God-of-War-Raganrok
یحیی رحیمی

اولین نگاه به سوارتلف‌هایم در ویدیو گیم پلی God of War Ragnarok

یحیی رحیمی 16 شهریور 1401 2 دیدگاه
302 بازدید

استودیو سانتا مانیکا دو ماه تا انتشار بازی God of War Ragnarok تصمیم گرفته تا مسئولیت نمایش بخش‌هایی از بازی را بر عهده رسانه گیم اینفورمر بگذارد. ویدیو پیشین سیستم مبارزه گاد آو وار رگناروک را نمایش داد و قابلیت‌های جدید سلاح‌ها را دیدیم. ویدیو جدید روی سرزمین دوارف‌ها و سوارتلف‌هایم متمرکز است و این سرزمین‌های جدید را نمایش می‌دهد.

گفتنی است گاد آو وار رگناروک، کاور این ماه مجله گیم اینفورمر است و این بدین معنی است که ویدیوها و تصاویر اختصاصی در طول ماه دریافت می‌کنیم. تابه‌حال تنها چند دقیقه کوتاه از گیم پلی نمایش داده شده و طرفداران هنوز آن تریلر گیم‌پلی طولانی که انتظارش را داشتند دریافت نکرده‌اند. ویدیو جدید به ماجراجویی کریتوس و آتریوس در سرزمین دوارف‌ها و سوارتلف‌هایم می‌پردازد و در حالی که اطلاعاتی از 9 سرزمین God of War Ragnarok دریافت کرده بودیم، این ویدیو به عمق آن ورود می‌کند.

ویدیو God of War Ragnarok

ویدیو جدید God of War Ragnarok

ویدیو جدید حدود یک دقیقه و 40 ثانیه گیم پلی را نمایش می‌دهد. استودیو سانتا مونیکا قبلاً تائید کرده بود که تمامی 9 سرزمین موجود قابل‌دسترس خواهند بود و می‌توان به‌تمامی مناطق سفر کرد. البته فیمبول‌وینتر و زمستان پایانی قبل از رگناروک آغاز شده و چهره این مناطق با آنچه در بازی God of War دیدیم تفاوت دارد. برای نمونه دریاچه میدگارد کاملاً یخ زده است. تغییر جدید باعث شده تا کریتوس و آتریوس به‌جای قایق از یک سورتمه مخصوص که توسط دو قلاده گرگ کشیده می‌شود به مناطق دیگر سفر کنند. اسم این دو گرگ نیز Speki و Svana است.

سوارتلف‌هایم در سوی دیگر چهره متفاوتی پیدا کرده و قایق در این منطقه یک وسیله اساسی برای حمل و نقل به‌حساب می‌آید. سازندگان بازی سعی کرده‌اند تا جزئیات بیشتری به این سرزمین اضافه کنند و از لحاظ پوشش طبیعی، فضای زیباتری خواهیم دید. سرزمین دوارف‌ها نیز کاملاً تازه و با ایده‌های جدید طراحی شده است و معادن بیشتر و همچنین شهرهای زیرزمینی و قنات‌های آب را خواهیم دید که همگی به عمق طراحی مراحل افزوده است.

نحوه طراحی لول در سرزمین دوارف‌ها بیشتر روی جنبه جابه‌جایی عمود تمرکز کرده و پازل‌ها نیز چالش‌های اساسی ایجاد می‌کنند. شمشیرهای کریتوس در حل پازل‌ها اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند و نقش آن‌ها در هنگام مبارزه نیز پر‌رنگ شده است. برای نمونه می‌توان شمشیر را در گوشه‌های صخره گیر انداخت و سپس خود را به هوا پرتاب کرد و روی سر دشمن خراب شد. گیم اینفورمر تصاویر زیبایی از محیط گیم پلی God of War Ragnarok منتشر کرده که می‌توانید در پایین ببینید. منتظر انتشار بازی در تاریخ 9 نوامبر باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    کمال

    مهمان

    میشه با کیفیت 4k بزاری

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به کمال

      نویسنده

      قرار داده شد