شخصیت های بازی های ویدیویی
ارحام ادبخواه

شخصیت های بازی های ویدیویی که دوست داریم همکارشان شویم

ارحام ادبخواه 24 شهریور 1401 3 دیدگاه
1,420 بازدید

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که در صورت ورود به دنیای یک بازی ویدیویی، دوست دارید کنار چه شخصیت‌های باشید و مبارزه کنید؟ نبرد دوشادوش با ابرقهرمان‌ها و شخصیت‌های افسانه‌ای جزو بزرگ‌ ترین رویاهایی است که یک فرد خیال پرداز می‌تواند به آن فکر کند. اما در میان دریای عظیم شخصیت‌ها، همکاری با چه شخصیتی می‌تواند لذت بخش و هیجان انگیزتر باشد؟ در ادامه مقاله «شخصیت های بازی های ویدیویی که دوست داریم همکارشان شویم» به این موضوع بیش‌تر خواهیم پرداخت.

همکاری با شخصیت های بازی های ویدیویی و ماجراجویی با آن‌ها

اگر جزو عاشق‌های ویدیویی گیم باشید و با این سرگرمی زندگی کنید، می‌توانید تک تک شخصیت‌های داستان‌های مختلف را مانند دوست و خانواده خود ببینید. شخصیت‌هایی که خود را برای آن‌ها به خطر می‌اندازید و در برخی مواقع، به خاطر اختلاف‌های عقیده‌ای در مقابل‌شان قرار می‌گیرید. حال در میان این سیل عظیم از کاراکترهای دوست داشتنی، همیشه چهره‌هایی وجود دارند که با دیدن آن‌ها بگویید «کاش می‌شد با این طرف تو یه تیم باشم و باهاش همکاری کنم». حال ذکر چنین جمله‌ای می‌تواند دلایل خاص خود را داشته باشد که با توجه به مسیر و فلسفه فکری شما شکل می‌گیرند. در واقع ممکن است عاشق کار با ابرقهرمان‌های منزه باشید یا طرفدار همکاری با آنتاگونیست‌هایی که برای دنیا و جامعه مخرب هستند.

ما در بیش‌تر بازی‌هایی که به صورت روزمره تجربه می‌کنیم، شاید گاهی در کنار شخصیت‌های غیرقابل اعتماد قرار بگیریم اما اکثرا در کنار پروتاگونیست‌ها و شخصیت‌های مثبت قرار گرفته که مانند ابرانسان‌هایی فداکار به نجات هم نوع‌های خود می‌پردازند (البته که با توجه به تنوع داستان‌ها مقیاس معنایی این جمله را چندین برابر بزرگ‌تر در نظر بگیرید. اما خب بخش مشخصی از تفکرات همه ما هم از روحیه یاغی گری ریشه می‌گیرد و تمایل به خرابکاری و وندالیسم در برخی مواقع غیرقابل انکار است. از لیدی دیمتریسکو بازی Resident Evil Village و فرمانده شپرد از سری ‌Mass Effect گرفته تا اندرو رایان از بازی Bioshock؛ در این مقاله به آن دسته از شخصیت های بازی های ویدیویی می‌پردازیم که همکاری در کنار آن‌ها می‌تواند حسابی هیجان انگیز باشد.

شخصیت فرمانده شپرد

شخصیت فرمانده شپرد (Commander Shepard) از سه گانه Mass Effect

در اولین گزینه مقاله «شخصیت های بازی ویدویی که دوست داریم همکارشان شویم» به سراغ فرمانده شپرد افسانه‌ای می‌رویم. شخصیتی که از کاریزما بالایی برخوردار است که اگر در کنار او باشید، بدون شک تحت تاثیر حرف‌هایش قرار می‌گیرید (البته که بخش بزرگی از ایجاد این کاریزما به بازیکن و تصمیم‌های وی باز می‌گردد). کاپیتان شپرد فردی است که حتی اگر به یکی از زیر دست‌هایش تبدیل شوید، شانس بزرگی آوده‌اید. خوردن غذاهای فضایی، آشنایی با آدم‌های متفاوت و سفر به سیاره‌های مختلف برای نجات کهکشان تنها بخشی از همکاری با شپرد را به تصویر می‌کشد.

