دانلود بازی Half-Life Alyx برای PC
دانلود بازی Half-Life Alyx برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Half-Life Alyx برای PC

پارسی گیم 11 فروردین 1399 19 دیدگاه
42,502 بازدید

دانلود بازی Half-Life Alyx برای کامپیوتر

با نگاه به لیست بهترین بازی‌های تاریخ، قطعاً اسم Hal-Life را در صدر جدول مشاهده خواهیم کرد. بازی که نزدیک به دو دهه پیش راهی بازار شد و یک انقلاب در زمینه بازی‌های ویدیویی ایجاد کرد. از سویی داستان نفس‌گیر و در سوی دیگر گیم پلی که Valve با نهایت دقت و جزئیات آن را پرورانده بود همه را مجذوب خود کرد. بیش از 13 سال از عرضه بازی Half-Life 2 می‌گذارد و در این مدت بسیاری آرزوی یک نسخه جدید از بازی را کرده‌اند اما استودیو چندان اهمیتی به درخواست بازیکنان نداد تا اینکه امسال با سورپرایز بزرگی مواجه شدیم. Valve تصمیم به زنده کردن این فرانچایز گرفت اما این دفعه چیزی نیست که این سری و البته طرفداران با آن آشنا باشند. بازی Half-Life Alyx پله‌ای بزرگ رو به دنیای واقعیت مجازی و هدست های VR است.

Half-Life Alyx دست از سر شخصیت گوردون برداشته است و این دفعه به‌جای Alyx Vance بازی می‌کنیم؛ کسی که تنها شانس بشریت برای نجات و بقا است. از زمان واقعه Black Mesa تابه‌حال، کنترل سیاره در دست یک سری نیروهای محلی در میان شهرهای باقی‌مانده بوده است. در میان آن‌ها نیز تعدادی از بزرگ‌ترین دانشمندان جهان نیز قرار دارند: شما و پدرتان دکتر الی وانس! به‌عنوان مقاومت در مقابل فاجعه پیش‌آمده، باید به فعالیت‌های دانش‌محور خود ادامه دهید و ابزارهایی مناسب برای بقای بشریت خلق کنید. هرروز روی جدیدی از دشمن را خواهید دید و باید روزبه‌روز برای نابودی او تلاش کنید. این بازی اولین تلاش Valve در دنیای واقعیت مجازی است و به‌یک‌باره کل این سری قدمی بسیار بزرگ به سمت آینده برداشته است. این دفعه با گیم پلی خاصی که در هیچ‌کدام از بازی‌های ویدیویی دیده نمی‌شود مواجه هستیم و باید ابتدا یاد بگیرید که چطور نشانه‌گیری کنید و به سمت دشمن شلیک کنید. Half-Life Alyx بازی از آینده‌ای دور است.

حس و حال بازی همان ثانیه‌های اول با تمام نسخه‌های سری متفاوت است، شخصیت آلیکس فوق‌العاده انسانی‌تر است و حس آسیب‌پذیری بیشتری دارد. درحالی‌که گوردون با سکوت همیشگی خود، بیشتر در نقش یک نابودگر اسلحه به دست ظاهر می‌شد. شهربازی نسبت به نسخه دوم، بسیار گسترده‌تر شده است و توسعه‌دهنده پله‌های کمال را به‌خوبی بالا رفته است. کنترل‌های VR باعث شده است که بازی کاملاً واقعی باشد و زمانی آن را درک خواهید کرد با دستان خود به سمت حریف نشانه بروید و شلیک کنید. Half-Life Alyx آن‌قدر خوب عمل کرده است که منتقدان را عاشق و دیوانه خودکرده است و بسیاری امتیاز کامل را به آن اهدا کرده‌اند. اگر از عاشقان سری نیمه‌جان هستید، این‌یکی را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید زیرا که مشخص نیست آیا تا قرن آینده نسخه بعدی عرضه می‌شود یا نه! در این سبک نگاهی به Black Mesa هم بیندازید.

نکته: این بازی تنها برای کسانی که هدست های واقعیت مجازی دارند قابل اجرا خواهد بود و داشتن یکی از دستگاه های HTC Vive یا Windows Mixed Reality یا Valve Index برای اجرای این بازی الزامی است.

در ادامه برای دانلود بازی Half-Life Alyx با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Core i5-7500 / Ryzen 5 1600
Memory: 12 GB RAM
Graphics: GTX 1060 / RX 580 – 6GB VRAM

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Half-Life Alyx is Valve’s VR return to the Half-Life series. It’s the story of an impossible fight against a vicious alien race known as the Combine, set between the events of Half-Life and Half-Life 2. Playing as Alyx Vance, you are humanity’s only chance for survival. The Combine’s control of the planet since the Black Mesa incident has only strengthened as they corral the remaining population in cities. Among them are some of Earth’s greatest scientists: you and your father, Dr. Eli Vance. As founders of a fledgling resistance, you’ve continued your clandestine scientific activity—performing critical research, and building invaluable tools for the few humans brave enough to defy the Combine. Every day, you learn more about your enemy, and every day you work toward finding a weakness.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 50.8 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 6 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 19 دیدگاه
  • Avatar

    وحید

    مهمان

    برای window mixed reality آپدیت رو نصب کنید . که کنترلر هارو شناسایی نمیکنه

    پاسخ دهید
    • Avatar

      وحید در پاسخ به وحید

      مهمان

      نصب نکنید . بدون آپدیت دسته هارو فقط شناسایی میکنه

  • Avatar

    کورش

    مهمان

    سلام
    یک ماد ساخته شده که میشه بدون استفاده از عینک VR بازی کرد . ممنون میشم بذارید تو سایتتون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امین

    مهمان

    من ریفت اس دارم
    i3 10100 16gb ddr4 rx 570 4gb اجرا میشه برای من ممنون.

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 19 دیدگاه