shadowman
علی رحمانیان

نسخه‌ی ریمستر بازی Shadow Man به PC می‌آید

علی رحمانیان 4 فروردین 1400 بدون دیدگاه
552 بازدید

Shadow Man عنوانی در سبک اکشن و ترسناک است که نسخه‌ی اصلی آن در سال 1999 برای پلتفرم‌های PlayStation 1، Dreamcast،Nintendo 64 و PC منتشر شد و با استقبال زیادی هم روبرو گردید. بازی بر اساس کتاب‌های کامیک Shadowman ساخته‌شده است و داستان فردی به نام Michael LeRoi را روایت می‌کند که وظیفه دارد از دنیای Liveside در مقابل موجودات شیطانی و ماورا طبیعی محافظت کند. سال گذشته بود که ساخت نسخه‌ی ریمسترشده‌ی Shadow Man توسط استودیو Nightdive تأیید شد تا طرفداران این عنوان کلاسیک برای تجربه‌ی دوباره‌ی آن و با کیفیت بالاتر لحظه‌شماری کنند، حال تاریخ عرضه‌ی این بازی مورد انتظار مشخص‌شده است.

سازندگان امروز اعلام کردند که این بازی ابتدا برای PC منتشر می‌شود و ماه دیگر در تاریخ 26 فروردین 1400 (15 آوریل) به این پلتفرم می‌آید، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سه فروشگاه Steam، GOG و Epic Games برای خرید آن اقدام کنند، لازم به ذکر است که نسخه‌ی اصلی Shadow Man هم هم‌اکنون در فروشگاه‌های GOG و Steam در دسترس است. متأسفانه بازیکنان کنسول‌ها باید کمی بیشتر برای تجربه‌ی این عنوان منحصربه‌فرد صبر کنند، هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی این عنوان بر روی کنسول‌ها مشخص نشده ولی طبق اطلاعات قبلی قرار است در سال 2021 برای پلتفرم‌های PlayStation 4، Xbox One و Switch هم منتشر شود.

Shadow-Man-Remastered

استودیوی Nightdive ساخت سری بازی Turak و عنوان‌هایی مثل System Shock و Blade Runner: Enhanced Edition را در کارنامه‌ی خود دارد، حال باید ببینیم که پروژه‌ی ریمستر جدید این استودیو تا چه حد موفقیت‌های نسخه‌ی اصلی آن را تکرار خواهد کرد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.