در واقع حتی اگر علاقه‌های افراد خیال پرداز را هم فاکتور بگیریم، چه کسی از سفر در سطح کهکشان، کشف چیزهای جدید و تلاش برای پیروزی و رستگاری بدش می‌آید؟ فرمانده شپرد در طی سه نسخه ابتدایی مجموعه Mass Effect حکم شخصیت اصلی را دارد که کنترل وی را به دست می‌گیرید. موضوع جالبی که در این میان باید به آن اشاره کنیم این است که با تمامی این تعریف‌ها و تحسین‌ها، خودِ شما شخصیت و حتی جنسیت شپرد را تعیین می‌کنید. با این حال مسیر مشخصی وجود دارد که با قدم زدن در سطح آن به ارزش‌های شپرد پی می‌برید.

شخصیت باس در بازی Saints Row

شخصیت باس (The Boss) از مجموعه Saints Row

همان‌طور که به احتمال زیاد می‌دانید مجموعه Saints Row در مورد گروه‌های گنگستری و نبرد آن‌ها برای یکدیگر است. با توجه به همین موضوع و روحیه یاغی گری که پیش از این به آن اشاره کردیم، حضور در یک گروه گنگستری و خرابکاری در سطح شهر می‌تواند فوق‌العاده ساختار شکن و لذت بخش باشد. گروه‌های گنگستری موجود در سری Saints Row هماهنگی بالایی با هم دارند که در صورت دیدن کارهای ایشان، آرزو می‌کنید که جزئی از آن‌ها باشید.

حال در رأس گروه‌های موجود شخصیت The Boss قرار دارد که به عنوان پروتاگونیست اصلی بازی شناخته می‌شود. کنار گرفتن در کنار Boss و انجام ماموریت‌های غیرقانونی به همراه او زد و خورد بالایی به همراه دارد و می‌تواند میزان آدرنالین ترشح شده در بدن شما را حسابی افزایش دهد. البته باید توجه داشته باشید که اعضای موجود در گنگ Saints از قدرت‌های فراطبیعی برخوردار نیستند و نمی‌توانند مانند سوپر هیروها پرواز کنند یا غیب شوند؛ با این حال گرفتن بخشی از کار و انجام خلاف‌های سطحی (آن هم بدون دستگیر شدن در دنیای واقعی) پتانسیل بالایی دارد.

شخصیت باوزر از بازی های ماریو

شخصیت باوزر (Bowser) از دنیای Super Mario

باوزر که شکل و شمایل یک لاک پشت غول پیکر و باهوش را دارد، به عنوان بزرگ‌ترین دشمن سوپر ماریو و بلای جان او شناخته می‌شود. با این حال این شخصیت خلق و خوی زیاد پلیدی ندارد و کار کردن به عنوان یکی از افراد او می‌تواند فوق‌العاده سرگرم کننده باشد. برای درک این موضوع کافی است لحظاتی را تصور کنید که در کنار Koopa Tropaها (لاک پشت‌های بازی Super Mario Bros) و Goombaها (موجودات قارچ شکل) در حال نگهبانی از یک قلعه هستید. تصور چنین شرایطی مستلزم مقدار زیادی از عناصر فانتزی خواهد بود؛ با این حال کار کردن به عنوان یکی از افراد Bowser و مبارزه با ماریو می‌تواند در نوع خود جذاب باشد.

اما یکی دیگر از جذابیت‌های این شرایط، ملاقات رو در روی پرنسس پیچ (Princess Peach) به عنوان یک نگهبان است. پرنسس پیچ کاراکتر فوق‌العاده شیرین و مهربانی دارد که بعید است از مکالمه با او خسته شوید. این مهربانی در حدی زیاد است که حتی گروگان گرفتن او در یک قلعه بزرگ، شما را از یک مکالمه به یاد ماندنی با وی باز نخواهد داشت. فقط به این موضوع هم باید اشاره کنیم که Bowser به عنوان رئیس شما اخلاق پسندیده‌ای نداشته و به فریاد کشیدن علاقه خاصی دارد.

شخصیت Mr. House از بازی Fallout New Vegas

شخصیت مستر هاوس (Mr. House) از بازی Fallout: New Vegas

خب اول از همه باید بدانید که Mr. House فرد قابل اطمینانی نیست و خود او هم به غیر از ربات‌هایش زیاد به افراد دیگر اعتماد نمی‌کند. در واقع این شخصیت در نوک برج Lucky 38 در بازی Fallout: New Vegas می‌نشیند و از آنجا همه چیز را زیر نظر می‌گیرد. همین موضوع را با نبوغ وی به عنوان یک دانشمند ترکیب کنید تا متوجه شوید Mr. House چقدر جذاب و خواستنی است. این دانشمندِ نابغه با وجود شکاکی‌های بسیار، پس از مدتی می‌تواند به شما اعتماد کند و ماموریت‌های جذابی را برای‌تان تدارک ببیند. از زدن به دل دشمن برای مذاکره گرفته تا قتل چهره‌های ثروتمند و مهم؛ Mr. House پشت شما است و اجازه نمی‌دهد که به عنوان یک شخص قابل اعتماد زجر بکشید.

