بازی The Last of Us Part 1
علیرضا نظری

The Last of Us Part 1 پرفروش‌ترین بازی هفته گذشته انگلستان شد

علیرضا نظری 16 شهریور 1401 بدون دیدگاه
330 بازدید

در جدول فروش این هفته از بازی‌های بریتانیا، شاهد عناوینی با نسخه‌های جدید هستیم که در این میان همان طور که انتظار می‌رفت، بازی محبوب و بازسازی شده The Last of Us Part 1 که به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه شده، توانسته در صدر این جدول قرار بگیرد و مقام اول را به خود اختصاص دهد. در حالی که عنوان شبیه سازی 2022 F1 Manager در رتبه 4 قرار دارد، بازی جدید TMNT: The Cowabunga Collection در جایگاه سوم و Horizon: Forbidden West با افت 46 درصدی فروش نسبت به هفته گذشته در جایگاه دوم باقی مانده است.

این میزان فروش فیزیکی بازی The Last of Us Part 1 تقریبا نیمی از تعداد واحد‌هایی است که نسخه جدید Saints Row در هفته گذشته فروخته است. بازی جدید Saints Row در 23 آگوست (1 شهریور) سال جاری توسط استودیو Volition منتشر شد و به خودی خود توانست یک عنوان نسبتا خوب بر جای بگذارد و حالا پس از اولین حضور در رتبه اول هفته گذشته، با افت فروش 80 درصدی به مقام ششم سقوط کرده است. گفتنی است ریمیک لست آو آس در اوایل سال 2022 معرفی شد و در واقع یک نسخه بازسازی شده از نسخه اصلی به حساب می‌آید. نسخه اصلی بازی ابتدا در سال 2013 برای پلی استیشن 3 عرضه شد و توانست با یک گیم پلی خوب بسیار موفق عمل کند.

فروش بازی The Last of Us Part 1

فروش بازی The Last of Us Part 1

می‌توان به این نکته اشاره کرد که عرضه ریمیک لست آو آس، قابل توجه‌ترین بازی در بین پنج عنوان جدید دیگر محسوب می‌شود که با یک مکانیک جدیدتر و گرافیکی مدرن به همراه یک سری محتویات بروز شده، توانسته است به خوبی ظاهر شود و همچنان رضایت مخاطبان را به سوی خود جلب کند. همچنین با نزدیک شدن به آستانه کریسمس، شاهد افزایش تولیدات بازی در صنعت گیم خواهیم بود. شما در ادامه می‌توانید لیست کامل 10 بازی پرفروش بریتانیا در هفته گذشته را مشاهده کنید.

  1. The Last of Us Part 1
  2. Horizon Forbidden West
  3. Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection
  4. F1 Manager 2022
  5. Mario Kart 8 Deluxe
  6. Saints Row
  7. Nintendo Switch Sports
  8. LEGO Star Wars: The Skywalker Saga
  9. Pokemon Legends: Arceus
  10. Animal Crossing: New Horizons

منبع: gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.