CTR-MUA3
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا: Crash Team Racing Nitro-Fueled همه را برد!

یحیی رحیمی 3 مرداد 1398 بدون دیدگاه
1,337 بازدید

این هفته در دنیای بازی های ویدیویی آنچنان که باید شلوغ نبود و شاهد انتشار بازی های زیادی نبودیم. یکی از بازی هایی که هفته پیش به بازارها عرضه شد، Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order بود که فروش فوق العاده خوبی داشت اما به نظر نتوانسته بازهم حریف Crash Team Racing Nitro-Fueled در بازار بریتانیا نشده است.

هفته پیش به نوعی آرام پیش رفت و تخفیفی که برای Crash Team Racing Nitro-Fueled در نظر گرفته شده بود باعث به دست آوردن مقاوم اول جدول شد و مقام دوم نیز به Marvel Ultimate Alliance 3 رسید. برای این بازی ناامید کننده است که اولین هفته خود را در مقام دوم شروع کند و البته که این بازی تنها در دسترس کنسول Switch است و خب این مقامی که به دست آورده است برای این بازی عالی است.

همچنین بریتانیایی ها علاقه زیادی به سری بازی های Crash دارند و فروش بازی های قبلی این سری نیز همین موضوع را نشان دادده است. بقیه لیست مانند هفته های پیش باقی مانده است و برای نمونه Super Mario Maker 2 در جایگاه سوم است و FIFA 19 که برای انگلیسی ها از نان و آب واجب تر است نیز جایگاه چهارم جدول را از آن خود کرده است. بازی CALL OF DUTY: BLACK OPS 4 به یک باره از مقام 30 به هفتم رسیده است که کمی عجیب است و ممکن است گیم پلی پخش شده از بازی جدید دلیل این علاقه باشد.
Mortal Kombat 11 نیز کم کم در حال افت است و از جایگاه هفتم هفته پیش به دهم رسیده است. این هفته دو بازی مشهور نیز عرضه خواهند شد و قطعا جدول از آن روند تکراری و همیشگی اش خارج خواهد شد. نظر شما چیست؟

  1. CRASH TEAM RACING NITRO-FUELED
  2. MARVEL ULTIMATE ALLIANCE 3: THE BLACK ORDER
  3. SUPER MARIO MAKER 2
  4. FIFA 19
  5. RED DEAD REDEMPTION 2
  6. MARIO KART 8 DELUXE
  7. CALL OF DUTY: BLACK OPS 4
  8. F1 2019
  9. MARVEL’S SPIDER-MAN
  10. MORTAL KOMBAT 11

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.