اما شخصیت مورد بحث اخلاق‌های خاص خود را هم دارد که در برخی مواقع اذیت کننده می‌شوند. برای مثال او علاقه خاصی به اتحاد با گروه‌های دیگر ندارد و چهره خود را هم به هیچ بشری نشان نمی‌دهد؛ حتی اگر منظور از واژه «بشر» یک کارمند قابل اعتماد مانند بازیکن باشد. ولی ورای تمامی این موضوع‌ها، Mr. House ماموریت‌های فوق‌العاده جذابی را برای شما تدارک می‌بیند که در صورت تکمیل‌شان، نظرتان در مورد مجموعه Fallout عوض می‌شود.

شخصیت پیتر کوییل از بازی Guardians of the Galaxy

شخصیت پیتر کوییل (Peter Quill) از بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy

اگر احساس افسردگی کرده و فکر می‌کنید نیاز به یک اکیپ عجیب با اعضای بامزه دارید، ما گروه نگهبانان کهکشان را به شما معرفی می‌کنیم. گروهی که تک تک اعضای آن جزو بهترین شخصیت های بازی ویدیویی در چند سال اخیر محسوب می‌شوند و هر یک به راه‌های مختلف پتانسیل حضور در یک بیمارستان روانی را دارند. در صدر این لیست پیتر کوییل قرار می‌گیرد که هم به شدت بامزه است و هم در مواقع نیاز جدی می‌شود. او اعضای گروه خود را مانند یک خانواده دوست دارد که اگر واردش شوید، شما را هم به عنوان یک عضو جدید از این خانواده معرفی خواهد کرد.

اما جذابیت‌های حضور در تیم نگهبانان کهکشان در این نقطه به پایان نمی‌رسد و جذابیت‌های فزاینده دیگری هم دارد. حضور در این تیم یعنی دیدن روزمره اشخاصی مانند گامورا، درکس، گروت و راکت راکون. سه شخصیت آخر این تیم (یعنی درکس، گروت و راکون) توانایی این را دارند که هم تیمی‌های خود را تا سر حد مرگ بخندانند تا حوصله هیچکس سر نرود. فقط در کنار این‌ها باید بدانید که همراهی پیتر کوییل و تیم او در بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy با مشکلات مالی و دشمنان متعدد گره خورده است.

شخصیت اندرو رایان از بازی Bioshock

شخصیت اندرو رایان (Andrew Ryan) از بازی Bioshock

اگر بخواهیم خیلی صادقانه صحبت کنیم، باید بدانید که کار کردن در کنار شخص اندرو رایان در طی وقایع بازی Bioshock به هیچ وجه ایده خوبی نیست. این کاراکتر علاقه خاصی به عذاب دادن دیگران دارد و این حس را با رفتارهای خود به نمایش می‌کشد. پس چرا باید نام او را در مقاله شخصیت های بازی های ویدیویی که دوست داریم همکارشان شویم بیاوریم؟ اگر چنین سوالی برای شما هم پیش آمد باید بدانید که منظور ما از همکاری با این شخصیت، مربوط به روزهای طلایی شهر رپچر (Rapture) است. یک شهر افسانه‌ای که با هدف تبدیل به یک مکان بی‌نقص ساخته شده بود.

متاسفانه ایده‌های رپچر پس از مدتی شکست خورد و از یک مکان رویایی، به شهری کابوس وار تبدیل شد. با این حال پیش از رخ دادن اتفاقات ناخوشایند و سقوط این شهر، رپچر مانند یک الماس در اعماق اقیانوس می‌درخشید و تفاوت زیادی با یک بهشت مادی نداشت. اگر به تجربه بسته الحاقی بازی Bioshock Infinite پرداخته باشید، احتمالا روزهای طلایی شهر مورد بحث را دیده‌اید و با زیبایی‌های آن آشنایی کافی را دارید. جالب است بدانید که اندرو رایان در آن روزگار خوش مدیر رپچر بود و همکاری با وی با زندگی در یک شهر بی‌نقص معنای یکسانی داشت. البته که رایان هیچ وقت مردم عادی را به آرمان شهر خود راه نمی‌داد و فقط به دنبال انسان‌ها برتر و نخبه بود؛ پس باید این نکته را هم در نظر بگیرید.

