکور اضافه شده یا به طور کلی از دستور کار سازندگان خارج شده است. از دیگر ویژگی‌های بازی Wo Long: Fallen Dynasty می‌توان به پشتیبانی از HDR، تنظیم کیفیت تکسچر‌ها و سایه‌ها، Ambient occlusion و V-Sync اشاره کرد. همچنین می‌توانید اندازه فونت زیر‌نویس‌ها، متون توضیحی، اعلان‌ها و سایر موارد را تغییر دهید.

بازی وو لانگ فالن داینستی از ویژگی بازخورد لمسی که در کنترلر کنسول پلی استیشن 5 موسوم به DualSense وجود دارد، پشتیبانی می‌کند. یکی از جنبه‌های جالب‌توجه این اثر وجود حالت عکاسی (Photo Mode) است. در این حالت گزینه‌های مختلفی از جمله تنظیم نور، موقعیت دوربین و سطح روشنایی وجود دارد.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty در تاریخ 3 مارس 2023 (12 اسفند 1401) روی کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.