ریمیک بازی System Shock
علیرضا نظری

بازی System Shock Remake در مارس سال 2023 عرضه می‌شود

علیرضا نظری 16 مهر 1401 1 دیدگاه
276 بازدید

به نظر می‌رسد تاریخ انتشار بازی System Shock Remake که در ابتدا برای سال جاری میلادی برنامه ریزی شده بود، حال با اعلام صفحه فروشگاه استیم این بازی، تا مارس 2023 به تعویق افتاده است. با این حال استودیو Nightdive، توسعه دهنده بازی System Shock Remake، در رابطه با تاخیر چند ماهه، به طور رسمی اظهار نظری نداشته‌ است و اعلام این خبر را در صفحه رسمی توییتر خود بازگو کرده‌اند.

بازی اکشن ماجراجویی System Shock ابتدا در سال 1994 با محوریت بازی افسانه‌ای اول شخص منتشر شد و بسیار مورد تحسین منتقدان و بازی‌کنان قرار گرفت. موفقیت این بازی منجر به ساخت دنباله‌ای برای آن شد که پنج سال پس از عرضه اولین نسخه از آن صورت گرفت و محبوبیت زیادی به‌دست آورد. در عین محبوبیت این بازی در بین طرفداران، بازی System Shock 3 با یک شکست رو به رو شد و ساخت سری بازی سیستم شاک تا سال 2015 متوقف گردید. سپس در سال 2015 نسخه بازسازی شده این عنوان معرفی شد که تا به امروز همچنان در حال توسعه است.

پس از رونمایی از ریمیک سیستم شاک در نوامبر 2015، این بازی با تاخیرهای متعددی برای انتشار آن مواجه شد. در همین حال آخرین جزئیات اعلام شده از بازی System Shock Remake، با نمایش تریلری از آن در رویداد گیمزکام 2022 همراه بود، که با نگاهی اجمالی به شخصیت منفی و آنتاگونیست SHODAN، که به عنوان یک دشمن شرور در قالب هوش مصنوعی شناخته می‌شود، در کنار صحنه‌هایی از گیم پلی کلاسیک-ترسناک بازی نمایش می‌دهد. در واقع این اثر یک بازسازی از اولین نسخه بازی، ساخته استودیو Looking Glass در سال 1994 محسوب می‌شود که به بازی اولیه وفادار خواهد بود.

تاریخ انتشار System Shock Remake

تاریخ انتشار بازی System Shock Remake

به گزارش پارسی گیم، بنا به گفته‌های استودیو Nightdive، توسعه بازی System Shock Remake در چند ماه گذشته تقریبا به پایان رسیده است. با این حال تاخیر چند ماهه بازی نشان می‌دهد که این عنوان همچنان مراحل توسعه را سپری می‌کند. اگرچه ممکن است این آخرین تاخیری باشد که نسخه ریمیک دچار آن می‌شود، بنابراین طرفداران نباید امید خود را از دست بدهند.

بازی System Shock Remake با موتور گرافیکی آنریل انجین 4 توسط Nightdive Studios در حال توسعه است و دارای گرافیکی ارتقا یافته در کنار دشمنان جدیدتر اضافه شده در بازی است. بازی مذکور قرار است توسط شرکت Prime Matter، برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی تا مارس 2023 عرضه شود.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    علیرضا

    مهمان

    سلام بازی دو روز دیگه لانچر میشه و احتمالا همون روز هم کرک بشه چون ندیدم از قفل خاصی استفاده کنه. لطفا روز عرضه قرارش بدین❤️

    پاسخ دهید