شخصیت لارا کرافت از بازی Tomb Raider

شخصیت لارا کراف (Lara Croft) از مجموعه Tomb Raider

متاسفانه لارا کرافت در سری Tomb Raider زنِ بد شانسی است و اقبال بد علاقه خاصی به دنبال کردن او در گوشه گوشه جهان دارد. با این حال چه کسی از همسفر شدن با یک قهرمان و رفتن به مکان‌های ناشناخته و کشف اسرار مختلف بدش می‌آید؟ آن هم موقعی که این قهرمان لارا کرافت باشد؛ یک شخصیت مونث که جزو معروف‌ترین شخصیت های بازی های ویدیویی در طی تاریخ محسوب می‌شود.

ولی خب همراهی کردن با لارا مصائب خاص خود را هم به همراه خواهد داشت. در کنار شانس بدی که به آن اشاره کردیم، لارا اعتقاد خاصی به امکانات رفاهی ندارد و در طی ماجراجویی‌های خود با حداقل امکانات سفر می‌کند. علاوه بر این او همیشه با موجودات خطرناک، حیوانات درنده و تمدن‌های گمشده روبرو می‌شود و بنا بر همین موضوع، هموار در خطر است. این پایان کار نیست و بالا رفتن از موانع صعب العبور و صخره‌های لغزنده عضوی از روند روزانه زندگی لارا به شمار می‌رود. به طور کلی همراهی کردن این شخصیت حاوی ویژگی‌های مثبت و منفی متعددی است که اگر راستش را بخواهید، معایب آن همیشه برتری دارد. ولی خب جدا شدن از زندگی ماشینی روزانه و ترشح کمی آدرنالین ایده‌آلی است که نمی‌توان دست رد به سینه آن زد.

شخصیت آرتور مورگان از بازی Red Dead Redemption 2

شخصیت آرتور مورگان از بازی Red Dead Redemption 2

اگر بخواهیم لیستی از محبوب‌ترین شخصیت های بازی های ویدیویی درست کنیم، بدون شک باید آرتور مورگان را در رتبه‌های اولیه آن لیست قرار دهیم. یک گاوچران جذاب و قوی هیکل که با صدای عمیق و مهارت بالا در تیراندازی نگاه همه را به سمت خود جذب می‌کند. با اینکه آرتور در برخی مواقع بد اخلاق می‌شود و در برخی کارها زیاده روی می‌کند، اما حاضر است برای دوستان خود هرکاری انجام دهد و حتی در این مسیر، از خودش هم بگذرد. آرتور مردی برای تمام فصول است؛ کاراکتری خاص که در بسیاری از زمینه‌های زندگی شکست خورده و سعی می‌کند در بازی Red Dead Redemption 2 دوستان خود را از این شکست‌ها دور نگه دارد.

اما در کنار نکته‌هایی که ذکر شد، آرتور مورگان فردی عمیق با دیالوگ‌های ماندگار است که فکر کردن به آن‌ها، غم بزرگی را در دل‌تان به وجود خواهد آورد. همین موضوع وی را به یک هم صحبت خوب تبدیل می‌کند که اگر احساس افسردگی کردید، می‌تواند سفره دل خود را برای او باز کنید (درست مانند کاری که برخی از اعضای گنگ وندر لیند انجام می‌دهند). اما همکاری با آرتور مورگان جذابیت‌ها و سرگرم‌های خاص خود را هم دارد؛ از گشت و گذار در طبیعت بکر گرفته تا حرف‌های خنده داری که می‌توانند شما را حسابی بخندانند. فقط کاش می‌شد او را از رفتن به مزرعه خانواده داونز (Downes) برای گرفتن یک پول به نسبت کم باز داشت.

