Dota-2-The-International-Battle-Pass-2020
یحیی رحیمی

در دسترس قرار گرفتن The International Battle Pass 2020 بازی Dota 2

یحیی رحیمی 7 خرداد 1399 بدون دیدگاه
601 بازدید

رویداد eSports بازی Dota 2 که The International نام دارد امسال برگزار نمی شود و هیچ خبری از حضور تیم ها و ارایه بزرگ ترین جایزه صنعت بازی های ویدیویی نیست. اگر چه این مسابقه امسال برگزار نمی شود اما Valve باز هم شروع به فروش بتل پس بازی کرده است و حالا با قیمت 10 دلار در دسترس طرفداران است. اگرچه یک بازیکن سطح 50 باید 30 دلار بپردازد و همچنین یک بازیکن سطح 100 نیز 45 دلار.

در مورد جوایز بازی اما باید گفت که Guilds یک افزونه جدید است که به بازیکنان اجازه می دهد تا گروهی تشکیل دهند و یک سری جوایز مخصوص را به حساب خود اضافه کنند. همچنین یک سری ماموریت های روزانه و هفتگی نیز در نظر گرفته شده اند که انجام دادن آن‌ها باعث پیشرفت سریعتر شما در بازی خواهد شد. همچنین Cavern Crawl نیز با یک حالت دوبخشی Nightsilver و Foulfell برگشته است و هر کدام یک سری آیتم های مخصوص و البته بتل پوینت را به شما اهدا خواهند کرد.

Valve همچنین یک بخش چهارنفهره را به عنوان رقابت تابستانی بازی معرفی کرده است و البته قرار است در ادامه سال اطلاعات بیشتری دریافت کنید و فعلا چیزی از آن نمی دانیم. جدا از همه اینها، یک Battle Gauntlet نیز شما را مجاب به بردن سه بازی پشت سر هم می کند و به این شکل 1500 امتیاز به شما تعلق خواهد گرفت و همچنین سطح شما نیز افزایش پیدا می کند.

مانند هر سال درصدی از فروش بتل پس بازی به جایزه بزرگ مسابقات The International تعلق خواهد گرفت و با توجه به اینکه امسال مسابقه برگزار نمی شود، کل جایزه به رویداد سال 2021 تعلق می گیرد. اگر از طرفداران این بازی هستید، قطعا با بتل پس سالانه آشنا هستید و می توانید از همین الان با پرداخت مبلغ در نظر گرفته شده، از تمامی ویژگی های گفته شده لذت ببرید. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.