بازی Valve
سارا هابطی

شرکت Valve در حال ساخت چندین بازی است

سارا هابطی 13 شهریور 1401 بدون دیدگاه
275 بازدید

با توجه به موفقیت‌هایی که پلتفرم Steam Deck به دست آورد و همچنین تسلط مستمر سرویس بزرگ استیم بر بازار بازی‌های رایانه‌ای، به نظر می‌رسد که شرکت Valve دیگر نیازی به ساخت بازی‌های مختلف برای به دست آوردن منابع مالی بیش‌تر ندارد. با این وجود طرفدارانی هنوز شرکت بزرگ Valve را با ساخت بازی‌های Portal، Team Fortress و Half-Life می‌شناسند. با این حال براساس اخبار به دست آمده به گفته گرگ کومر، طراح محصولات Valve، در مصاحبه‌ای با مجله فامیتسو (از طریق TweakTown) تأیید کرد که این شرکت علیرغم موفقیتش در Steam Deck از توسعه بازی‌ها دست برنداشته است.

به گزارش پارسی گیم، کومر به طرفداران وعده داد که هیچ گاه دست از ساخت بازی‌های جدید نخواهند کشید و در حال حاضر نیز این شرکت در حال ساخت چندین عنوان است. او همچنین افزود که رقم دقیقی از افرادی که در حال حاضر روی چندین پروژه در حال فعالیت‌اند را نمی‌داند ولی افراد زیادی درگیر انجام این کار هستند.

بازی Valve

ساخت چند بازی توسط شرکت Valve

همچنین کومر در پاسخ به سوال خبرنگاری که «آیا نسخه جدیدی از بازی Half-Life در حال ساخت است؟» افزود که بدون شک دنباله‌ی این فرنچایز ادامه پیدا خواهد کرد؛ اما او هیچ‌گونه حرفی در رابطه با بازی Half-Life 3 نزد و توسعه آن را تایید نکرد. کومر همچنین گفت که این شرکت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که عرضه بازی Half-Life: Alyx در سال 2020 تنها یک نمونه کوچک از نمایش خارق‌العاده تسلط شرکت Valve در VR و سخت افزار باورنکردنی Valve Index بوده است.

با این تعریف احتمال اینکه نسخه جدیدی از بازی Half-Life را در پلتفرم Steam Deck ببینیم، وجود دارد. در این میان او به گفته‌های خود افزود و گفت که قطعا عنوان پورتال نیز سزاوار دنباله‌های بیش‌تر است، اما در رابطه با توسعه بازی Portal 3 هیچ سخنی مبنی بر تایید ساخت آن گفته نشد. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا شاهد دنبال بازی‌های پرطرفدار از این شرکت خواهیم بود یا خیر؟

منبع: Thegamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.