شخصیت Merchant از بازی Resdient Evil 4

شخصیت مرچنت (The Merchant) از بازی Resident Evil 4

تقریبا هر کسی که بازی Resident Evil 4 را تجربه کرده باشد و صحنه‌های مختلف آن را به عنوان خاطره‌های شیرین به یاد آورد، فروشنده مرموز و عجیب آن را هم دوست دارد. این فرد که آن را با نام Merchant می‌شناسیم، تقریبا هر وسیله‌ای را که بخواهید دارد و می‌تواند شما را از مرگ حتمی نجات دهد (البته که باید پول را در ازای خرید کالاهای مختلف بپردازید). این پایان کار نیست و همکاری با این شخصیت مرموز، به معنی دیدن لئون اس کندی (Leon S. Kennedy) معروف خواهد بود. واقعا چه کسی دوست ندارد برای یک بار هم که شده لئون و موهای خوش حالت او را از نزدیک ببیند؟

اما همراهی با The Merchant می‌تواند باعث آشکار شدن برخی از رازهای مخفی هم شود. برای مثال او از کجا می‌داند که باید در چه زمان و مکان ظاهر شده و به فروش اجناس بپردازد؟ اصلا او در روستای متروکه رزیدنت ایول 4 چگونه می‌تواند این همه جنس را به راحتی جا به جا کند؟ اصلا این جنس‌ها را از کجا می‌آورد؟ خلاصه بحث به این نقطه می‌رسد که همکاری با شخصیت مورد بحث علاوه بر ارضای حس کنجکاوی، می‌تواند باعث یک ماجراجویی هیجان انگیز هم شود. البته که منظور از هیجان انگیز، یک ترس غیرقابل تصور است که با دیدن چهره‌های موجود در روستا، امکان سکته قلبی در اثر وحشت زده شدن را بالا می‌برد.

شخصیت جوئل در بازی The Last of Us

شخصیت جول میلر (Joel Miller) از مجموعه The Last of Us

هنگامی که نام جول به میان می‌آید، سرفصل‌های معدودی به غیر از غم و رنج در ذهن‌مان پدیدار می‌شود. یک مرد خسته و تنها که افراد زیادی را از دست داده و معنی «سوگواری» را با جان و دل درک می‌کند. حال همین درک بالا باعث می‌شود که Joel برای جلوگیری از دست دادن دوستان دیگر خود جلوگیری کند و تمام تلاشش را به کار بگیرد. در ادامه همین موضوع اگر در دایره دوست‌ها و همکارهای جول قرار بگیرید، می‌توانید همیشه روی کمک او حساب باز کنید.

اما در کنار این حس تعلق، جذابیت‌های اخلاقی شخصِ جول هم وجود دارد که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. برای مثال اگر کسی روبروی این فرد قرار بگیرد و سر صحبت را باز کند، تا خود ابد هم از این مکالمه خسته نخواهد شد. جول با صدا و چهره خسته خود نماد یک مرد پخته و بالغ است که در یک جهان آخر الزمانی مانند The Last of Us، باید به عنوان یک الگو بزرگ شناخته شود. راستی آنقدر در مورد جذابیت‌های Joel صحبت کردیم که الی به طور کلی فراموش شد. در واقع اگر شما دوست یا همکار جول باشید، می‌توانید الی (Ellie) را هم از نزدیک ببینید. البته که این دختر جوان کمی بد دهن است و باید در حین رویارویی با وی این موضوع را در ذهن داشته باشید.

شخصیت برت والاس از بازی Final Fantasy 7

شخصیت بَرت والاس (Barret Wallace) از بازی Final Fantasy 7

بَرت به معنی کلمه یک مردِ آلفا واقعی است. یک فردی قوی هیکل، قدرتمند، با صدایی دو رگه و اسلحه‌ای که روی دستش قرار می‌گیرد؛ Barret Wallace یک رهبر واقعی است. البته که ورود به گروه برت که با نام Avelanch شناخته می‌شود، به معنی ملاقات چهره‌های نمادینی مانند کلاود (Cloud) و تیفا (Tifa) خواهد بود. افراد زیادی وجود ندارد که پس از تجربه بازی Final Fantasy 7 (حال چه نسخه Remake و چه نسخه اورجینال) عاشق کلاود و تیفا نشوند. حال برت والاس آنقدری کاریزما و قدرت رهبری دارد که بتواند سرباز قدرتمند و سرکشی مانند Cloud را کنترل کند.

البته که کاراکتر مورد بحث برخلاف چهره خشن و اندامی بزرگ، از لحاظ روحی به شدت شکننده بوده و برای اعضای تیم خود هرکاری می‌کند. علاوه بر این‌ها، همکاری با برت والاس و ورود به تیم اولانچ ماجراها و ماموریت‌های هیجان انگیزی را هم به همراه خواهد داشت. از مبارزه با ربات‌های مکانیکی غول پیکر گرفته تا پریدن از ارتفاع به همراه چتر نجات؛ مطمئن باشید که با ورود به گروه اولانچ هیچ وقت از ماجراجویی خسته نخواهید شد. حال آنچه که این ماجراجویی‌ها را جذاب‌تر می‌کند تلاش برای نجات مردم و دنبال کردن جبهه خیر است.

