ریمیک System Shock
یحیی رحیمی

جزئیات گیم پلی ریمیک System Shock مشخص شد

یحیی رحیمی 3 شهریور 1401 بدون دیدگاه
152 بازدید

رویداد Future Games Show به عنوان بخشی از کنفرانس‌های گیمزکام 2022 با نمایش تریلر گیم پلی ریمیک System Shock همراه شد. استودیو Nightdive به‌عنوان توسعه‌دهنده، جزئیات تازه‌ای از روند بازی و پیشرفت آنها از فرایند بازسازی نمایش داد که توجه طرفداران سری سیستم شاک را جلب کرد.

ریمیک سیستم شاک بر اساس بازی افسانه‌ای اول شخص سال 1994 انجام می‌شود و تریلر گیم پلی جدید نشان داد که توسعه‌دهندگان به خوبی از پس بازسازی آن برآمده‌اند. تریلر جدید با ارائه حس و حال اولیه سیستم شاک شروع شد و سپس هوش مصنوعی مشهور این سری به نام Shodan را مشاهده کردیم که تنفر خود از بشر را به دلیل استفاده از کامپیوترهای به‌منظور سرگرمی نشان می‌دهد. فضای بازی تغییرات زیادی نسبت به نسخه اولیه کرده و به قول توسعه‌دهنده، شاهد زنده شدن این سری هستیم.

ادامه تریلر ریمیک System Shock ما را به ایستگاه سیتادل می‌برد و می‌توانیم فضای این ایستگاه مشهور را با گرافیک جدید مشاهده کنیم. پس از آن است که Shodan انگیزه شرورانه و شیطانی خود را نشان می‌دهد و وقایع داستان شروع می‌دهند. ایستگاه فضایی بهتر از همیشه به نظر می‌رسد و البته خطرات موجود یادمان می‌آورند که این فضایی برای تفریح و خوشگذرانی نیست و قرار است با مرگ روبه‌رو شویم. به خصوص زمانی که سربازان سایبورگ Shodan‌ خود را نشان می‌دهند و جنگ با آنها به شکلی هیجان‌انگیز شروع می‌شود.

گیم پلی ریمیک System Shock

ریمیک System Shock

ریمیک سیستم شاک بر پایه فضا و گرافیک نسخه اصلی ساخته شده و به بازی اولیه وفادار است؛ اما ابایی هم از تغییر و بهبود محیط ندارد. پیشرفت زیادی از لحاظ گرافیکی دیده می‌شود و نورپردازی با استانداردهای نو آپدیت شده است. فعالیت‌های جانبی هم بخش مهمی از گیم پلی ریمیک System Shock هستند. طرفداران این سری مدت‌هاست منتظر انتشار این پروژه هستند و استودیو بار دیگر از اعلام تاریخ عرضه طفره رفت.

ریمیک سیستم شاک به‌عنوان کمپین کیک‌استارتر در سال 2016 شروع شد و بودجه ساخت آن توسط طرفداران تامین شد. دمو بازی از طریق استیم منتشر شده و می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه از کیفیت بازی آگاه شوید. گفتنی است استودیو در سال 2021 خبر از همکاری با شرکت Prime Matter داد و در نتیجه یک ناشر مستقل پیدا کرده است. جذب ناشر برای تامین کامل هزینه‌های بازی لازم بوده است. در حال حاضر تاریخ انتشار دقیق ریمیک System Shock مشخص نیست؛ اما می‌دانیم که نسخه پلی استیشن و ایکس باکس هم در حال ساخت است و کاربران کنسول برای اولین بار می‌توانند این بازی مخصوص PC را تجربه کنند.

نظر شما در مورد تریلر گیم پلی System Shock چیست؟ ایا بازی همانی است که انتظارش را داشتید؟

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.