شخصیت لیدی دیمیترسکو از بازی Resident Evil Village

لیدی دیمیتریسکو (Lady Dimitrescu) از بازی Resident Evil Village

در این نقطه از لیست بهترین شخصیت های بازی های ویدیویی برای همکاری و ماجراجویی، به چهره‌ای می‌رسیم که در یک برهه زمانی به اولویت اول میم‌ها تبدیل شده بود. لیدی دیمیترسکو با قد فوق‌العاده بلند و ظاهر متفاوت خود، در محیط ترسناک روستا بازی Resident Evil 8 می‌درخشد. اما فریب کلمه «روستا» را نخورید؛ چرا که روستا مورد بحث آخرین مکانی است که یک شخص عاقل دوست دارد به آن سفر کند. با این حال نمی‌توان از جذابیت‌های محیطی بازی Resident Evil 8 و آنتاگونیست اصلی آن غافل شد.

لیدی دیمیترسکو به عنوان شخصیت منفی رزیدنت ایول ویلیج، دستیارهای مختلفی دارد که تبدیل شدن به یکی از آن‌ها، می‌تواند حسابی خوشایند باشد. هرچند که دیمیترسکو محیط دل نشینی را برای افراد خود تدارک نمی‌بیند، اما حضور در این روستا و دردسر درست کردن برای ایتن وینترز (Ethan Winters) هم می‌تواند جذاب باشد. در این صورت گیمرها به جای عذاب کشیدن در نقش ایتن می‌توانند یک بار هم که شده دست بالا را بگیرند و خودشان به شخصیت ترسناک داستان تبدیل شوند.

جمع بندی

همان طور که همه ما استحضار داریم خیال پردازی و فکر کردن به غیرممکن‌ها می‌تواند فوق‌العاده شیرین و رویایی باشد. مگر چه اشکالی دارد که برای چند ساعتی هم که شده از دنیای واقعی فاصله بگیریم و به رویاهای دست نیافتنی خود بپردازیم (طبیعتا همکاری با لیدی دیمیترسکو و امثالهم غیرممکن و دست نیافتنی است) و آن‌ها را کمی جدی بگیریم؟ هدف ما هم از نگارش مطلب «شخصیت های بازی های ویدیویی که دوست داریم همکارشان شویم» هم طی کردن همین روند رویا پردازی بود. به همین خاطر سعی کردیم به گزینه‌هایی مانند جول از مجموعه The Last of Us، آرتور مورگان از بازی Red Dead Redemption 2 و لارا کرافت از مجموعه Tomb Raider اشاره کنیم که به نظر همکارهای خوبی هستند. با این حال بد نیست در ادامه به گزینه‌هایی اشاره کنیم که لیاقت حضور در این لیست را داشتند:

  • کریتوس از مجموعه God of War
  • مستر چیف از مجموعه Halo
  • گوردون فریمن از مجموعه Half-Life
  • رزیپوتین از مجموعه Psychonauts
  • نیتن دریک از مجموعه Uncharted
  • جوکر از مجموعه Batman Arkham
  • و…

در پایان نظر شما در این باره چیست؟ شما دوست دارید با کدام یک از شخصیت های بازی های ویدیویی وارد همکاری و دوستی شوید؟ اشخاص مورد نظر خود را به همراه دلایل موجود با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

کدام یک از شخصیت‌های بازی‌های ویدیویی می‌توانند برای همکاری و دوستی مناسب باشند؟

افرادی مانند جول، آرتور مورگان و لارا کرافت چند تن از بهترین گزینه‌های موجود هستند

۱
چه موضوعی همکاری با اندرو رایان را جذاب می‌کند؟

منظور از همکاری با اندرو رایان مربوط به زمان اوج رپچر و پیش از فاجعه‌های رخ داده است

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    علیرضا

    مهمان

    فقط فرمانده شپرد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    CJ

    مهمان

    تو سوالات متداول نوشتین همکاری با جیم رایان!

    پاسخ دهید
    • ارحام ادبخواه

      ارحام ادبخواه در پاسخ به CJ

      نویسنده

      مرسی بابت تذکر، تصحیح شد 🙂